تشک فنر منفصل

0

تشک فنر منفصل

تشک فنر منفصل : به طور کلی تشک ها تاثیر زیادی در زیبایی سرویس خواب دارد . تشک ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند و شما بایستی تشکی را انتخاب کنید که دقیقا متناسب با تخت و سرویس خوابتان باشد . نکته مهمی که در خرید انواع تشک ها باید در نظر داشته باشید نوع آن است , تشک ها ارتباط مستقیمی با سلامت و آسایش جسم دارند .

امروزه تشک هایی تحت عنوان تشک فنر منفصل در بازار ارائه می شوند که دارای ویژگی های جالب و منحصربه فردی هستند از این رو طرفداران خاص خود را دارند , تشک های فنر منفصل جدا از اینکه تشک هایی با قیمت مناسب و به صرفه هستند به دلیل ساختاری که دارند می توانند جزو تشک های متناسب با آناتومی بدن به شمار آیند .

ویژگی های تشک های فنر منفصل

  • این نوع تشک ها کیفیت خواب شما را به شدت افزایش می دهند و به دلیل عدم اتصال فنرهای آن به یکدیگر سبب خوابی راحت و آرامش بخش برای شما خواهد شد .
  • تشک های فنر منفصل به جهت بهبود دردهای ناحیه کمر و کوفتگی های عضلانی نیز به کار گرفته می شوند البته به هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تشک دقیقا متناسب با قد شما باشد , اگر قد بلندی دارید به هیچ وجه تشک های ۱۶۰ را خریداری نکنید .
  • تراکم فنرها در تشک فنر منفصل به جرم هر قسمت از پستی بلندی های بدن بستگی دارد به طور مثال شانه ها فشار بیش تری به تشک وارد کرده و فنرهای مربوط به آن قسمت متراکم تر می گردد .
  • به دلیل فنرهای مقاوم و قوی که در ساخت این نوع تشک ها استفاده شده است در دراز مدت دچار فرسودگی نمی شود و از خود صدای غژ غژ منعکس نمی کند .
  • در طولانی مدت هیچ گونه گودافتادگی در این نوع تشک ها مشاهده نمی شود که این ناشی از کیفیت بالای ساخت این نوع تشک هاست .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد