نکات مهم در بازسازی خانه

3

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: بازسازی خانه شاید یکی از گزینه‌هایی باشد که به آن زیاد فکر کرده‌اید، هر بار که وارد اتاق خواب یا آشپزخانه می‌شوید، هر بار که مهمانی دعوت می‌کنید و آرزو می‌کردید خانه به شکل دیگری بود یا هر بار که طراحی داخلی و دکوراسیون را تغییر می‌دهید و می‌بینید راه زیادی برای ایجاد فضایی بازتر ندارید ممکن است به یاد بازسازی خانه افتاده باشید. بازسازی امروزه یکی از راه‌های بسیار محبوب خانواده‌ها برای زندگی در یک محیط جدید بدون نیاز به اسباب کشی‌های سنگین و هزینه‌ی بیشتر برای خرید یا رهن خانه‌ای جدید است. شما در بازسازی رسما خانه‌ی دلخواه و رویایی خود را سفارش می‌دهید بدون این که مجبور باشید محل زندگی خود را عوض کنید. همچنین بازسازی خانه می‌تواند طیفی بسیار متنوع شامل خدمات بازسازی و نوسازی جزئی مانند خدمات طراحی داخلی باشد یا حتی تخریب بخشی از ساختمان یا بازسازی اداری برای شرکت‌ها.

 

بازسازی را از کجا شروع کنیم؟

شرکت‌های معماری، دکوراسیون داخلی و بازسازی و نوسازی از جمله شرکت دکوطرح باید پیش از انجام هر اقدامی، خواسته‌های شما را به دقت بررسی کنند، موارد مهم را با شما در میان بگذارند و ببینند که شما با چه هدفی می‌خواهید منزل خود را بازسازی کنید و به دنبال چه چیزی هستید و چه بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته‌اید. شما با خدمات مشاوره‌ی رایگان دکوطرح می‌توانید به راحتی این مسائل را برای خود مشخص کنید. در ادامه نیز به چند نکته برای بازسازی خانه از زبان مهندسین دکوطرح خواهیم پرداخت. توصیه می‌کنیم که به دقت مطالعه کنید!

 

بودجه بازسازی یعنی همه چیز!

بازسازی خانه، بازسازی اداری، فرقی نمی‌کنید چه پروژه‌ای با چه هدفی در پیش داشته باشید، بدون شک یکی از مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین مسائل شما بودجه و هزینه‌ای که در نظر دارید و می‌توانید بپردازید خواهد بود. باید برای این بودجه برنامه ریزی درستی صورت بگیرد تا به بهترین نحو استفاده شده و بالاترین بازدهی را برای پروژه‌ی بازسازی شما داشته باشد.

 

مشخص کردن اهداف و خواسته‌ها توسط کارفرما شرط است

چرا می‌خواهید بازسازی کنید؟ چگونه می‌خواهید بازسازی کنید؟ به چه سبکی؟ دقیقا از بازسازی چه می‌خواهید و هدفتان از انجام بازسازی چیست؟ اتاق را بزرگ‌تر کنید؟ سرامیک‌ها را نو کنید؟ دو اتاق را یکی کنید؟ آیا به نوسازی تاسیسات خانه فکر می‌کنید؟ خدماتی در حوزه‌ی طراحی داخلی می‌خواهید دریافت کنید؟

پس از این که تعیین کردید چقدر بودجه خواهید داشت دومین اقدام مهم برنامه ریزی است. با بودجه‌ای که دارید و خواسته‌هایی که مشخص می‌کنید، متخصصین بازسازی دکوطرح بهینه‌ترین طرح ممکن را برای پروژه‌ی بازسازی خانه شما خواهند ریخت.

تحقیق و انتخاب کارفرما برای انجام بازسازی

شرکت‌هایی که خدمات بازسازی و طراحی داخلی ارائه می‌کنند بدون شک تعداد بالایی دارند اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها خدمات را با کیفیت و قیمت رقابتی انجام می‌دهند و تعداد بسیار کمی از این تعداد معدود می‌توانند شرکت ایده آل شما باشند، شما باید با کارفرمای خود راحت باشید، از بودجه‌ی خود بگویید، توقعات خود را بدون نگرانی مطرح کنید و دقیقا بگویید که از بازسازی خانه خود چه انتظاراتی دارید. کارفرما نیز موظف است که به خواسته‌های شما گوش داده و شما را راهنمایی کند، همچنین کارفرما باید در تمامی مراحل با شما صادق بوده و گزارش کاملی از کار ارائه کند و هر کاری کند که شما احساس راحتی و امنیت در کار بازسازی داشته باشید. همچنین توصیه می‌کنیم که قبل از هر کاری، نمونه کارهای یک شرکت را به دقت بررسی کنید و از خدماتشان سوال بپرسید.

 

طراحی داخلی به بازسازی معنا خواهد بخشید

بدون طراحی داخلی و دکوراسیون خوب، بازسازی شما حتی شاید به چشم هم نیاید، شما باید برای بعد از پروژه بازسازی خانه هم برنامه ریزی داشته باشید و از یک طراح داخلی کمک بگیرید، طراحی داخلی همان چیزی است که به بازسازی از همان ابتدا جهت می‌دهد، بدون طراحی داخلی اصولی و چیدمان هارمونیک، بازسازی شما چندان فایده‌ای نخواهد داشت. درمورد این موضوع با شرکت بازسازی صحبت کنید، ما همکاری با شرکتی مانند دکوطرح که خدمات معماری، بازسازی، دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی مسکونی و غیر مسکونی را با هم و با متخصصین زبده ارائه می‌کند توصیه می‌کنیم.

 

آشپزخانه بخش مهمی از بازسازی خانه است

طراحان داخلی و البته بسیاری از مردم همگی اتفاق نظر دارند که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و بیشترین زمان خانواده در این فضا خواهد گذشت، چه برای آشپزی چه برای صرف غذا و برای هر موضوع دیگری شما روزانه مدت زمان زیادی را در آشپزخانه خانه خود حضور دارید و طراحی آن اهمیت فراوانی دارد، خصوصا که امروزه تمام آشپزخانه‌ها به صورت اپن طراحی می‌شوند و کاملا در دید هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای بازسازی آشپزخانه تعویض کابینت‌هاست که می‌توانید درمورد این موضوع با متخصصین دکوطرح مشورت کنید.

 

کدام شرکت برای بازسازی خانه مناسب‌تر است؟

همه‌ی ما می‌دانیم که لازم است قبل از انجام هر کاری به خصوص کارهای این چنینی و سنگین که هزینه‌ی نسبتا قابل توجهی دارد و همچنین می‌دانیم که در آن تخصص کافی نداریم لازم است با فردی آگاه و متخصص مشورت کنیم و از او کمک بخواهیم. بازسازی خانه شما امری بسیار تخصصی و مهم، زمان بر، پر هزینه و بسیار حیاتی است که تقریبا جای اشتباه در آن وجود ندارد. شما برای مدتی راحتی و آسایش خانه را مختل می‌کنید تا به یک نتیجه‌ی قابل قبول برسید. پس ضروری ست با شرکتی قرارداد ببندید که به آن‌ها اعتماد دارید، نمونه کارهایشان را دیده و پسندیده اید، برای در میان گذاشتن خواسته‌ها، بودجه و دغدغه هایتان مسئله ای ندارید و درمورد مسائل مالی هم به توافق رسیده‌اید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در سال ۱۳۸۹ در تهران تاسیس شده است و با کادری مجرب با سابقه درخشان با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی در زمینه انواع بازسازی خانه و بازسازی‌های اداری و تجاری و غیر مسکونی و اجرا از صفر تا صد در خدمت شما هموطنان و کار فرمایان عزیز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و در صورت نیاز بازدید رایگان در محل می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ – ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ و یا ۰۲۱۲۶۵۴۹۱۷۳ تماس بگیرید و از خدمات شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح بهره مند شوید!

3 نظر
  1. امیر says

    عالی بود

  2. امیر says

    نوشته ی فوق العاده ای بود

  3. ابراهیم حبیبی says

    مرسی از انتشار این نوشته
    ارادت

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد