تشک های مسافرتی

0

تشک های مسافرتی

تشک های مسافرتی : همه افراد به هنگام خواب از تشک استفاده می کنند و این موجب تبدیل این کالا به کالایی اساسی و مهم در صنعت خواب شده است , یکی از لوازم کاربردی در منزل تشک است که در اندازه ها و انواع مختلفی در هر خانه ای موجود می باشد .

خصوصیات تشک های مسافرتی

  • تشک های مسافرتی تشک هایی سبک و قابل حمل هستند و شما می توانید از آن ها در سفرهای خود استفاده کنید , وزن آن ها در حدود ۲ کیلوگرم است .
  • تشک های مسافرتی را می توانید در ابعاد متفاوتی تهیه کنید اما به طور معمول تشک های یک نفره حدود ۹۰ در ۲۰۰ هستند .
  • این تشک ها طبی بوده و هیچ آسیبی به ستون فقرات شما وارد نمی کند , دیسک کمر و درد های عضلانی شما را تسکین می بخشد و خوابی راحت برای شما به ارمغان خواهد آورد .
  • تشک های سفری برای تمامی سلایق تولید شده است , به دلیل تنوع در شکل ظاهری آن هر فردی می تواند بنا به سلیقه اش یک طرح و رنگ را انتخاب کند .
  • افرادی که به هنگام مسافرت دچار آلرژی و حساسیت می شوند می توانند از این تشک ها استفاده کنند , به علت استفاده از پارچه های ضد آلرژی در تولید این تشک ها دیگر نگران رطوبت هوا و حساسیت خود نباشید .
  • این تشک ها قابلیت شستشو نیز دارند در صورت نیاز می توانید آن را بشویید و مطمئن باشید که الیاف آن هیچ آسیبی نمی بیند .

قیمت تشک های مسافرتی

در تولید این نوع تشک از الیاف کمتری استفاده شده است و به همین دلیل هم قیمت ارزانی دارند , از تشک های مسافرتی می توان حتی در منزل نیز استفاده کرد چرا که هم فضای کمی اشغال می کند و هم وزن بسیار سبکی دارد .

تشک های سفری دونفره در مقایسه با تشک های سفری یک نفره قیمت بالاتری دارند و در طرح ها و رنگ های متنوعی در دسترس هستند .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد