آشنایی با مبلمان اداری و انواع آن

0

آشنایی با مبلمان اداری و انواع آن

آشنایی با مبلمان اداری و انواع آن : دکور محل کار شما نقش مهمی در روحیه ی افراد و کارکنان خواهد داشت , اکثر اشخاصی که به محیط کار شما وارد می شوند به اولین چیزی که توجه نشان می دهند نوع دکوراسیون و مبلمان است پس در قدم اول برای اینکه در نظر مشتریان خود اعتبار و پرستیژ بالایی داشته باشید به ظاهر مجموعه خود اهمیت بدهید .

شاید ندانید که مبلمان مناسب و هماهنگ با محیط تا چه اندازه در بازدهی و عملکرد مجموعه شما تاثیر گذار است , اگر افراد و کارمندان یک سازمان از راحتی محل کار خود ناراضی باشند تلاش می کنند که هر چه زودتر کار خود را تمام کرده و اداره را ترک کنند و این احتمال اشتباه و خطای آنان را افزایش می دهد , هر اندازه که محیط کار راحت تر باشد کارمندان احساس آسایش و رضایت بیش تری دارند و کار خود را به بهترین نحو انجام می دهند .

مبلمان اداری به عنوان مهم ترین پارامتر در دکور و هم چنین راحتی کارمندان تاثیر ویژه ای دارد پس در تهیه ی آن ها توجه لازم را داشته باشید .

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری برای تمامی شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته می شوند پس لازم است در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید شوند .

مبلمان اداری در نوع های ساده , لوکس , مدرن , کلاسیک و .. تولید می شوند . از هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلف یک شرکت می توان استفاده کرد به شرطی که بین آن ها تناسب و هماهنگی ایجاد شود .

به طور مثال مبلمان قسمت کارمندان یک سازمان با قسمت کنفرانس و جلسات کاملا متفاوت است , در قسمت کارمندان برای هر فردی یک میز و صندلی و سایر تجهیزات مورد نیازش قرار داده شده و در اتاق های کنفرانس یک میز کنفرانس با تعدادی صندلی برای برگزاری جلسات و میتینگ ها .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد