تشک ضد حساسیت

0

تشک ضد حساسیت:

تشک ضد حساسیت ، تشک جز لاینفک یک اتاق خواب است. تشک می تواند عامل یک خواب ارام باشد یا همچنین  بر هم زننده خواب ارام باشد و ان را  با اختلال مواجه کند.  به غیر از سایر  شرایط استاندارد تشک مثل  مقاومت و نرمی  که هر یک برای ستون فقرات بسیار حساس و حیاتی هستند، در این مقاله قصد داریم  در ارتباط با حساسیت موجود در تشک که برخی نسبت به ان الرژی دارند. مطالبی را ارائه دهیم .

تشک و عوامل حساسیت زا:

بسیاری از افراد به خصوص افراد حساس و دارای الرژی فکر می کنند که وقتی در معرض تشک قرار می گیرند به خاطر وجود گرد و غبار موجود در تشک است که  علائم الرژی زا  دوباره خود را نشان می دهد. اما دریغ از گرد و غبار( که  البته  شاید واقعا در تشک گرد و غباری باشد، اما به نسبت خیلی کم وجود دراد  ان هم در تشک های استاندارد امروزی که به این نکته توجه می شود) ،  این عوامل الرژی زا بیشتر به خاطر وجود مواد شیمیایی و یا موادی که در تشک اسپری می شوند، ایجاد می شود. که هم از طریق سیستم تنفس و یا از طریق پوست و زخم های پوست می تواند وارد بدن  شود و ایجاد پادتن کرده و به دنبال ان علائم الرژی زایی چون عطسه، ابریزش و خارش را به همراه اورد.

تشک و نکات خرید تشک ضد حساسیت:

برای خرید یک تشک ضد حساسیت قرار نیست کار فوق العاده سختی را انجام دهید. در هر خریدی همیشه باید سعی کنید از اجناس با کیفیت بهره مند شوید. تسک های ارزان و بدون کیفیت در بازار زیاد هستند که با توجه به مطالب بالا می توانند مسبب ایجاد الرژی باشند. به هنگام خرید تشک سعی کنید هزینه کافی را کنار بگذارید تا با مشکلات عدیده دیگر مواجه نشوید.

تشک همان طور که گفته شد یک عنصر اساسی در  اتاق خواب شماست که دست کم چیزی حدود ۵ الی ۶ ساعت از ساعات زندگی خود را در ان می گذارانید پس نیاز دارد که به ان ارزش دهیم و جنس با کیفیت بخریم.

برای این کار شما می توانید از فروشنده بخواهید تشک های با کیفیت و مرغوب ضد حساسیت را همراه با گارانتی معتبر به شما معرفی کند. در مقاله های اینده در ارتباط با انواع تشک ها همچنین تشک ضد حساسیت بیشتر صحبت به عمل  خواهد امد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد