تشک های دونفره

0

تشک های دونفره

تشک های دونفره ، تشک ها با سایز ها و اندازه های مختلفی برای تمامی گروه های سنی تولید می شوند , تشک باید با توجه به قد و سن افراد انتخاب شود در غیر این صورت باعث عدم آرامش شما به هنگام خواب می گردد .

زوج ها به هنگام خرید تشک های دونفره باید اطلاعاتی را مدنظر داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن اقدام به تهیه تشک مناسب نمایند , در اینجا به شرح انواع تشک های دونفره می پردازیم و ویژگی های هریک را شرح می دهیم :

تشک های فنری منفصل

تشک های فنری منفصل یکی از بهترین انواع تشک های دونفره موجود در بازار هستند , این نوع تشک ها از فنرهای منفصل ساخته می شوند بدین ترتیب تکان خوردن قسمتی از تشک ربطی به بقیه فنرها ندارد و هریک از زوج ها می توانند با آرامش استراحت کنند .

تشک های نرم و راحت فنری منفصل به شما این امکان را می دهد تا خوابی راحت و شیرین را تجربه کنید چرا که قسمت هایی از بدن که دارای برآمدگی بیش تری است مانند شانه ها و باسن بیش تر در تشک فرو می رود و به ستون فقرات فشاری وارد نمی شود .

تشک های اسفنجی

دیگر انواع تشک ها , تشک های اسفنجی هستند که در وزن ها و اندازه های گوناگونی تولید شده و در ساخت آن ها از هیچ فنری استفاده نشده است . تشک های اسفنجی با تکنولوژی قدیمی ساخته می شوند اما به دلیل عدم وجود فنر در آن ها برای تخت های دونفره مناسب هستند چراکه با تکان یا غلت خوردن فرد مزاحمتی برای فرد دیگر ایجاد نمی کند .

تشک های فنری

تشک های فنری جزو پرطرفدارترین نوع تشک ها علی الخصوص برای افراد سنگین وزن است زیرا وزن شخص را در تمام سطح تشک پخش می کند , اصلی ترین بخش این نوع تشک ها فنر است و شما می توانید بعد از یک روز سخت کاری با آرامش روی آن ها استراحت کنید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد