انواع سبک های دکوراسیون منزل

0

انواع سبک های دکوراسیون منزل

انواع سبک های دکوراسیون منزلبرای ایجاد یک دکوراسیون جالب در منازل لازم است یک سری راز ها درباره ی چیدمان منازل بدانید. ایرانیان معمولا به دکوراسیون های خاص برای استفاده از آن ها در منازل خود علاقه ی زیادی دارند.

چیدمان منازل تا حد  زیادی به سلیقه ی افراد  و همچنین سن و ویژگی های روحی آن ها بستگی دارد.

بیشتر افراد میانسال از دکوراسیون هایی استفاده می کنند که به سبک سنتی است علی رغم آن ها افرادی که از قشر جوان جامعه هستند علاقه ی زیادی به دکوراسیون های سبک مدرن و یا اروپایی دارند.

انواع سبک های دکوراسیون منزل

اولین سبک دکوراسیون که افراد زیادی از آن در منازل استفاده می نمایند سبک دکوراسیون کلاسیک است. استفاده از این نوع سبک باب میل جوانان است.

ویژگی های این دکوراسیون استفاده از کار های هنری و تابلو های شاعرانه و یا نقاشی است. البته بیشتر افراد میانسال نیز به این طرح علاقه نشان داده و از آن در منازل خود استفاده می کنند.

سبک مدرن نیز یکی از سبک های مورد پسند در دنیای امروز است. امروزه در اکثر خانه های ایرانی این سبک در چیدمان منازل دیده می شود. ویژگی مهم در سبک مدرن سادگی و بی آلایش بودن این نوع سبک است. رنگ هایی که اصولا در سبک چیدمان مدرن از آن استفاده می شود به رنگ سفید است.

سبک سوم، سبک کلاسیک اروپایی است. این سبک شامل استفاده از گل و گیاه برای منازل است. همچنین استفاده از ابزار چوبی در منازل افرادی که به این سبک علاقه داشته و منازل خود را بر طبق این سبک چیده اند دیده می شود. رنگ های مورد استفاده در این سبک بیشتر شامل کرم و قهوه ای است.

سبک اسکاندیناوی سبک چهارم است که  این سبک برای افرادی مناسب است که دارای روحیه ای سرزنده و تنوع طلب هستند. رنگ غالبی که در این سبک استفاده می شود بیشتر شامل رنگ سفید بوده و ویژگی های خاص در سبک اسکاندیناوی روشنایی و سادگی در آن است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد