قیمت مبلمان منزل در بازار

0

نتخاب مبلمان منزل مناسب برای فضای نشیمن یکی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. جدا از طرح و سبک مورد علاقه، مقوله‌ای که موجب سردرگمی در انتخاب محصول مناسب می‌شود تعداد قطعات مبلمان و چینش‌های امکان‌پذیر آنهاست. در واقع ما با توجه به این قسمت از سری بررسی‌های مبلمان منزل، تلاش کرده‌ایم تا شما را با ست‌ها و نیم‌ست‌های مقرون‌به‌صرفه موجود در بازار و مناسب برای فضاهای مختلف آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

در قسمت‌های پیشین، مبلمان منزل با طرح ال را یکی از کلیدهای حل مشکل در خانه‌های با مساحت محدود معرفی کردیم. به‌واقع این دسته از مبل‌ها موجب استفاده بهینه از فضای نشیمن به‌خصوص گوشه‌های بدون استفاده منازل می‌شوند و علاوه بر آن، راحتی فوق‌العاده‌ای را نیز به همراه دارند. افزون بر این، استفاده از مبلمان ال می‌تواند با ایجاد دید متقابل بهتر برای کاربران، در خلق یک فضای صمیمی در جمع‌های دوستانه نیز بسیار مؤثر باشد.

مبلمان منزل با طرح ال
مبلمان منزل با طرح ال

با این وجود، مبلمان منزل با طرح ال، حالت رسمی و مجلسی کمتری دارند و طراحان در کنار زیبایی به فرم راحت و آرامش‌بخش آنها نیز بسیار توجه می‌کنند. با این وصف، در منازلی که ساکنان آنها به وجود یک فضای رسمی اهمیت بسیاری می‌دهند، باید به دنبال گزینه‌های دیگری باشیم. در این هنگام است که ست‌ها و نیم‌ست‌های راحتی جایگاه خود را پیدا می‌کنند. در منازلی که از مساحت مناسبی برخوردارند، استفاده از مبلمان ال یا نیم‌ست‌های راحتی، یک فضای خالی بیش از اندازه در منزل خلق می‌کنند که جلوه چندان زیبایی ندارد؛ به‌خصوص اگر در طراحی داخلی منزل خود از دکوراسیون‌هایی با سبک‌های کلاسیک یا معاصر استفاده کرده باشیم. این فضای خالی گاهی با سایر اجزای دکوراتیو نظیر میزهای عسلی، پوف یا اتومن و آباژور نیز پر نمی‌شود. در چنین مواقعی، یک ست راحتی هفت‌نفره، مبلمانی مناسب به شمار می‌رود که می‌تواند هم فضای منزل را به‌خوبی پر کند و هم محیطی برای رفت و آمد ساکنان باقی بگذارد.

ست های مبلمان هفت‌نفره مدل کوئین، پرنس، نایریکا و یاپراک صنعت چوب کیان
ست های مبلمان هفت‌نفره مدل کوئین، پرنس، نایریکا و یاپراک صنعت چوب کیان

ست مبلمان هفت‌نفره مدل کوئین صنعت چوب کیان از جمله محصولاتی است که هم فرم و طراحی راحتی برخوردار است و هم ظاهری رسمی و مجلل به خود دارد. این ست هفت‌نفره از یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره تشکیل می‌شود که کلاف داخلی آنها از چوب روسی فرآوری شده و چندلایه ضد موریانه ساخته شده است. افزون بر این، در کلاف‌های این مبلمان، علاوه بر چسب و میخ از اتصالات پیچ و مهره نیز استفاده شده است که استقامت و عمر مبلمان را چندین برابر می‌نماید. همچنین اسفنج به کار رفته در این مبل راحتی از نوع ۳۵ کیلویی سوپر نرم شرکت ابر جاجرود است که استاندارد بالایی در آزمایش‌های کشش و فشار به دست آورده و طول عمر این مبلمان را تضمین می‌کند. این محصول در تنوع رنگی بی‌نظیر، با روکش‌های پارچه و چرم و با قیمت ۷,۷۵۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه خوگر به فروش می‌رسد.

ست‌های مبلمان هفت‌نفره مدل پرنس (به قیمت ۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان)، نایریکا (با قیمت ۷,۷۵۰,۰۰۰ تومان) و یاپراک (با قیمت ۶,۹۵۰,۰۰۰ تومان) نیز از دیگر محصولات گروه صنعت چوب کیان هستند که در طرح‌های دیگر و با ویژگی‌های مشابه تولید و عرضه می‌شوند.

طرح‌های راما و رامک گالری پارسا
طرح‌های راما و رامک گالری پارسا

همچنین اگر به مبلمانی با ظاهر متفاوت علاقه دارید طرح‌های راما و رامک گالری پارسا از جمله محصولاتی هستند که در کنار زیبایی و فرم متفاوت ما را از داشتن مبلمان سنگین و حجیم بی‌نیاز می‌کنند. مبلمان راما از یک عدد مبل دو نفره یک طرف دسته، یک عدد مبل تک نفره و یک عدد مبل درازکش تشکیل شده است و با قیمت ۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه خوگر عرضه می‌شود. این محصول از اسکلتی فوق‌العاده مستحکم و پوشش پولیشی ضد خش ساخته شده است. در قسمت نشیمن نیز از فوم سرد تزریقی فشرده استفاده شده است که کنار نرمی بیشتر و وزن مناسب، در برابر فشار و کشش از انسجام بالایی برخوردار است و فرم و حالت خود را در اثر استفاده طولانی‌مدت نیز از دست نمی‌دهد. در تولید این ست از ۲۶ متر پارچه استفاده شده که در صورت تمایل مشتری قابل تغییر به چرم است. افزون بر این، ‌مبلمان رامک گالری پارسا نیز متشکل از یک عدد مبل دو نفره یک طرف دسته و یک عدد مبل درازکش با قیمت ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

در منازل کوچک و جمع و جور وجود یک ست مبلمان کامل جز شلوغی و اشغال فضای بیش از حد حاصلی به همراه ندارد. در این مواقع شاید تصور کنید که محصولی درخور و مناسب با سلیقه خود پیدا نخواهید کرد؛ اما برخلاف باور رایج امروزه طراحان مبلمان به دلیل کاهش عمومی مساحت خانه‌ها به‌خصوص در منازل آپارتمانی در تولید نیم ست‌ها دقت و ظرافت بسیاری به خرج می‌دهند.

‌نیم ست های ویلایی Achilles، Carnell، Sabrina و Zora ملچ
‌نیم ست های ویلایی Achilles، Carnell، Sabrina و Zora ملچ

‌نیم ست ویلایی Achilles ملچ یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار فروشگاه خوگر است که با یک مبل سه نفره، دو مبل یک نفره و یک میز جلو مبلی است که به قیمت ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. نمای این مبل تلفیقی از چوب بامبو و حصیر بافته است که در یک فضای کوچک، جلوه بی‌نظیری خلق می‌کند. همچنین ‌نیم ست ویلایی Carnell (با قیمت ۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان) و ‌نیم ست ویلایی Sabrina (به ارزش ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان) نیز از دیگر محصولات پرفروش گروه تولیدی ملچ به شمار می‌روند.
‌نیم ست ویلایی Zora ملچ نیز از فرم و حالتی متفاوت با سایر نیم‌ست‌های رایج برخوردار است و برای افرادی که به اسباب و اشیای مدور علاقه دارند و به انرژی ایجادشده توسط آنها اهمیت می‌دهند محصول مناسبی به نظر می‌رسد. این نیم ست فضای کوچک و بی‌روح نشیمن منزل را از یکنواختی خارج می‌کند و با شکل و طرح روکش خود جلوه‌ای خاص به آن می‌بخشد. این محصول هم‌اکنون در فروشگاه خوگر به قیمت ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گردشی در میان مبل‌های تختخواب‌شو

زندگی در سوئیت‌ها و منازل کوچک آداب خاص خود را دارد چراکه در پاره‌ای مواقع شما می‌بایست از یک فضای محدود برای کارهای خود استفاده کنید. برای نمونه، شما باید از اتاق نشیمن خود به‌عنوان اتاق کار و حتی اتاق‌خواب نیز استفاده کنید. در این حالت انتخاب وسایلی مانند مبلمان از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود، چراکه دیگر تنها ابعاد مناسب و جنس مقاوم تنها ملاک‌های انتخاب محسوب نمی‌شوند و تغییر کاربری می‌تواند به‌عنوان یکی از معیارهای مهم معرفی گردد.

مبل های تختخواب‌شو یاسمین و آرتمیس کمجاچوب و مبل های ‌ال تختخواب‌شو هلنا کاردین 130 سانلی
مبل های تختخواب‌شو یاسمین و آرتمیس کمجاچوب و مبل های ‌ال تختخواب‌شو هلنا کاردین ۱۳۰ سانلی

در حقیقت، مبل‌های تختخواب‌شو با همین هدف تولید و به بازار عرضه شدند تا خریداران به‌اصطلاح با یک تیر چند نشان را هدف قرار دهند و با کمترین هزینه، بیشترین امکانات ممکن را به دست آورند. امروزه مبل‌های تختخواب‌شو از تنوع بی‌نظیری برخوردارند و در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. ‌مبل تختخواب‌شو یاسمین کمجاچوب یکی از محصولات زیبا، پرطرفدار و منحصربه‌فرد فروشگاه خوگر محسوب می‌شود که در تنوع رنگی بی‌نظیر و ابعادی مناسب یک فضای نسبتاً کوچک تولید شده و به قیمت ۵,۲۹۸,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این مبل دارای دو عدد کوسن بزرگ و چهار عدد کوسن کوچک است و به‌صورت راستگرد یا چپگرد تولید می‌شود. علاوه بر این، ‌مبل آرتمیس نیز یکی دیگر از محصول شرکت کمجاچوب است هم‌اکنون با قیمت ۵,۱۶۹,۰۰۰ تومان در فروشگاه خوگر عرضه می‌شود.

اگر به دنبال محصولاتی با ویژگی‌های مشابه اما با قیمت ارزان‌تر هستید، ما به شما مبل ‌ال تختخواب‌شو هلنا سانلی (با قیمت ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان) و ‌ال تختخواب‌شو کاردین ۱۳۰ سانلی (۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان) را توصیه می‌کنیم

منبع  :  مبلمان اداری خوگر

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد