تشک های مموری فوم

0

تشک های مموری فوم

تشک های مموری فوم : یکی از انواع تشک ها , تشک های مموری فوم هستند که گفته می شود بهترین نوع تشک های موجود در بازار اند . می خواهیم ببینیم واقعا همینطور است ؟ تشک های مموری فوم بهترین هستند ؟ این نوع تشک ها چه تاثیری بر کیفیت خواب دارند ؟

تشک های مموری فوم نسبت به کوچکترین فشاری سریعا تغییر حالت می دهند درست مانند خمیر بازی با این تفاوت که بعد از حذف فشار دوباره به حالت اولیه ی خود برمی گردند .

برای خرید این نوع تشک باید اطلاعات و نکاتی را در نظر داشته باشید :

  • اول اینکه به هنگام خرید هر نوع تشک از جمله تشک مموری فوم باید به وزن خود توجه کنید و تشک را بر اساس این مقوله انتخاب نمایید .
  • پس از آن از راحتی و تناسب آن با نوع نیازتان مطمئن شوید می توانید مهلتی برای امتحان آن درخواست نمایید , به مدت ۲۴ ساعت بدون جدا کردن پلاستیک از آن استفاده کنید و از راحتی آن اطمینان حاصل فرمایید .
  • تشک مموری فومی را انتخاب کنید که به گرما حساس باشد بدین ترتیب با افزایش فشار نواحی مختلف بدن آن قسمت از تشک افزایش دما می یابد و و در نهایت باعث نرم تر شدن تشک می گردد .
  • قیمت تشک را با میزان کیفیت آن مقایسه کنید , تشک های مموری فوم قیمت های متفاوتی دارند دلیل این اختلاف قیمت در تراکم مموری فوم های به کار رفته در آن است .
  • تشک های مموری فوم به سه صورت موجود هستند : تشک های فنری که با یک لایه مموری فوم پوشانده شده است , تشک های فنری که دارای یک لایه ی جدای مموری فوم هستند و تشک هایی که فقط مموری فوم هستند .
  • نکته ی مهم در خرید انواع تشک ها توجه به گارانتی آن هاست , شرکت سازنده باید کیفیت کالای خود را ضمانت کنند . البته احتمالا ضمانت شرکت های تازه تاسیس که اقدام به گارانتی مادام العمر محصولات خود می کنند بی ارزش و فاقد اعتبار است .

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد