۹ لوازم دکوری شیک و ارزان: فانتزی، محبوب و جذاب

0

 

لوازم دکوری مهم‌ترین المان‌ تاثیرگذار بر جذابیت خانه به‌شمار می‌روند. انتخاب وسایل تزیینی زیبا و فانتزی باتوجه‌به فضای منزل، باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی می‌شود. لزومی ندارد برای زیبایی دکور خانه هزینه گزافی صرف کنید، با استفاده از وسایل ارزان و جذاب خانه شما به محلی رویایی و جذاب تبدیل می‌شود. به عنوان مثال دکوری‌های چوبی فضای خانه را گرم و دکوری‌های فلزی حس‌وحال مدرنیته را برای شما به وجود می‌آورند. در این مطلب قصد داریم ۹ لوازم دکوری شیک و ارزان را معرفی کنیم. خواندن این مطلب شما را در مسیر انتخاب دکوری‌های جذاب و فانتزی یاری می‌کند.

۱. لوازم دکوری فلزی؛ بهترین انتخاب برای خانه‌های مدرن

اگر به دنبال لوازم دکوری فانتزی برای خانه مدرنتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از لوازم دکوری فلزی استفاده کنید. در حال حاضر وسایل فلزی مختلفی مثل انواع مجسمه‌های جذاب، آینه‌های دکوراتیو، مبلمان، گلدان‌ها، لوستر و تابلوهای دکوراتیو وجود دارند که فضای خانه را متفاوت می‌کنند. البته توجه داشته باشید که فلز ماهیتی سرد دارد و برای جلوگیری از بی‌روح شدن خانه می‌توان در کنار آن از دکوری‌های چوبی استفاده کرد. ترکیب فلز و چوب خانه را از یکنواختی خارج می‌کند. اگر از مجسمه‌های فلزی با پایه بلند استفاده می‌کنید، آن را میان مبلمان یا کنار یک ستون بگذارید. وسایل کوچک‌تر را روی میزهای کنسول، عسلی‌ها یا میزهای کنار مبلمان قرار دهید.

۲. پادری؛ محبوب‌ترین دکوری برای هر سلیقه

یکی از محبوب‌ترین دکوری‌هایی که باتوجه‌به هر سبک خانه و سلیقه‌ای قابل خرید است، پادری نام دارد. خوشبختانه وجود جدیدترین پادری با مدل‌هایی هم‌چون سه بعدی، پولیشی، فانتزی و زرباف باعث شده است تا تهیه این وسیله علاوه‌بر کاربردی بودن، ظاهر خانه را زیباتر کند. برای خانه عروس استفاده از پادری‌های پولیشی با تم رنگی سفید و رنگ‌های پاستلی گزینه‌ای عالی خواهد بود. برای افراد سنتی‌تر انتخاب پادری‌های زرباف پیشنهاد می‌شود. باتوجه‌به تم رنگی و هارمونی منزل، نوع و مدل پادری را انتخاب کنید. پادری‌ها جلوی درهای خانه قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها برای خانه‌های کوچکی که نیاز به فرش ندارند، زیر میز قرار خواهند گرفت.

۳. برای داشتن خانه‌ای گرم با سبک بوهو از دکوری‌های چوبی استفاده کنید

اگر به سبک بوهو علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم وسایل چوبی دکوری را به خانه بیاورید. چوب ماهیت گرمی دارد و به خانه صمیمیت و عشق می‌آورد. مجسمه‌، آینه‌هایی با قاب چوبی، لوستر، انواع شلف، باکس‌هاو مبلمان چوبی خانه شما را متمایز می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از پالت‌های چوبی، مبلمان مورد‌نظر خود را بسازید. روی این مبلمان از کوسن‌هایی با رنگ‌های شاد استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بهترین مدل برای مبلمان پالتی، ال خواهد بود. در کنار مبلمان با پالت‌های دیگر میز‌هایی برای پذیرایی از مهمان قرار دهید. روی این پالت‌ها، شیشه یا رومیزی فانتزی بگذارید. برای انتخاب هارمونی رنگ خانه نگران نباشید،‌ چوب با هر ترکیبی جذاب می‌شود.

۴. گیاهان آپارتمانی؛ دنج‌ترین کنجی‌ برای منزل شما

به دنبال لوازم دکوری شیک و ارزان هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. در حال حاضر تنوع گیاهان و گلدان‌ها بسیار فراوان است. گلدان‌های با ظاهری مدرن، در هر سبک و سایزی ساخته می‌شوند. اگر تم رنگی خانه شما طلایی سرمه‌ای است، گلدان‌های بزرگ طلایی با برگ‌های سبز، ظاهری جذاب و خاص به وجود می‌آورند. شما می‌توانید با قرار دادن گیاهان بین دیوارها و گذاشتن یک مبل یک نفره راحت، کنجی دلنشین داشته باشید. حتی با نصب شلف‌های چوبی و قرار دادن گلدان‌های کوچک روی آن، حس و حال خانه را متفاوت کنید. با این کار به منزلتان روحی تازه هدیه خواهید کرد.

۵. تاب‌های دست‌ساز؛ راحتی و خاص بودن را به خانه بیاورید

تاب‌های دست‌ساز، یک انتخاب خاص و کاربردی هستند. این تاب‌ها در دو سایز تک نفره و دو نفره با هر رنگ و جنسی قابل سفارش خواهند بود. همین موضوع باعث می‌شود که این وسیله دکوری جذاب را در هر خانه‌ای با هر متراژی قرار داد. کوسن‌های تاب‌ را می‌توان با‌توجه‌به تم رنگی خانه انتخاب کرد. تاب‌های دست ساز را در اتاق خواب، پذیرایی یا تراس قرار دهید. وجود این وسیله علاوه‌بر زیبایی، بسیار کاربردی خواهد بود و به دکور حال‌و‌هوای جدیدی می‌دهد. بهتر است رنگ تاب را خنثی انتخاب کنید و با قرار دادن کوسنی با تُن تند جذابیت منزل را افزایش دهید.

۶. بشقاب‌های دیوارکوب؛ دکوری زیبا با کمترین هزینه

یکی دیگر از گزینه‌ها برای انتخاب لوازم دکوری شیک و ارزان، بشقاب‌ها هستند. در سده گذشته استفاده از بشقاب‌ها روی دیوار طرفداران فراوانی داشته است. پس از گذشت مدت زمانی این وسیله به جای دیوار در بوفه‌ها قرار گرفت؛ اما در سال‌های اخیر افراد به بشقاب‌های دیوارکوب علاقه‌مند شدند. برای داشتن دکوری جذاب، بشقاب‌ها را با کم‌ترین فاصله روی دیوار بچینید. این کار را به کمک بسط‌های مخصوص انجام دهید تا محکم شوند. بشقاب‌ها را با یک تم خاص  انتخاب کنید. به‌عنوان مثال طرح گل‌سرخی یا بشقاب‌های رنگی شاد را روی دیوار قرار دهید.

۷. مجسمه‌های پلی‌استر را خودتان رنگ کنید

مجسمه‌های پلی‌استر جزو لوازم دکوری شیک و ارزان محسوب می‌شوند. انواع دکوری‌ها را می‌توان با جنس پلی‌استر پیدا کرد. برخی از فروشگاه‌ها مجسمه‌ها، تابلوهای دکوراتیو و ظروف پلی‌استر خام دارند که بسیار ارزان هستند. شما می‌توانید دکوری مورد‌نظر خود را همراه با رنگ یا رنگ‌های مورد‌نظر تهیه کنید و در خانه آن‌‌ها را رنگ بزنید. البته این فروشگاه‌ها کار رنگ وسایل را نیز انجام می‌دهند. با خرید یک مجسمه بزرگ و قرار دادن یک شیشه روی آن، خاص‌ترین میز پذیرایی را در خانه خود بگذارید.

۸. رزین؛ ماده‌ای که هر دکوری را جذاب‌تر می‌کند

در دهه گذشته رزین به ماده اصلی لوازم دکوری شیک و ارزان تبدیل شده است. در حال حاضر انواع میز، ساعت، تابلوهای دکوراتیو و مجسمه‌ها را می‌توان با استفاده از رزین ساخت. دکوری‌های تولید شده از رزین را از فروشگاه‌های مختلف به راحتی تهیه کنید. کار ساخت این لوازم را خودتان انجام دهید. با تهیه لوازم مورد‌نیاز و آموزش‌هایی که در فضای وب وجود دارد، دکوری‌های جذاب خانه را بسازید.

۹. رانر رومیزی؛ ایده‌ای که از آن خسته نمی‌شوید

پس از کامل کردن دکوری‌های جذاب خانه، نوبت به وسایلی برای روی میز می‌رسد. رانرها پارچه‌های زیبا در طرح، رنگ و اندازه‌های متنوع هستند که به راحتی و با کمترین هزینه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. رنگ این وسایل دکوری را باتوجه‌به هارمونی و تم منزلتان انتخاب کنید. رانرهایی با طرح سنتی بته‌جقه با رنگ‌هایی آبی فیروزه‌ای برای خانه‌هایی با هارمونی کرم، قهوه،ای انتخابی مناسب خواهند بود.

بهترین لوازم دکوری شیک و ارزان را از صفاهوم بخرید

در این مقاله، به بررسی ۹ ایده خلاقانه و جذاب برای دکوری‌های خانه با استفاده از رانر، وسایل تزیین فلزی، چوبی، پلی‌استر، رزین، بشقاب‌های دیوارکوب، پادری و گیاهان آپارتمانی پرداختیم. این ایده‌های ساده خانه و فضای آن را با ایجاد جذابیت بیشتر تغییر می‌دهند. در انتخاب وسایل دکوراتیو برای تزیین منزل باید به کیفیت و تناسب سبک آن‌ها با بخش‌های دیگر توجه داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم خرید وسایل دکوراتیو را از فروشگاه آنلاین معتبر  صفاهوم انجام دهید تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، امکان مقایسه محصولات متفاوت با هم را داشته باشید. این فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده وسایل دکوراتیو، ملزومات خواب و آشپزخانه است که با سال‌ها تجربه بهترین اجناس را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. برای مشاهده و خرید محصولات صفاهوم وارد وبسایت این مجموعه به نشانی safahome.com مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد