لوستر

0

لوستر

لوستر : کمپانی LASVIT یک لوستر درهمریخته و زیبا را برای لابی یک ساختمان تمام شیشه ای واقع در هنگ کنگ  طراحی کرده است.این ساختمان شیشه ای که قبلا کاربری صنعتی داشت به تازگی توسط یک شرکت طراحی و معماری هلندی به نام MVRDV ، بازسازی شده و به یک دفترکار منحصربه فرد ، پرنور تبدیل شده است، برای ساختمان اداری جدید باغ در بام (روف گاردن) نیز طراحی شده است.

زمانیکه افراد وارد این دفترکار جذاب می شوند توسط یک لوستر مجسمه وار و پویا و روشن مورد استقبال قرار می گیرند.این لوستر زیبا توسط طراحی اهل چک طراحی شده است.درواقع این لوستر که شبیه به یک ویترین هنری خارق العاده است یک سیستم پیچیده متشکل از کابل و شیشه می باشد که از سقف آویزان شده است.

سیستم ترکیبی کابلها شبیه به تار عنکبوت و مدارهای چاپی الکترونیکی می باشد.این سیستم کابلی همراه با عناصر شیشه ای منحصربه فرد که با دست دمیده شده  ترکیبی قابل توجه از یک سازه ی صنعتی خام و طراحی لمسی(دمیدن شیشه ها با دست) را ایجاد نموده است.

لوستر : قطعات تولید شده توسط کمپانی لاسویت ضمن ادای احترام به لامپهای کلاسیک و صنعتی فلورسنت که بارها در طراحی داخلی شرکت MVRDV استفاده و ظاهر شده اند  با ایجاد ظاهری شبیه به گرداب در مرکز ساختمان یا همان لابی حس جدیدی از هدف و کیفیت و پالایش را منعکس می کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد