تشک ارزان قیمت

0

تشک ارزان قیمت : در دنیای پر مشغله امروز خواب یکی از مهمترین ارکان زندگی بشر برای یافتن آرامش و راحتی است. خواب راحت نه تنها خستگی یک روز کار و فعالیت را از تن زدوده و فرد را برای یک روز کاری جدید آماده می کند، بلکه تاثیر چشمگیری در سلامت روحی و جسمی افراد خواهد داشت.

تشک ارزان قیمت

تشک تخت خواب انواع مختلفی دارد که هر مدل از قیمت خاصی برخوردار است؛ این قیمت مطابق امکاناتی است که در تشک قرار داده شده است. اما با آشنایی از انواع مدل تشک تخت خواب می توان تشک مناسب با قیمتی مقرون به صرفه مطابق نیاز خود تهیه کرد. واضح است که افزایش کیفیت تشک ها موجب افزایش قیمت تمام شده آن می شود. البته همیشه گرانی نشانه کیفیت بالای تشک نیست و با شناخت صحیح از ویژگی های یک تشک خواب استاندارد و بررسی تشک های موجود در بازار می توان تشکی متناسب با هزینه مورد نظر خود و با ویژگی های مد نظر جستجو کرد.

تشک های خواب دارای مدل های فنردار و بدون فنر هستند که در هر کدام از این مدل ها می توان تشک ارزان قیمت یافت.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/06/single-bed-with-trundle-bay-lifestyle-mamas-papas-bay-single-bed-with-sleepover-trundle-including-2-mattresses-single-daybed-with-trundle-and-mattress.jpg”]

تشک فنری

تشک های فنر دار در دو مدل تشک فنر منفصل و تشک فنر متصل موجود است. تشک فنر منفصل یا همان تشک فنر پاکتی یا پاکت اسپرینگ، نوعی تشک است که در آن فنر ها در پاکت هایی مجزا قرار می گیرند تا هر قسمت تشک متناسب با فشار وارده به آن فشرده شود. مثلا در این مدل تشک ها در قسمت کتف و باسن که فشار بدن بیشتر است، فنرها فشرده تر می شوند و در قسمت گودی کمر فنرها به صورت بازتری قرار می گیرند. این شکل فنربندی موجب می شود تا تشک تخت به بهترین وجه از بدن کاربران حمایت کند.

این مدل تشک ها را نمی توان تشک ارزان قیمت نامید زیرا به علت ساختار پیچیده آن ها قیمت تمام شده بالاتری نسبت به انواع مدل تشک خواهند داشت.

مدل دیگر تشک های فنری که به نسبت تشک های فنر پاکتی دارای مزایای کمتری هستند اما قیمت مناسب تری دارند، تشک فنر متصل است. این مدل تشک ها برای افراد سبک وزن مناسبند و به خصوص برای استفاده به عنوان تشک نوزاد، تشک کودک و تشک نوجوان کاربرد دارد. البته کارخانه های سازنده تشک خواب استاندارد امروزه تکنولوژی هایی در ساخت تشک های فنر متصل به کار می برند که موجب افزایش مزایا و کیفیت تشک، می شود اما همچنان از قیمت پایین تری نسبت به تشک فنر پاکتی و کیفیت بالاتری نسبت به تشک فنر متصل معمولی برخوردارند اما یک تشک ارزان قیمت در اختیار شما قرار می دهند. این تکنولوژی ها شامل تزریق فوم در فنر و یا کاربرد فریم در اطراف فنرهاست.

تشک بدون فنر یا تشک طبی

مدل دیگر تشک های آماده، تشک طبی است که این مدل تشک ها بدون هرگونه فنر بندی و از لایه های اسفنجی تشکیل می شود. به طور کلی نمی توان بیان کرد که این تشک ها ارزان قیمت تر از تشک های فنری و یا گران تر از آن ها هستند زیرا برندهای مختلف تولید کننده تشک های ایرانی، لایه بندی های مختلفی برای این تشک ها ارائه می دهند و به تبع موجب تغییر در قیمت تمام شده آن می شود. پس به طور کلی نیز نمی توان این تشک ها را تشک ارزان قیمت خواند اما در میان مدل های مختلف تشک طبی نیز تشک ارزان وجود دارد.

این تشک ها ساختار سفت و سختی دارند و به همین دلیل برخی پزشکان آن ها را به بیماران اسکلتی عضلانی پیشنهاد می کنند. اما بسته به نوع بیماری لازم است که پزشک این مدل تشک را پیشنهاد کند. در حالت کلی می توان تشکی را ایده آل دانست که به بهترین شکل از ستون فقرات و کمر کاربر حمایت می کند.

در برخی از تشک های طبی، مموری فوم به کار رفته تا بهتر و بیشتر از ستون فقرات کاربر پشتیبانی شود. مموری فوم یک فوم حساس به گرماست که متناسب با فشار و گرمای بدن کاربر فشرده می شود و شکل بدن او را می گیرد.

تشک های طبی مموری فوم دار نیز قیمت بالایی دارند و در دسته تشک های ارزان قیمت قرار نمی گیرند. اگر مشکل اسکلتی عضلانی خاصی ندارید و به دنبال تشک طبی ارزان قیمت هستید خرید تشک طبی مموری فوم دار را پیشنهاد نمی کنیم.

خرید تشک ارزان قیمت

بنابر آنچه ذکر کردیم خرید تشک یکی از مهم ترین و سخت ترین انتخاب هایی است که برای سلامت روحی و جسمی باید لحاظ کرد و با توجه به رنج گسترده قیمت محصول، انتخاب تشک استاندارد متناسب با هزینه ای که کاربر برای خرید تشک در نظر گرفته است انتخاب دشواری است. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی خوگر را به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاهده انواع مدل تشک ها از تولید کنندگان مختلف و بررسی قیمت های آن ها بتوانید به راحتی اقدام به خرید تشک ارزان قیمت با هزینه مورد نظر خود نمایید. در این فروشگاه با خرید اینترنتی تشک دیگر نیازی به پرداخت هزینه جابجایی و حمل و نقل تشک نیز نخواهید داشت و در نتیجه قیمت تمام شده آن نیز برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تشک ارزان قیمت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد