ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی

0

ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی

ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی : دیوارها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک خانه هستند که به فضا شخصیت می‌دهند. وجود دیوارهای خالی در خانه دکوراسیون را سرد و کسل‌کننده می‌کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانیم ظاهری متفاوت و معناداری به دکوراسیون داخلی هر محیطی دهیم، تزیین دیوارهای خالی است. فضای خالی دیوارها این اجازه را به شما می‌دهد که در اجرای ایده‌های خلاقانه خود آزادی عمل بیشتری داشته باشید و بتوانید با سلیقه خود آن‌ها را اجرا کنید. گاهی اوقات نصب سبدهای رنگی، بوم‌های نقاشی، قاب‌هایی از برگ‌های خشک شده می‌توانند گزینه مناسبی برای تزیین دیوارها باشند. در ادامه به معرفی چند ایده خلاقانه از مجله HGTV برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی خواهیم پرداخت.

۱-فضای خالی دیوار پشت مبل راحتی

گاهی وقتی به دیوار خالی پشت مبل راحتی نگاه می‌کنید، به این فکر می‌کنید که چگونه آنها را تغییر دهید و دیوارهایی با ظاهری جدید و جذاب داشته باشید. برای این کار کافی است با کمی خلاقیت و ابتکار به بهترین نتیجه برسید و دیوارهای خالی پشت مبلمان‌های خانه خود را از سادگی در بیاورید و تزیین کنید. همیشه لازم نیست دیوارهای خانه خود را به رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید، گاهی اوقات تنها با یک رنگ‌آمیزی جدید می‌توانید تنوع ایجاد کنید و از بودن در آن فضا لذت ببرید.

۲-دیوار خالی پشت مبل خانه خود را با سبدهای رنگی زیبا کنید

ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی : برای ایجاد دکوراسیون خاص و زیبا و ایجاد تغییرات گاهی لازم است کمی شجاعانه و خارج از چهارچوب‌های معمول عمل کنیم. استفاده از قاب عکس‌ها یا تابلوها همیشه برای پرکردن دیوار خالی مرسوم بوده است اما با کمی جسارت می‌توانیم ایده‌های خلاقانه‌ای داشته باشیم. به طور مثال سبدهای رنگی در اندازه‌های متفاوت ایده خوبی برای زیبا کردن دیوارهای خالی هستند. در چیدمان این سبدها دستتان باز است. لزومی ندارد که با نظم خاصی در کنار هم قرار بگیرند می‌توانید به طور نامرتب در کنار هم نصب کنید و ظاهر زیبایی به دیوار خانه خود دهید. برای این کار کافی است ابتدا طرح خود را بر روی زمین اجرا کنید و بعد از مطمئن شدن از محل قرارگیری سبدها آنها را بر روی دیوار با کمک حلقه‌های آویزی نصب کنید.

۳-تزیین دیوار با نصب بوم‌های نقاشی

به دیوارهای خالی خانه خود با کمی خلاقیت جانی دوباره دهید. تابلوهای هنری با رنگ‌آمیزی‌های متفاوت یکی از ساده‌ترین و بهترین ایده‌ها برای دیوارهای خالی پشت مبل‌های راحتی هستند. لازم نیست هنرمند برجسته نقاشی باشید تا تابلویتان بر روی دیوار اتاق خودتان نقش ببندد. فقط کافی است از یک بوم نقاشی استفاده کنید؛ به این صورت که طرح دلخواه خود را بر روی بوم طراحی کنید، طرحی که می‌تواند انتزاعی باشد و یا ایده آن را از جایی اقتباس کرده باشید بعد ان را رنگ کنید. بعد از تمام شدن نقاشی آن را بر روی قاب چوبی نصب کنید و با نصب آن بر روی دیوار، خانه خود را دگرگون کنید.

۴-پر کردن فضای خالی دیوارها با قاب عکس‌های خاص و کلاسیک

قاب عکس‌های کلاسیک بهترین پیشنهاد برای تزیین دیوارهای خالی هستند. به جای اینکه از یک قاب بزرگ استفاده کنید، چند قاب یک شکل و یک اندازه‌ را انتخاب کنید. به گونه‌ای آن‌ها را کنار هم بچینید که تعادل بصری را حفظ کنند. با طرحی از سایه‌های رنگی و پس زمینه سفید، بر روی دیوار خانه‌تان نصبشان کنید و ظاهر مدرنی به فضای خانه خود دهید.

۵-قاب‌های چوبی با چراغ‌های نئون

ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی : برای پر کردن دیوارهای خالی آنچه همیشه به ذهن می‌رسد استفاده از قاب عکس‌های خانوادگی و یا عکس‌هایی از طبیعت است، اما برای تنوع خوب است با عینکی جدید به محیط اطراف خود بنگریم. استفاده از قاب‌های چوبی ایده خوبی است. این‌بار می‌توانید پیامی بر روی آن بنویسید و معنا و مفهومی در فضا ایجاد کنید. برای این ایده کافی است چند تخته چوبی را به هم وصل کنید، سپس پیام خود را به وسیله چراغ‌های سیمی از جنس نئون بر روی آن بنویسید و بر روی فضای خالی دیوار خانه خود آویزان کنید و یک ظاهر زیبا و متفاوتی به دکوراسیون خانه خود ببخشید.

۶-عکس نوشته‌ها

عکس نوشته‌ها یکی دیگر از بهترین و ساده‌ترین ایده‌ها برای پر کردن فضای خالی دیوارهای پشت مبل‌ها هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تصاویر می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کنند. خودتان دست به کار شوید با یک جستجوی ساده در اینترنت تابلوهای عکس نوشته دلخواهتان را پیدا کنید. طرحش را در هر اندازه‌ای که می‌خواهید چاپ کنید و دیوار ایستا را پویا و متحرک کنید.

۷-قاب‌هایی از برگ‌های خشک رنگ شده

ایده‌هایی برای دکور دیوار خالی پشت مبل راحتی : طبیعت را به خانه خود راه دهید تا فضایی سرشار از طراوت داشته باشید. با استفاده از برگ‌های خشک شده می‌توانید به دیوارهای خالی و کسل کننده خانه خود رنگ و بوی دنیای بیرون از چهاردیواری را ببخشید. برای این ایده همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برگ‌های رنگ شده‌ای را بر روی کاغذهای رنگی بچسبانید، سپس بر روی قاب‌های آکریلیک شناور قرار دهید و بر روی دیوار نصب کنید تا ظاهری زیبا به دکوراسیون خانه خود دهید. این‌ها فقط چند نمونه از ایده‌هایی است که به وسیله آن ها می‌توانید توجه‌ها را به یک دیوار ساده و بی‌رنگ پشت مبل جلب کنید. شما می‌توانید با ذهنی باز هر چیزی را یک عنصر تزئینی روی دیوار ببینید و یا حتی می‌توانید ایده خاص و منحصر به فرد خودتان را بیافرینید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد