پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری

0

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری : همه ی ما می دانیم که در هر اداره ای برای پیشبرد بهتر کارها و عدم تداخل در انجام فعالیت های هر کارمند و مدیر ؛ بایستی مکان هایی به عنوان اتاق کار با ابزار و وسیله های ویژه ی کار ؛ برای آن ها تعریف شود .

با توجه به این که معمولا متراژ هایی که برای راه اتندازی مکانی به نام اداره در اختیار افراد و سازمان ها قرار می گیرد ، معمولا کوچک هستند و نمی توان ساخت و ساز زیادی را در آ« ها انتجام داد ، پارتیشن بندی یکی از بهترین راه هایی است که می توان برای تفکیک قسمت های مختلف اداره و اتاق ها از آن استفاده کرد.

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری :

از پارتیشن ها قبرای منفک کردن فضاهای مربوط به اتاق مدیریت و کنفرانس – اتاق معاونت – اتاق کارشناسی و کارمندان و جدا سازی میز اداری و.. استفاده می شود که هر کدام از آن ها با توجه به موقعیتی که کارمند و مدیرو … در فضای اداره دارند ، دارای جنس های مختلفی می باشد .

چنس پارتیشن :

قالب و چارچوب کلی پارتیشن ها را برای ایجاد اتاق ؛ معمولا از آلومنیوم و ام دی اف می سازند و برای ایجاد بدنه ها از جنس تمام ام دی اف استفاده می کنند ، که هر کدام از آن ها با توجه به طراحی های پیش بینی شده برای اداره و دیزاین کلی محیط ، دارای رنگ ها و طرح های متنوعی می تواند باشد . به علاوه می توان جایی را برای داشتن پنجره ای از جنس شیشه نیز تعریف کرد .

نوع دیگری از پارتیشن ها وجود دارد که با عنوان پارتیشن های دو جداره و پروفیلی معروف هستند که هر کدام از آن ها دارای خواص و ویژگی های خاص خود بوده و برای ایجاد فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد