آشنایی با آمینا موسیولو طراح دکوراسیون

0

همه‌ی ما دوست داریم دکوراسیون خانه‌مان انعکاسی از شخصیتمان باشد و با روش‌های بی‌شماری بتوانیم آن را چیدمان کنیم تا هر زمان که قدم در آن می‌گذاریم بهترین حس ممکن به ما منتقل شود.

چیدمان خانه اگر با در نظر گرفتن وجوه شخصیتی‌مان انجام شود تأثیر بیشتری در احساسات و مسائل روحی و روانی تک‌تک اعضای خانواده می‌گذارد.

بدیهی است که همه‌ی ما خانه را محلی امن و سرشار از آرامش تصور می‌کنیم و لازم است بدانید که هر اندازه ابعاد شخصیتمان را در محل زندگی مان بهتر نمایش دهیم، تأثیرات مثبتی که از جانب تمامی عناصر موجود به ما منتقل می‌شود، بسیار بیشتر خواهد بود.

آمینا موسیولو (Amina Mucciolo) طراحی خانه‌اش را به سمت‌وسویی جدید برده است که مشابهش را کمتردیده‌ایم. آمینا در چیدمان خانه‌اش تماماً از رنگ‌های رنگین‌کمانی استفاده کرده است که شخصیت درونی خودش را نمایش می دهد. جالب است بدانید دکوراسیون خانه‌ ی او در فضای اینستاگرام حسابی غوغا کرده است.

آمینا موسیولو
آمینا موسیولو زندگی رنگارنگی دارد که شاید خیلی از ما رویایش را داشته باشیم و حتی در واقعیت برایمان چنین خانه‌ای غیرواقعی به نظر برسد.

اگر کاربر اینستاگرام باشید احتمال آنکه صفحه‌ی کاربری آمینا به شما پیشنهاد شده باشد، زیاد است. آمینا ۳۴ سال سن دارد و در مرکز شهر لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او تصمیم گرفت که آپارتمان نه‌ چندان بزرگش را به خانه‌ای رنگین‌کمانی و رؤیایی تبدیل کند.

خانه ی رنگین کمانی آمینا موسیولو
خانه ی رنگین کمانی آمینا موسیولو

رنگ یاسی انتخاب آمینا برای دیوارها است. گرچه تمام دیوارها تنها به رنگ یاسی نیستند و روی آنها با سایر رنگ‌های رنگین‌کمان طرح و نقش تزئین شده است، اما پس‌زمینه کلی دیوارها یاسی خوش‌رنگ و لعابی است که رنگ غالب در خانه را تشکیل می دهد.

پنجره‌های نسبتاً بزرگ سالن اصلی سبب نورگیر شدن خوب خانه شده‌اند و انبوه رنگ‌ها باوجود نور طبیعی روز ملایم‌تر به نظر می‌رسند و خسته‌کننده نمی‌شوند. مبلمان رنگارنگی در قسمت‌های مختلفی قرار دارند که آنها هم از رنگ‌های رنگین‌کمان پیروی کرده‌اند.

ست مبلمان شامل رنگ های سبز، آبی و نارنجی است. باید بگوییم که هیچ یک از رنگ‌های به کاررفته در خانه تندوتیز نیستند و خبری از آبی کاربنی و نیلی و رنگ‌هایی با کنتراست بالا نیست و در عوض سعی شده است که تمام رنگ‌ها، تنالیته های روشن و ملایمی داشته باشند. به‌طورکلی خانه‌ی آمینا موسیولو آنقدر رؤیایی به نظر می‌رسد که انگار اسب تک‌شاخ قصه‌ها، رنگ‌ها را به خانه آورده باشد.

همان‌طور که گفته شد روی زمینه‌ی یاسی‌رنگی که برای تمامی دیوارهای خانه در نظر گرفته‌شده است، طرح و نقش‌های گوناگونی وجود دارد. یکی از دیوارها با صدها گل به رنگ‌های بنفش و صورتی و سفید و زرد به شکل یکتابلو ی دیواری پوشیده شده است. دیوار دیگر پر از رنگ‌های هیجان‌انگیز است، انگار که رنگین‌کمان به دیوار شلیک‌شده باشد، و دیوار اتاق‌خوابترکیبی از رنگ‌های پاستلی و رنگین‌کمانی ملایم است. آمینا حتی از سقف هم غافل نشده است و اوریگامی های رنگارنگی را برای آویزان کردن از سقف در نظر گرفته است.
صفحه اینستاگرام آمینا موسیولو
صفحه اینستاگرام آمینا موسیولو

هیچ یک از جزئیات این خانه ی رنگارنگ از چشم کاربران تیزبین پنهان نمانده است و در حال حاضر حدود ۲۲۵۰۰۰ نفر این خانه‌ی رنگین‌کمانی و صاحب خوش‌ذوقش را در اینستاگرام دنبال می‌کنند.

آمینا موسیولو می‌گوید که می‌خواهد این خانه احساس یک فضای هنری را منتقل کند و همیشه محیطی شاداب و زنده به نظر برسد و تداعی‌کننده‌ی فصل بهار باشد که فصل موردعلاقه‌ی خودش هم است. عطر و بوی گل‌های تازه و بهاری، تعطیلات و خوش گذرانی ها، احساس طراوت و زندگی، تمام جزئیات فصل بهار است که الهام بخش آمینا هستند.

اتاق خانه ی آمینا موسیولو
اتاق خانه ی آمینا موسیولو

این خانه‌ی رنگین‌کمانی محل زندگی آمینا و همسرش سالوادور است و آنها در کنار هم تمامی جزئیات خانه را تغییر داده‌اند. آمینا می‌گوید برای من و همسرم مهم است که جایی که در آن زندگی می‌کنیم و آن را به نام خانه می‌شناسیم، شخصیت درونی ما را بازتاب دهد و درعین‌حال محیطی شاد و سرگرم‌کننده و الهام‌بخش باشد.

این خانه رنگین کمانی در اینستاگرام طرفدار دارد
این خانه رنگین کمانی در اینستاگرام طرفدار دارد
یکی از بخش‌های موردعلاقه‌ی آمینا در خانه، دیوار رنگین‌کمانی نامنظمی است که گویی رنگ‌ها به آن شلیک‌شده‌اند. او می‌گوید: می‌خواستم عنصر بزرگی از رنگین‌کمان باقدرت و انرژی در خانه‌ام باشد و درنهایت این خواسته‌ی من تبدیل به دیواری شد که دو روز کامل رنگ کردنش طول کشید، و حالا من عاشق این دیوار هستم. گرچه در ابتدا با ترس و عدم اعتمادبه‌نفس دست‌به‌کار شدم، اما در حال حاضر از وجودش نهایت لذت را می‌برم.
خانه ی رنگی آمینا موسیولو
خانه ی رنگی آمینا موسیولو

آمینا موسیولو در حل حاضر استودیو طراحی و دیزاینخود را با نام موچی (Mucci) مدیریت می‌کند.و شعارش این است :” هر چیزی را که در رویاهایمان داریم، می‌توانیم تحقق ببخشیم.” به گفته ی وی هیجان و انگیزه چیزی بیشتر از آنکه برای ما انگیزه‌ای باشند تا بتوانیم ارتباط برقرار کنیم و حرفمان را بزنیم، نیستند.

استایل شخصی آمینا موسیولو
استایل شخصی آمینا موسیولو

رنگین‌کمانی بودن تنها به خانه‌ی آمینا محدود نشده است و در استایل او هم تأثیرات بسیاری گذاشته است، به حدی که لباس‌ها و موهایش بسیار رنگین‌کمانی و پررنگ تر از خانه اش هستند.

آمینا از رنگ موهایش گرفته، تا لاک ناخن‌ها و کیف و کفشش را رنگین‌کمانی انتخاب می‌کند. جادوی رنگین‌کمان در خوراکی‌های آمینا نیز خود نمایی می کند و در پست‌های او در اینستاگرام انواع دونات ها و شیرینی‌های هیجان‌انگیز و رنگارنگ دیده می‌شود.

به صفحه‌ی آمینا سربزنید تا از هرچه که فکرش را می‌کنید یا نمی‌کنید نسخه‌ای رنگین‌کمانی ببینید! و حواستان را جمع کنید که خودتان رنگین‌کمانی نشوید!

منبع : خوگر 
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد