چگونه یک تشک را انتخاب کنید

0

چگونه یک تشک را انتخاب کنید:

چگونه یک تشک را انتخاب کنید ، راهنمای زیر برای کمک به فرآیند تصمیم گیری جهت انتخاب درست تشک برای شما  ارائه شده است.که مهمترین عوامل در انتخاب یک تشک جدید در زیر ذکر شده است.

تشک شما چگونه است؟

سن تشک شما نقش مهمی در انتخاب یک تشک دیگر دارد، البته اگر نیاز باشد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر تشک شما بیش از ۸ سال داشته باشد احتمالا به عنوان یک ایده، بد نیست که اگر می توانید یک تشک جدید را جایگزین کنید. با این حال، این قانون برای تمام تشک ها اعمال نمی شود. قطعا برخی از آنها قادر هستند حتی فراتر از ۸ سال خدمت کنند و همچنان عملکرد های مشابهی را هم ارائه  دهند. بهترین راه برای قضاوت تشک خواب شما، این است که   به  الگوهای خواب شما رجوع شود.

الگوهای خواب شما بحث مفصل تری را می طلبد که در مقاله های اینده حتما به ان پرداخته خواهد شد تنها این موضوع را مد نظر قرار دهید که در صورتی که نمی توانید خوب بخوابید، یا نیمه شب از خواب بیدار می شوید ان هم به خاطر ایرادات تشک،  وقت ان است که تجدید نظری کنید.

چگونه یک تشک را انتخاب کنید

چه نوع تشکی باید داشته باشیم؟

تشک ها انواع گوناگونی دارند که در قسمت زیر ان ها را دسته بندی کرده ایم:

تشک هیبرید:

این تشک ها ترکیبی از لاتکس، حافظه، فوم پلی یورتان، کویل ها و دیگر مواد ساخته شده اند. این تشک ها معمولا برای به حداکثر رساندن مزایای خاص طراحی شده اند، در حالی که حداقل موارد خاصی را به حداقل می رسانند.

به عنوان مثال، ترکیبی از لاتکس و فوم حافظه قادر است از گرمای زیاد جلوگیری کند و پاسخگوی  لازم برای ایمنی ستون فقرات از طریق لاتکس باشد، اما همچنین فشرده سازی حافظه و پشتیبانی از فشار زیاد را هم فراهم می کند که شاید مناسب برای همه افراد نباشد.

تشک لاتکس:

این تشک به طور انحصاری از فوم لاتکس ساخته شده است که دارای  خواصیت خنک کننده ،  راحتی و اسایش است.

لاتکس برای پاسخگویی به  راحتی، خنکی کاملا شناخته شده است.

تشک فوم حافظه:

این تشک ها تنها از فوم حافظه تشکیل شده اند. تشک های فوم حافظه برای کاهش فشار و شکل دادن به بدن شناخته شده اند. از لحاظ تاریخی، فوم حافظه شهرت بدی به عنوان داشتن  “خواب داغ” داشته است. با این حال، بسیاری از فوم های جدید پیشرفته تر  با ویژگی های خنک کننده طراحی شده اند و مشکل گذشته را ندارند

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد