قیمت تشک تخت خواب

0

قیمت تشک تخت خواب

قیمت تشک تخت خواب : تشک ها لوازمی مهم در خانه ها به شمار می روند , اگر تشک شما استاندارد نباشد ممکن است مشکلاتی همانند دردهای عضلانی , بدخوابی و .. برای شما به همراه داشته باشد .

برای کسانی که دچار این نوع بیماری ها هستند تشک های طبی بهترین انتخاب است , این نوع تشک ها با بهره گیری از تکنولوژی های به روز تولید می شوند و بسیاری درد ها و مشکلات ناشی از بدخوابی را تسکین می دهند .

تشک ها بنا به نوعشان قیمت های متفاوتی هم دارند , برندهای خارجی و داخلی که اقدام به تولید تشک برای تخت خواب می کنند با قیمت های متفاوتی این کالا را روانه بازار فروش می کنند .

خیلی ها گمان می کنند برندهای خارجی کیفیتی برتر در مقابل تولیدات داخلی دارند ولی درواقع چنین نیست طراحی و تولید تشک های تخت خواب با برند ایرانی چیزی کمتر از تشک های خارجی ندارند .

تشک های فنری تشک های ارزان قیمت موجود در بازار هستند اما طول عمر نسبتا کوتاهی دارند و در عرض ۳ سال باید آن ها را تعویض نمود , این تشک ها راحت هستند و در ابعاد گوناگونی هم تولید می شوند .

یکی از معایب این تشک های ارزان قیمت نرم بودن آن هاست که عامل بسیاری از بیماری های عضلانی و بدخوابی هاست .

قیمت تشک استاندارد

تشک های استاندارد به تشک هایی گفته می شود که از پارچه و الیاف مرغوب و با کیفیت تولید می شود و دوخت و طرح آن به گونه ای است که هیچ آسیبی به بدن نمی رساند , این نوع تشک ها طول عمر و دوام بالایی دارند و گارانتی تعویض و تعمیر هم دارند . قیمت آن ها نسبت به کیفیتشان بسیار به صرفه و اقتصادی است .

تشک های طبی استاندارد قیمت های بالاتری دارند اما ارزشش را دارد چرا که این نوع تشک ها کاملا مطابق با ستون فقرات و فرم بدن هستند که این موجب سلامت جسم شما خواهد شد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد