تقسیم بندی دکوراسیون اداری

0

تقسیم بندی دکوراسیون اداری

تقسیم بندی دکوراسیون اداری : همه ی ما به این مهم واقف هستیم که امروزه در ادارات لزوم داشتن بخش های مجزا از یکدیگر ، برای انجام کارها و فعالیت های مختلف به وضوح احساس می شود .

منظور از این جمله این است که به بیان ساده ، در یک محیط اداری ؛ کارهایی که به عنوان دکوراسیون بندی انجام می شود ؛ برای هر عنوان شغلی ؛ کارها و متریال های خاص خود را دارد . به این معنا که به عنوان مثال ؛ لوازم و ملزوماتی که برای دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده می شود ؛ با این ملزوامت در دکوراسیون اتاق کارمندی و … تفاوت زیادی دارد .

در ادامه ی مبحث ؛ به توضیح واضح تر این موضوع خواهیم پرداخت .

تقسیم بندی دکوراسیون اداری :

به طور کلی محیط یک اداره به بخش های مختلف مدیریتی  – معاونت – کازشناسی و کارمندی منفک می شود . که برای انجام فعالیت های کاری در هر کدام از این بخش ها ، اقلام متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد .

مثلا : اتاق مدیریت خود به دو بخش اتاق مدیر و اتاق کنفرانس ، مجزا می شود .  اتاق مدیریت خود دارای میز مدیریت – میز کار مدیر – میز جلسات چند نفره – مبلمان و … می باشد.

البته در مواردی که اتاق مدیر کمی مجلل تر است ؛ می توان از داشتن تجهیزاتی به عنوان اتاق استراحت مدیر و حمام و سروویس بهداشتی مجزا از سایرین نیز نام برد.

اتاق کنفرانس دارای میز کنفرانی – میز دبیر یا منشی جلسه  – میز پذیرایی  – وایت برد و … است . اتاق معاونت تا حد زیادی به اتاق مدیریتی شبیه می باشد .

در اتاق کارمندان ؛ میز هر کارمند دارای دو بخش فایل ( ال شکل دارای جای کیس – معمولی ) و میز می باشد و دارای تجهیزات آن چنانی نیست که از طرفی اتاق کارشناسی نیز شباهت زیادی به اتاق کارمندان داشته اما کمی گسترده تر است .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد