انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری

1

انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری

انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری : حال که شرکتی راه اندازی شده است و قرار است استارت فعالیت در آن جا زده شود ؛ یکی از مهم ترین و جدی ترین دغدغه های مدیران ؛ انتخاب مبلمان اداری می باشد.

چرا که همان گونه که می دانیم ؛ نوع دکوراسیون در یک اداره ؛ می تواند تاثیر زیادی بر روی اعتماد اولیه ی مشتریان به آن اداره داشته باشد .

در انتخاب مبلمان برای ادارات ؛ چند نکته حائز اهمیت است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم .

ملزومات انتخاب مبلمان اداری :

  • انتخاب مبلی که با فضای موجود در اختیار ما ؛ هماهنگی اندازه ای داشته باشد . به این معنا که مسیر رفت و آمد و ارتباط با سایر بخش های اداره را مسدود نکند و در زمان های اضطراری بتوانیم راه خروج به بیرون داشته باشیم . و یا این که چنان تناسبی با محیط داشته باشند که بتوانیم به راحتی کشوی میز ها را باز و بسته کرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهیم .
  • راحتی لازم را داشته باشد : راحتی مبلمان یکی از مساله هایی است که اغلب در حاشیه قرار می گیرد و به همین دلیل به شدت بر روی کیفیت کار افراد ؛ تاثیر گذار می شود . چرا که افراد در طول روز ساعت های زیادی را بر روی آن ها نشسته و مشغول فعالیت هستند . به همین دلیل علاوه بر زیبایی به مساله ی راحتی مبلمان اداری نیز ، باید نگاه ویژه ای داشت .
  • مناسب هزینه کنید : ارزان تر بودن ؛ همیشه به معنای بهترین بودن نیست و یا برعکس ! اما باید به این مهم توجه داشته باشیم که اغلب موارد ؛ مبلمانی که دارای کیفیت بالاتری هستند ؛ می توانند هزینه های بیشتری را در بر بگیرند .  بنابر این به صرف این که اداره ای را تازه راه اندازی کرده اید ؛ و قرار است که در هزینه ها صرف جویی کنید ؛ از انتخاب مبلمان با کیفیت ؛ چشم نپوشید .
  • توچه به ارگونومی : باید باور کنید که رعایت ارگونومی مبلمان ؛ می تواند در رفاه و بهره وری کاری کارمندان و مدیران تاثیر گذار باشد . به این معنا که برخی از میزها و صندلی ها مثلا یا بسیار بالا یا پایین هستند – مواد سفتی در آن ها به کار رفته و یا … که این باعث ایجاد کمر درد و کردن درد برای افراد می شو.د . به همین دلیل باید بدانید که هزینه کردن برای رعایت ارگونومی ؛ یک سزمایه گذاری ایده آل در اداره می باشد .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد