راهنمای خرید مبل مستقیم از تولیدی در فروشگاه دکورانیک

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه مبل یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه است. آیا می دانید چرا ما خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک را پیشنهاد می کنیم؟ به این علت که سایت دکورانیک متعلق به یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش مبل به صورت مستقیم از تولیدی است.

حذف واسطه ها، اطمینان از فروشگاه، تضمین سلامت کالا، معتبر بودن سایت هزینه های کمتر، امکان مشاوره با کارشناسان سایت دکورانیک از مهم ترین مزایای خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک است. در ادامه به بررسی هر یک از موارد می پردازیم.

مزایای خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک

بسیاری از فروشگاه ها و حتی سایت ها مبل را از طریق واسطه به فروش می رساند. اما شرکت دکورانیک واسطه ها را حذف کرده است. با حذف واسطه ها و خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک مبلمان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می شود. حذف واسطه ها و خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک خود مزایای دارد از جمله مواردی که با حذف واسطه اتفاق می افتد:

  • کاهش هزینه ها و کاهش قیمت نهایی: تهیه مبل به قیمت مناسب در سایت دکورانیک به این خاطر است که بسیاری از هزینه ها با خرید مستقیم مبل از تولیدی در سایت دکورانیک کم می شود. هزینه ای که با هر خرید مبل مستقیم از سایت دکورانیک کم می شود به شرح زیر است:
    • سود هر یک از واسطه ها (هر واسطه حداقل ۱۰ در صد سود نیاز دارد)
    • مالیات بر ارزش افزوده که هر واسطه مجبور است به محصول اضافه کند. (مالیات بر ارزش افزوده ۹ در صد است)
    • حذف هزینه های حمل و نقل و فروشگاهی مثل اجاره بها، قبض های آب و برق و تلفن و…
    • هزینه های کارگر و..
  • اطمینان از جنس و اصالت کالا: کیفیت و تضمین اصالت کالا و کار تمیز یکی از اصلی ترین موضوع های است که فروشنده باید تضمین کنند. با خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک شما مستقیماً با تولید کننده در ارتباط هستید و در صورت داشتن هر گونه ایراد و نقص شرکت دکورانیک آن را بر طرف می کند.
  • امکان سفارشی کردن مبلمان: در صورتی که محصول مورد نظر در سایت دکورانیک را پیدا نکردید. می توانید از طریق کارشناسان سایت دکورانیک سفارش خود را ثبت کنید. در اولین فرصت برای شما محصول مورد نظر را از کارخانه تهیه می کند .
    حتی اگر طرح، رنگ، جنس پارچه و… که مد نظرتان هست در گزینه های مبلمان در سایت دکورانیک وجود نداشت. کارخانه هم آن را تولید نکرده بود به صورت سفارشی برای شما تولید خواهد شد.
  • تحویل فوری: یکی دیگر از مزایای خرید مبل مستقیم از تولیدی در سایت دکورانیک تحویل فوری است که در سریع ترین زمان به دست شما می رسد.
  • نمایش انواع طرح ها و مدل ها با توضیحات کامل
  • عدم نیاز به حضور و کاملاً صورت آنلاین است
  • تضمین قیمت در سایت دکورانیک

معرفی مبلمان تولیدی در ایران

در سایت دکورانیک انواع مبل ها در طرح ها و رنگ ها، سبک های مختلف ارائه می گردد. اما مبل به طور کلی انواع مختلفی که هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد که همه ی مدل ها در سایت دکورانیک به فروش می رسد. در ادامه پر فروش ترین مبلمان در سایت دکورانیک را بررسی قرار می دهیم.

فروشگاه مبلمان

مبل راحتی، معروفترین مبلمان خانگی

مبلمان راحتی بیش از دویست سال قدمت دارد. مبل راحتی بیشتر قالب های یک نفره، دو نفره، سه نفره تولید می شود. بدنه مبل راحتی از جنس چوب است اما به نحوی طراحی شده است که بدنه چوبی آن مشخص نیست.

پایه های مبل راحتی کوتاه و دسته های پهنی دارد. قیمت مبل راحتی نسبت به مدل های دیگر مناسب تر است. ابعاد مبل راحتی کوچک تر از مدل های دیگر هم است. دوام و استقامت و استحکام بدنه مبل راحتی بسیار عالی است.

جنس روکش مبل راحتی معمولاً از جنس پارچه یا چرم است. مبل راحتی بیشترین طرفدار و بیشترین فروش را در بین انواع دیگر دارد. برای خرید به صورت مستقیم مبل راحتی در طرح های مختلف به سایت دکورانیک مراجعه کنید.

خرید مبل استیل، سبکی ایرانی پسند و جذاب

مبل استیل بر گرفته از نام استایل به معنای ظاهر جذاب و شیک است. مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی است. این نوع مبل به علت ظاهری زیبا، باشکوه و مجللی که دارد، بیشتر برای فضاهای رسمی مناسب است.

ست های مبل ها استیل به صورت ۹ نفره است و دارای ۲ صندلی میزبان است. مبلمان استیل را می توان با میزهای ناهار خوری هم ست کرد تا جلوه ی بیشتری کند. انواع مبل سلطنتی در سایت دکورانیک وجود دارد.

مبل چند بخشی، مناسب خانه های کوچک

مبل چند بخشی همان مبلمان سکشنال sectional دارای سه تا پنج قسمت یا بخش است. مبل چند بخشی در مدل های متفاوتی است و می توان در حالت های مختلفی آن را چیدمان کرد. هر چه تعداد اجزا و مبلمان این مدل بیشتر باشد چیدمان در حالت ها متنوع تر و بیشتر خواهد شد.

سایت دکورانیک برای مبلمان چند بخشی

مبلمان چند بخشی انواع مختلفی دارد اما در بین مدل های مختلف مبلمان چند بخشی مبلمان ال و یو بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. انواع جذاب مبلمان چند بخشی را می توانید به صورت مستقیم از سایت دکورانیک خریداری کنید.

خرید مبل لاوسن، نشیمنی راحت و زیبا

ساختار بالشت های قسمت نشیمن و پشتی مبل لاوسن بسیار راحت است. کوسن های بزرگ با ارتفاع مناسب مبل لاسون به صورت دقیق و مناسب و به صورت استاندارد است.

برای خرید انواع مبل لاوسن در طرح ها و رنگ های متفاوت با متریال های مناسب است. شما می توانید مبل لاوسن مورد نیاز خود را از سایت دکورانیک خریداری کنید.

خرید مبل معاصر

طرح های مبل معاصر در واقع طرح های ساده است. طراحی ساده مبل معاصر مناسب در مرکزیت دکوراسیون قرار دارد. مبل معاصر برای زیبایی و تزئین دکوراسیون بیشتر مناسب است. طراحی مبلمان معاصر به صورت مبلمان راحتی است.

تفاوت مبلمان معاصر با مبلمان راحتی در ظاهر یک دست و خالص و ساده و یکنواخت آن است. برای خرید مبلمان معاصر به هر سلیقه ای که دارید به سایت دکورانیک مراجعه کنید.

مبل انگلیسی ، مدرن و جذاب

ساختار مبل مدل انگلیسی به نحوی است که دسته های کوتاهی دارد و محل قرار گیری دست آن پایین است. اما پشتی های بلند این مدل مبلمان باعث شده به مدل انگلیسی مشهور شود.

 

مبلمان مدل انگلیسی به مدل بی دست هم مشهور است. مبلمان مدل انگلیسی یا مدل بی دست هواداران خاص خودش را دارد و کاربری آن بر اساس نیاز افراد است. اگر شما هم طرف دار مدل انگلیسی هستید سایت دکورانیک خرید این مدل را هم برای شما فراهم کرده است.

مبل بریج واتر

مبل مدرنیته را به نام طراح آن یعنی بریج واتر هم معروف است و طراحی مبل مدرنیته زیبا و خاص قرار است. ساختار دسته های مبل بریج واتر به سمت عقب کشیده شده است و با شیب ملایمی به تاج متصل می شود.

طراحی مبل بریج واتر به نحوی است که می توان آن را با محیط سازگار کرد. اگر شما هم علاقه مند به سبک مدل مدرنیته یا مدل بریج واتر شده اید می توانید این مدل متفاوت و پایدار را از سایت دکورانیک خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین دکورانیک

فروشگاه دکورانیک خرید مبل مستقیم را فراهم کرده است. در این مقاله چند نوع مبل مورد بررسی قرار دادیم.

در این مقاله مبلمان راحتی، مبل استیل یا سلطنتی، مدل چند بخشی یا مدل سکشنال، مدل لاوسن، مبل معاصر مبل مدل انگلیسی یا مدل بی دسته، مدل بریج واتر یا مدل مدرنیته را مورد بررسی قرار دادیم.

این مدل ها همراه با مدل های دیگر مبلمان در سایت دکورانیک با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می رسد. مدل های مثل مبل کوهان شتری، مبل کابریول، مبل شزلون، مبل تخت خواب شو، مبل فوتون، مبل لاوست، مبل دیوان، مبل نیمکتی، مبل کلاسیک، مبل دسته منبتی، مبل پارچه ای مبل چرمی و بسیاری از مدل های دیگر در سایت دکورانیک موجود است.

 

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد