ایده های جذاب برای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

0

امروزه با توجه به وجود تنوع بالا در مدل های  کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، انتخاب این محصولات برای خریداران به امری چالش برانگیز تبدیل شده است. ایده گرفتن در این زمینه می تواند انتخاب را برای مشتریان آسان تر کند. از این رو در این مطلب قصد داریم چند ایده جذاب برای خرید بهترین کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی را بیان کنیم. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید کاشی سرویس بهداشتی را دارید، تا انتها این مطلب دکوکده ما را دنبال کنید تا با توجه به این ایده ها بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
پیشنهاد میکنیم: خرید لوستر برای سرویس بهداشتی

چرا باید سرویس بهداشتی را بازسازی کرد؟

اگر نگاهی به مدل های قدیمی و جدید سرویس های بهداشتی بیندازید، متوجه تغییر بسیار زیادی در طراحی آن ها خواهید شد. در واقع امروزه شاهد طراحی مدل های جدیدی از سرویس بهداشتی مدرن هستیم که نسبت به مدل های قدیمی جذابیت بسیار بیشتری دارند. از این رو بسیاری از افراد نسبت به بازسازی سرویس بهداشتی منزل خود اقدام می کنند. در سرویس های بهداشتی مدرن، از فضا به صورت بهینه ای استفاده شده است.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

همچنین بکارگیری ترفندهای طراحی دکوراسیون در این مکان ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای سرویس بهداشتی و جلوه زیباتر آن می شود. به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب و خرید سرامیک سرویس بهداشتی مناسب یکی از مهمترین مواردی است که باعث می شود بازسازی سرویس بهداشتی شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کاشی و سرامیک حمام
کاشی و سرامیک حمام

اگر شما نیز قصد تبدیل سرویس بهداشتی قدیمی خود به یک سرویس بهداشتی مدرن را دارید، ابتدا باید از نمونه های از پیش طراحی شده ایده بگیرید و پس از مشورت با یک طراح دکوراسیون داخلی، نسبت به بازسازی سرویس بهداشتی اقدام نمایید. از آنجا که  کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جزو مهمترین المان های طراحی سرویس بهداشتی مدرن محسوب می شود، در ادامه شما را با نمونه های جدید و رایج این محصولات آشنا می کنیم.

آشنایی با نمونه های رایج کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

با یک نگاه کلی به مراکز خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی متوجه تنوع بی نظیر در طرح و رنگ این محصولات خواهید شد. ترکیب برخی از این مدل ها با یکدیگر می تواند نمای سرویس بهداشتی را بسیار خاص و زیبا کند. در این بخش شما را به مشاهده ایده های جدید و رایج کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی دعوت می کنیم.

۱- کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی پازلی

یکی از بهترین انتخاب ها برای یک سرویس بهداشتی مدرن، کاشی و سرامیک پازلی است. طرح این محصولات به صورت نامنظم کار می شود و از این رو جلوه ای خاص دارند.

خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی پازلی

۲- کاشی و سرامیک براق

کاشی و سرامیک های براق امروزه به یکی از پرطرفدارترین انواع  کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی تبدیل شده اند و بسیاری از خریداران، این محصولات را به عنوان نخستین و بهترین انتخاب بر می گزینند.

قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی | کاشی و سرامیک براق

۳- کاشی مدل چوبی؛ انتخابی ایده آل برای سرویس بهداشتی مدرن

آیا شما نیز عاشق طرح های چوبی هستید؟ در این صورت انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی طرح چوب کاملا مناسب با سلیقه شما خواهد بود.

و سرامیک سرویس بهداشتی3
خرید سرامیک سرویس بهداشتی | کاشی مدل چوبی

۴- کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی سه بعدی

کاشی و سرامیک طرح سه بعدی یکی از جدیدترین ایده ها برای استفاده در سرویس بهداشتی مدرن است که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به مشتریان ارائه می شوند. از این رو خریداران با هر سلیقه ای می توانند کاشی و سرامیک سه بعدی مورد پسند خود را تهیه نمایند.

کاشی و سرامیک سه بعدی
کاشی و سرامیک سه بعدی

۵- کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی آینه ای

کاشی و سرامیک های آینه ای دسته ای از کاشی های بسیار براق هستند که دارای انعکاس نور بالایی می باشند و با بسیاری از سلایق همخوانی دارند.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی آینه ای
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی آینه ای

۶- کاشی موج دار

کاشی و سرامیک های موج دار متناسب با سلایق ساده هستند. این محصولات در عین سادگی، جلوه بسیار زیبایی دارند.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی موج دار

اهمیت طرح و رنگ کاشی و سرامیک در زیبایی سرویس بهداشتی

قطعا انتخاب کاشی و سرامیک یکی از موثرترین عوامل در زیبایی و دلباز شدن سرویس بهداشتی است. به طور مثال استفاده از  کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با رنگ روشن سبب بزرگتر به نظر رسیدن سرویس های بهداشتی کوچک می شود. همچنین انتخاب کاشی های براق که منعکس کننده نور فضا هستند در زیباتر و بزرگتر به نظر رسیدن این فضا موثر است. از طرفی شما می توانید با انتخاب کاشی هایی با طرح خاص یک تم زیبا به سرویس بهداشتی بدهید. به عنوان مثال برخی از کاشی های منقوش دارای طرح های سنتی هستند که ترکیب این کاشی ها با مدل های مدرن و جدید سبب جذابیت دو چندان سرویس بهداشتی خواهد شد.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

انتخاب کاشی و سرامیک با طرح خاص درست است یا نه

پاسخ به این سوال کاملا وابسته به سلیقه شماست! قطعا انتخاب کاشی های خاص با طرح های زیبا می تواند یک نمای زیبا به سرویس بهداشتی بدهد. اما اگر سلیقه شما به گونه است که تنها طرح های ساده را می پسندید، قطعا انتخاب  کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با طرح خاص مورد پسند شما نخواهد بود. در ادامه چند مدل سرویس بهداشتی با طرح کاشی خاص را مورد بررسی قرار می دهیم.

 کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با طرح سنتی

طرح های سنتی یکی از خاص ترین مدل های کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی مدرن هستند که می توانند در ترکیب با کاشی های ساده یا کاشی های طرح چوب جلوه ای زیبا ایجاد کنند.

ایده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
ایده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی های آبرنگی؛ انتخابی خاص برای یک سرویس بهداشتی مدرن

کاشی های آبرنگی ظاهری مدرن و هنری به دیوارهای سرویس بهداشتی می دهند. این کاشی ها را می توان با سایر ترکیب های رنگی ادغام کرد و در سرویس بهداشتی مدرن به کار برد.

خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن
خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

روش های خرید و سفارش کاشی و سرامیک

خوشبختانه امروزه علاوه بر امکان خرید انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به صورت حضوری، شرایط خرید آسان این محصولات از مراکز خرید آنلاین نیز فراهم شده است. شما می توانید مدل های جدید این محصولات را در فروشگاه های آنلاین مشاهده کرده و پس از مقایسه قیمت کاشی سرویس بهداشتی در مراکز فروش گوناگون، نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایید. در هنگام خرید کاشی و سرامیک سعی کنید علاوه بر نکات گفته شده، به کیفیت بالای این محصولات نیز توجه داشته باشید. با انتخاب یک مرکز خرید مطمئن و معتبر می توانید از کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و تضمینی بودن خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد