دکوراسیون اداری

0

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری : یکی از مهم ترین اقدامات در راستای معرفی یک شرکت یا اداره و فعالیته های انجام شده توسط آن ها ، استفاده از دکوراسیون اداری برای نمایش دادن غیر مستقیم این موضوع می باشد.

اهمیت استفاده از دکوراسیون اداری برای پویا کردن محیط و روح بخشی به آن جا بر کسی پوشیده نیست . از آن جا که کارمندان یک اداره میزان زیادی از وقت خود را در محیط کاری سپزی می کنند ، لذا لازم است که محیطی را برای آن ها فراهم آوریم که ضمن سهولت در انجام کارهایشان ؛ بتوانند از فعالت در آن مجموعه لذت ببرند .

تحقیقات نشان داده است که به هر میزان که محیطی فرح بخش و پویا برای افراد وجود داشته باشد ؛ می توان انتظار بازدهی کاری بیشتری از کارمندان و مدیران آن اداره داشت . همین امر می تواند به ادعای ما در رابطه با لزوم کاربرد دکوراسیون داخلی برای اداره ها ؛ صحه بگذارد .

دکوراسیون داخلی ادارات

از طرف دیگر استفاده از دکوراسیون خاص و مرتبط با فعالیت ؛ برای ادارات و شرکت ها می تواند به صورت غیر مستقیم و در عین حال تاثیر گذار و ماندگار ؛ معرف نوع فعالیت مجموعه نیز باشد . چرا که حافظه ی بصری ، یکی از قوی ترین حافظه ها ؛ برای ثبت دیده ها می باشد .

به علاوه نحوه ی استفاده از این دکوراسیون برای بخش های مختلف اداره می تواند تا حد زیادی حس اعتماد مرجوعان را نسبت به آن محیط ، بر انگیزد .

به عنوان مثال می توان از دکوراسیون زیبا و یکپارچه با اندک تمایز خاص و ویژه ای ، از متناسب با فعالیت برای منشی شرکت استفاده کرده و یادکور اتاق مدیر را با مبلمان اداری مناسب به گونه ای طراحی کرد که علاوه بر یکپارچگی با کارمندان بخش های دیگر ، حس مدیریتی را نیز القا نماید .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد