استفاده از گیاهان در چیدمان منزل

0

استفاده از گیاهان در چیدمان منزل

استفاده از گیاهان در چیدمان منزل : هر جا و هز زمانی که نام جیدمان را می شنویم ممکن است ذهن ما متبادر به مبلمن و فرش و پرده و … شود . اما در ایام گذشته استفاده از گیاهان به عنوان وسیله و ابزاری که علاوه بر خواص ، دارای تنوع در نوع و زیبایی طبیعی می باشد ؛ به عنوان المانی در چیدمان منزل انتخاب شده اند .

استفاده از این وسیله ی طبیعی ، هز چند که می تواند از نظر زیبایی و سالم سازی محیط ؛ به ما کمک نماید ، اما برای جلوگیری از اتلاف آن ها و از دست رفتن زیباییشان و نیز دوچندان کردن جلوه ی آن ها در منازل ، نکاتی حائز اهمیت است که در ادامه به آن ها می پزدازیم .

نکات استفاده از پیاهان در چیدمان منزل :

  • چنان چه از گیاهان در دکور خود استفاده می کنید ، باید نحوه ی نگهداری از آن ها را به خوبی بدانید که با فراهم کردن محیط مناسب از نظر آب هوایی و نور ، آن ها را انختاب کنید .
  • برای زیبا تر دیده شدن این گل ها ؛ می توان جهت نگهداری و چیدن آن ها در میان دکوراسیون ، از انواع استندهای پایه ای و نردبانی و .. استفاده نمود .
  • استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی در اتاق های خواب می تواند علاوه بر تاثیر در زیبا کردن چیدمان منزل ؛ باعث تهویه ی طبیعی و مطبوع محیط نیز شود .
  • برخی از گیاهان خواص دفع اشعه های مضر را دارند . که استفاده ی از آن ها در اتاق های کار و محیط آشپزخانه به دلیل وجود اشعه های مختلف ، توصیه می شود .
  • سعی کنید گیاهانی را انتخاب نمایید که در برابر شرایط مختلف مقاوم تر باشند و اگر از آن ها در محیط های آپارتمانی در چیدمان منزل استفاده می کنید انتخاب کاکتوس ها به دلیل حساس نبودن به شرایط نور ؛ بهترین گزینه خواهد بود .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد