با لوسترهای خاص، نوروز ۱۴۰۳ را درخشان و خاص آغاز کنید

0

با خرید لوسترهای خاص و زیبا برای خانه خود، به پیشواز سال ۱۴۰۳ بروید و سال جدید را متفاوت شروع کنید. هر سال مدل های جدید و زیبایی از لوستر وارد بازار روشنایی می شود. با انتخاب یک لوستر شیک و لاکچری، علاوه بر داشتن دکوراسیونی زیبا، نورپردازی بی نظیری را تجربه کنید. انتخاب و خرید لوستر، باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و همچنین هماهنگی با سایر وسایل باشد. در ادامه این مطلب دکوکده شیک ترین و خاص ترین لوسترهای پرطرفدار در سال جدید را معرفی می کنیم.

نکات طلایی در خرید لوستر خاص و لاکچری

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید انواع لوستر، در نظر گرفتن بودجه برای خرید لوستر است. در حال حاضر مدل های مختلف لوسترهای شیک و خاص در قیمت های مختلف در بازار لوازم روشنایی وجود دارند. قیمت لوسترهای خاص با توجه به مواردی مانند سبک، طرح و ابعاد لوستر مشخص می شود. در ادامه به مهم ترین نکات در مورد خرید لوستر اشاره می کنیم.

لوستر خاص و شیک معاصر مناسب دکوراسیون مدرن
لوستر خاص و شیک معاصر مناسب دکوراسیون مدرن
  • قبل از خرید لوستر خاص برای سالن پذیرایی خود، فضای داخلی را در نظر بگیرید و لوستر را با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب کنید. به طور کلی لوسترها با توجه به فضای داخلی در مدل ها و سبک های مختلف طراحی می شوند. لوستری انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با طراحی داخلی خانه شما هماهنگ باشد.
  • لوسترها از متریال مختلفی از جمله کریستال، برنز، چوب، فرفورژه و … ساخته می شوند. دقت کنید که متریال به کار رفته در لوستر با مبلمان و سایر اکسسوری های خانه ترکیب خوبی ایجاد کند. قیمت لوستر خاص با توجه به متریال به کار رفته در آن مشخص می شود. در میان لوسترهای موجود در بازار، لوسترها برنزی و کریستالی گران تر از سایر لوسترها هستند.
  • انتخاب یک لوستر خاص و شیک باید با توجه به ابعاد خانه انجام شود. لوسترهای بزرگ و چند شاخه به هیچ عنوان برای خانه های کوچک مناسب نیستند؛ چون موجب می شوند خانه شلوغ دیده شود.
لوستر 8 شعله چشمه نور کد MO4412/50

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4412/50

۳,۵۸۰,۹۰۰ تومان

لوستر ۴ شعله چشمه نور کد N2662-25

۲,۳۰۱,۹۰۰ تومان
چراغ آویز چشمه نور کد N2661-60G

چراغ آویز چشمه نور کد N2661-60G

۶,۰۷۷,۹۰۰ تومان

معرفی چند مدل لوستر لاکچری و خاص

اگر به دکوراسیون سبک مدرن و مینیمال علاقه مند هستید، با انتخاب یک لوستر مدرن و خاص، دکوراسیون خود را تکمیل کنید. در صورتی که سبک دلخواه شما سبک کلاسیک است، با خرید لوسترهای خاص سبک کلاسیک، فضایی خیره کننده در سالن پذیرایی ایجاد کنید. در ادامه به معرفی چند مدل از خاص ترین لوسترهای موجود در بازار می پردازیم.

لوستر مولکولی
خرید لوستر مولکولی
  • لوستر آویز کریستال: لوسترهای کریستالی همواره یکی از شیک ترین انواع لوستر محسوب می شوند و هرگز از مد نمی افتند. لوسترهای آویز کریستال با وجود کریستال های تراش خورده و زیبا، زیبایی محیط را چند برابر می کنند.
  • لوستر طبلی مدرن: این لوسترها بسیار ظریف و ساده هستند و به خاطر قرار گرفتن یک شید روی لوستر، ظاهری شبیه طبل دارند. این شید از جنس پارچه یا طلق است و نور ملایمی در محیط ایجاد می کند. جنس بدنه این لوستر زیبا از فلزاتی مانند کروم، نقره یا نیکل است و جلوه خاصی در محیط ایجاد می کند.
  • لوستر مدرن دو طبقه: این لوسترهای زیبا، در رنگ های مختلفی قابل سفارش هستند . بدنه این لوسترها از فلز و حباب های آنها از شیشه هایی به رنگ عسلی و دودی است.
  • لوستر معاصر: لوسترهای معاصر یکی دیگر از لوسترهای خاص هستند که در مکان های زیادی قابل استفاده هستند. بدنه این لوسترها معمولاً از فلز و چوب است و ظاهری ساده و هندسی دارند.

چراغ آویز چشمه نور کد A6357.BK مشکی (ریموت دار)

۲,۶۳۰,۹۰۰ تومان

لوستر آویز چشمه نور کد FA6602/3H-WT سفید (ریموت‌دار)

۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

چراغ آویز چشمه نور کد L6358-BK مشکی (مهتابی)

۱,۷۷۸,۹۰۰ تومان

جمع بندی

برای خرید لوسترهای خاص و منحصر به فرد، باید کیفیت لوستر را در اولویت قرار دهید. در صورت خرید لوستر کریستالی، دقت کنید که جنس کریستال ها بی کیفیت نباشند؛ چون بعد از مدت کوتاهی کدر می شوند و نمی توانند نور را از خود عبور دهند.  اگر قصد خرید لوسترهای برنزی و برنجی را دارید، ابتدا از کیفیت آبکاری لوستر اطمینان حاصل کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد