تشک یک نفره

0

تشک یک نفره

تشک یک نفره ، عمدتا تقاضای خرید تشک های یک نفره از سوی قشر جوانان و نوجوانان صورت می پذیرد به همین دلیل هم این نوع تشک ها در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می شوند . خرید تشک های تک نفره براساس اندازه تخت خواب و نیز قد افراد صورت می پذیرد , نوجوانان و نوزادان سایز های کوچکتر و جوانان و بزرگسالان سایز های بزرگ تر این کالا را خریداری می کنند .

انواع تشک یک نفره

تشک نوزاد

آنچه که در انتخاب این نوع تشک ها مهم است جنس آن هاست , جنس الیاف و پارچه ی به کار رفته در تولید تشک های نوزاد باید فاقد هر گونه عوامل حساسیت زا باشد و خوابی راحت برای نوزادان به ارمغان آورد .
سایز این تشک ها معمولا ۹۰ در ۶۵ است که مطابق با اندازه تخت تهیه می شود .

تشک نوجوان

مهم ترین عامل سلامت نوجوانان خواب است , تداشتن خوابی راحت و به اندازه کمک شایانی به آرامش و سلامت نوجوان می نماید . در تولید این نوع تشک ها از فنر اسفادهشده  است .

سایز آن ها معمولا ۱۸۰ در ۸۰ است و ارتفاع آن ها کمی بلند تر از سطح تخت می باشد .

تشک نوزاد نوجوان

این نوع تشک ها قابل استفاده هم برای نوجوانان و هم نوزادان است , و سایز آن ها حدود ۱۳۰ در ۷۰ است . برای خرید سیسمونی معمولا این نوع تشک ها تهیه می شوند , در ابتدا به عنوان تشک نوزاد و در سالهای بعد به عنوان تشک نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد .

تشک بزرگسال

تشک های بزرگسالان به دو صورت سایز متوسط و سایز بزرگ در دسترس هستند , تشک های سایز متوسط برای کودکان و افرادی با قد متوسط مناسب هستند , سایز آن ها نیز معمولا ۲۰۰ در ۹۰ است و اما تشک بزرگسالان سایز بزرگ برای افراد قد بلند و درشت اندام مناسب است , سایزشان نیز در حدود ۲۰۰ در ۱۲۰ می باشد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد