بهترین تشک طبی

0

بهترین تشک طبی

بهترین تشک طبی : تشک ها کالاهایی مهم و کاربردی در زندگی ما به شمار می روند و تاثیر مستقیمی در سلامت جسممان دارند استفاده از تشک غیر استاندارد باعث بروز مشکلات جدی و بیماری های عضلانی برای ما خواهد شد .

تشک های طبی یکی از انواع تشک های موجود هستند که به دلیل محتویات آن و نحوه ساختی که دارند عمدتا برای پیشگیری و درمان بیماری های استقامتی و جسمانی به کار برده می شوند .

استفاده از این نوع تشک ها همواره توسط پزشکان به سالمندان و بیماران عضلانی و استخوانی توصیه شده است , حال می خواهیم ببینیم بهترین تشک طبی کدام نوع آن است ؟

تشک های طبی در انواع متفاوتی و مخصوص سنین مختلفی تولید می شوند , تشک طبی مناسب شماست که دردهایتان را تسکین بدهد و خواب آرامی را برایتان به ارمغان آورد .

اغلب افراد بر این باور هستند که تشک های طبی باید سفت و سخت باشند تا بتوانند کمردرد را مهار کنند , اما در واقع این طور نیست تشک هایی که خیلی سفت هستند نه تنها موجب درمان هیچ دردی نمی شود بلکه با سلب آسایش شما مانع از بهبود بیماریتان می گردند .

تشک هایی که نه خیلی سفت هستند و نه نرم با قرار دادن ستون فقرات شما به حالت ایستاده تکیه گاه مناسبی برای بدن محسوب می شوند , هنگامی که روی تشک دراز می کشید به نحوه قرار گرفتن کمر و شانه هایتان دقت کنید آن قسمت هایی از تشک که بدن فشار بیش تری به آن ها وارد می کند باید بیش تر متراکم شوند .

تشک طبی مناسب باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و تکیه گاه خوبی برای بدن باشد , یکی از مواردی که نشان می دهد تشک استاندارد است دارا بودن فنر های قوی است . نوع دوخت تشک , پارچه تشک و محتویات به کار رفته در ساخت تشک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

تشک های طبی به صورت فنر متصل و یا فنر منفصل موجود هستند , توصیه ما به شما استفاده از تشک فنر منفصل است چرا که دراین نوع تشک ها فنرها به هم متصل نیستند و تراکم فنر در قسمتی به قسمت دیگر مرتبط نیست .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد