تفاوت بخش پولی با رایگان در پابجی موبایل چیست؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : پابجی موبایل، در حال حاضر یکی از محبوب‌ ترین و منحصر به فرد ترین بازی های رایانه ‌ای روی کره زمین محسوب می شود که حدود ۲۰۰ میلیون بازیکن یا پلیر را در نسخه موبایل خود جا خواهد داد. این بازی به دلیل گیم پلی واقعی و سبک ایده آلش، به عنوان بازی بتل رویال شناخته خواهد شد. بازی ‌های بتل رویال، امروزه طرفداران بی ‌شماری آنان را دنبال می کنند و بازی پابجی هم از جمله از بهترین آن ها می باشد. در این بازی، برای استفاده از تجهیزات و آپشن های آن باید از یوسی پابجی استفاده کنید. حال در ادامه این مطلب تفاوت بخش پولی با رایگان در بازی پابجی موبایل را برای شما شرح می دهیم.

یوسی در بازی پابجی موبایل چیست؟

یوسی پابجی یا UC، یکی از ارز های مهم و تاثیرگذار در بازی پابجی موبایل می باشد که جمع آوری آن می تواند قدرت ایده آل و مناسبی را در اختیار بازیکنان بگذارد. از آن جایی که ارز در بازی های خارجی همانند پرداخت درون برنامه ای می باشد، با استفاده از آن گیمر ها می توانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. در بازی پابجی، یوسی نیز در واقع این اختیار را به شما خواهد داد تا با استفاده از آن، بتوانید به تجهیزات بسیار ایده آل دست یابید. در بازی پابجی موبایل، بسیاری از قسمت های آن با پول ( همان یوسی پابجی) فعال می شوند تا شما بتوانید از آن ها استفاده کنید؛ همچنین تعدادی از آپشن های آن هم با یوسی های رایگانی که در بازی می بابید، فعال خواهند شد.

منظور از رایگان، این است که تعدادی یوسی شما می توانید به صورت رایگان به دست آورید. یعنی شما با هر برد در مبارزه ای، تعدادی یوسی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. اما اگر قصد دارید تعداد بسیار زیادی یوسی پابجی داشته باشید تا بتوانید از تمامی تجهیزات ائم از لباس ها، سلاح ها و … استفاده کنید، می بایست به سایت هایی که در زمینه فروش یوسی پابجی فعالیت می کنند، مراجعه کنید و یوسی مد نظرتان را خریداری نمایید.

مزایا استفاده از یوسی پابجی در بازی پابجی موبایل

همان طور که می دانید، بازی کردن بدون یوسی پابجی کار بسیار دشواری خواهد بود؛ چون نمی توانید متناسب با مرحله ای ک هستید لباس بپوشید و از صلاح مورد نیاز آن مرحله استفاده نمایید. پس خرید یوسی یکی از واجب ترین اقدامات برای شروع بازی پابجی موبایل می باشد. در ادامه دو مورد از مزایا استفاده از یوسی را برای تان شرح داده ایم؛ همراه ما باشید.

پک های افزایش جان با یوسی پابجی

همان طور که در بالا اشاره کرده ایم، شما در این بازی برای حفظ بقا و مراقبت از خود و هم تیمی هایتان، نیازمند به نوشیدنی ‌ها، قرص ‌ها و پک ‌های جان می باشید.

  1. نوشابه: در بازی پابجی، نوشابه‌ ها ظاهری همانند پپسی دارند که باعث می شود جان بازیکن زود تر کامل و پر شود. البته فراموش نکنید که این نوشابه ها، در سرعت شما در هنگام دویدن هم کمک بسزایی خواهند کرد که این نوشابه ها را با یوسی پابجی می توانید تهیه کنید.
  2. شیشه قرص: قرص ‌ها هم مانند نوشابه ‌ها عمل خواهند کرد. تنها تفاوت آن ها با نوشابه ها، این می باشد که تقریبا ۲ برابر نوشابه ‌ها بر روی بازیکن تاثیر می گذارند و جان آن را زود تر از نوشابه ‌ها پر خواهند کرد.
  3. پک Bandage: در بازی پابجی موبایل، هر بار استفاده از این پک استفاده کنید ۱۰ درصد به جان شما افزوده می شود که شما می توانید در این بازی، این پک ها را به صورت بسته های ۵ تایی تهیه نمایید.
  4. پک جعبه کمک ‌های اولیه: اگر قصد استفاده از این پک را داشته باشید، در هر بار استفاده از آن فقط ۷۵ درصد از جان شما ریکاوری خواهد شد.
  5. پک Painkillers: این پک، بهترین پک در بازی پابجی موبایل محسوب خواهد شد؛ چون پس از استفاده از آن در هنگام بازی، ۱۰۰ درصد جان شما کاملا پر خواهد شد و به شکل اول خود باز می گردد.

خرید سلاح‌ها با یوسی پابجی

بازی پابجی موبایل، انواع مختلفی از سلاح ‌ها و اسلحه ‌های جالب را برای کشتن دشمنان به بازیکنانش ارائه خواهد داد. سلاح ‌های Melee برای حمله به دشمن در نبرد های کوتاه ساخته شده اند که بسیار در این نبرد ها ایده آل هستند. می ‌توان گفت که در حالت عادی بهترین سلاح ها که هم برای فاصله های دور استفاده شود و هم نزدیک، سلاح‌ های AK47 و M16 می باشند که بسیار منحصر به فرد طراحی شده اند. اما اگر شما قصد خرید یک مدل سلاح را دارید که در همه مراحل به شما کمک کند، اسلحه GROZA بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چگونه یوسی پولی را به دست آوریم؟

نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود خواهد داشت، این می باشد که برای خرید یوسی شما نیاز به دلار دارید و باید با استفاده از کارت های بین المللی اقدام به تهیه و خرید آن کنید. از این رو اکثر کاربران ایرانی که علاقه بسیاری به بازی پابجی موبایل دارند، متاسفانه فراهم کردن کارت بین المللی برای آن ها کمی سخت و دشوار خواهد بود. از این رو، بهترین روش برای تهیه و خرید یوسی پولی، استفاده از سایت های واسطی خواهد بود که این خدمات را به بهترین شکل در اختیارتان می گذارند.

شما می توانید عبارت خرید یوسی پابجی را در گوگل سرچ نمایید و در سایت هایی که برای شما باز خواهند شد با تحقیق راجب معتبر بودن آن، در آن سایت خرید را انجام دهید. عموما سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، پک های یوسی پابجی را از ۲۵ هزار تومان شروع می کنند. هر چه تعداد یوسی هایی که قصد خرید آنان را دارید بیشتر باشد، قیمت آن پک هم افزایش می یابد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد