طراحی داخلی مدرن

0

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن : به کار بردن و استفاده از فضاهایی که امکان ایجاد حس آرامش را برای افراد فراهم اورد ف در دنیای پر مشغله ی امروز ، ضرورتی امکان ناپذیذ می باشد .

یکی از مهم ترین اصولی که در ایجاد این فضاها به افراد کمک می نماید ، طراحی داخلی متناسب با فضاها هست .

در کشور ما در گذشته ای نه چندان دور چارچوب هالی خاصی برای طراحی داخلی وجود داشت . به عنوان مثال : استفاده از اشکال دایره ای – بیضی و هماهنگ نقش زیادی در معماری و طراحی منازل و محل های کار داشته است که به تبع استفاده از این اشکال ؛ میزان پرتی در فضا افزایش یافته و به همان نسبت راه استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون نیز ؛ بسته تر بوده است .

اما در ایام کنونی استفاده از چارجوب هایی که از قبل وجود داشته است ؛ تقریبا به میزان زیادی کاهش یافته و دست طراحان ما را به اندازه ی زیادی در ایجاد تنوع برای محیط های گوناگون ، باز گذاشته است .

طراحی داخلی

در این سبک لز طراحی ها ، استفاده از اشکالف و زوایای منظم تا حد زیادی از میان رفته است و همین عامل باعث شده که بتوان از محیطی که در اختیار داریم ، حداکثر استفاده را بنماییم .

به عنوان مثال میزان به اصطلاح کچ بودن زمین ها و تاثیر آن در ساخت و ساز را به حداقل رسانده و از همان اشکال و برش های چند ضلعی در دیوارها برای ایجاد کاربردی به جهت چیدمان های مختلف استفاده نماییم .

طراحی داخلی مدرن این امکان را برای افراد به وجود آورده است که بتوانند چیدمان های متنوعی را برای خانه ها – ادارات و حتی مدارس به کار ببرند و از متراژهایی که در اختیار آن ها قرار دارد ، حداکثر استفاده را بنمایند .

تعبیه ی جایگاهی برای قرار گرفتن لوازم برقی در دیوارها و و تخت خواب ها در دیوارو مثال هایی این چنینی ، نمونه هایی از  طراحی های داخلی و استفاده های بهینه از فضاهاست .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد