لوسترهای چوبی، طبیعت در خانه شما

0

لوسترهای چوبی، طبیعت در خانه شما

لوسترهای چوبی، طبیعت در خانه شما : لوسترهای چوبی انتخاب خوبی برای آوردن طبیعت به خانه و زیبا کردن آن هستند. این لوسترها در سایز‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند و با توجه به سلیقه خود می توانید از میان‌ آن ها سبکی را که با خانه شما هماهنگ است انتخاب کنید. چه به دنبال لوستری بسیار مدرن باشید چه سبک‌های سنتی‌تر را بپسندید، گزینه های متنوع لوستر چوبی می تواند نیاز شما را برآورده کند. در ادامه چند نمونه لوستر در سبک‌های محتلف از این محصولات را مشاهده می‌کنید.

  1. لوسترهای چوبی، طبیعت در خانه شما : مدل Aspiro 8000 شرکت Secto، لوستری است که با استفاده از خمیده شدن نوارهای چوبی به صورت یک لوستر مارپیچی درآمده است. در این محصول از لامپ‌های LED استفاده است که نوری یکنواخت و ملایم را ایجاد می‌کند و شکل مارپیچی آن ظاهری مدرن و زیبا به فضا می‌بخشد.
  2. این لوستر‌ها از تنه درخت ساخته شده‌اند و نور از شکاف میان تنه‌ها نشر پیدا می‌کند. نور این محصول چندان زیاد نیست اما برای فضاهای ویلایی بسیار مناسب و هماهنگ است و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد و چوب کاملا طبیعی آن احساس تازگی و طبیعت را وارد فضا می‌کند. از این سری نورپردازی گونه‌های زمینی و مخصوص فضای باز نیز وجود دارد.
  3. لوسترهای چوبی، طبیعت در خانه شما : این سری لوسترتوسط Laszlo Tompa طراح مجارستانی طراحی شده‌است و طرح‌های او از گل‌ها و برخی موجودات دریایی الهام‌گرفته شده‌اند و این موضوع در خود محصولات نیز به وضوح دیده می‌شوند. سطح این محصولات چوب صیقلی است که شکلی مدرن به آن‌ها می‌بخشد و برای افرادی که دوست‌دار طبیعت هستند بسیار جذاب و متناسب است.
  4. این لوسترها ظاهری بسیار ساده دارند و همین سادگی زیبایی خاصی به آن‌ها بخشدیده است و آن‌ها مدرن کرده. این لامپ‌ها از جنس چوب بلوط و دست‌ساز هستند. سوراخ درنظرگرفته شده در بالای این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا برای آویزان کردن آن‌ها از روش‌های مختلفی استفاده کنید.
  5. این محصول از ترکیب مهره‌های چوبی ساخته شده‌است و ظاهری بسیار تزئینی و زیبا را به وجود آورده است. این لوسترها در رنگ، شکل و اندازه‌های محتلف وجود دارند و با فضاهای مدرن و سنتی هماهنگ می‌شوند.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد