بهترین تشک

0

بهترین تشک

بهترین تشک : به دلیل وجود انواع مختلف تشک در بازار برای خرید بهترین نوع آن مردد هستیم و بدون اطلاعات کافی نمی توانیم انتخابی بجا و درست داشته باشیم .

بهترین تشک , تشکی است که ما روی آن احساس راحتی کنیم یک تشک خوب نباید در دراز مدت مشکلاتی را برای فرد به همراه بیاورد و سلامت شخص را تهدید کند .

عمدتا اولین سوالی که به ذهن خریدار می رسد این است که تشک نرم خوب است یا تشک سفت ؟

تشک ها بنا به وزن و قد افراد تولید می شوند یک شخص سنگین وزن با دراز کشیدن روی تشک نرم در آن فرو می رود اما نرم یا سفت بودن تشک برای یک فرد سبک وزن مهم نیست چرا که تفاوت چندانی احساس نمی کند .

اما به طور کلی تشک های سفت برای فرم ستون فقرات بهتر هستند و آن ها را به حالت ایستاده نگه می دارند و از مشکلات عضلانی جلوگیری می کند اما باید توجه داشت که تشک های خیلی سفت هم مانند تشک های نرم عمل کرده و مانع از استراحت فیزیکی بدن می گردد , کوفتگی های بدن بعد از بیدار شدن احتمالا مربوط به انتخاب نامناسب تشک است .

ویژگی های یک تشک خوب

یک تشک خوب لزوما تشکی با قیمت ارزان نیست , تشک های خوب تشک هایی راحت هستند که با دراز کشیدن بر روی آن ها احساس آرامش می کنیم .

تشک های فنری

یکی از تشک های باکیفیت موجود در بازار تشک های فنری هستند , امروزه این نوع تشک ها با تغییراتی نسبت به تشک های قدیمی تر تولید شده اند که سلامت شما را تضمین می نمایند .

فنرهای این تشک ها براساس وزن شما متراکم می گردند به این صورت که هر قسمت از بدن شما که فشار بیش تری به تشک وارد می کند فنرهای آن قسمت متراکم تر شده و فرد احساس راحتی بیش تری می کند .

تشک های فنری با قابلیت مواج برای تخت های یک نفره و تشک هایی بدون قابلیت مواج برای تخت های دونفره کاربرد دارد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد