دکتر زنان و زایمان تهران را چطور پیدا کنیم؟

0

پزشکان زنان و زایمان به بیماری‌های مربوط به زنان رسیدگی می‌کنند و زنان زیادی برای انجام آزمایش‌های متعدد باید به آن‌ها مراجعه کنند. تعداد زیادی دکتر زنان و زایمان تهران وجود دارد که ساکنین این استان می‌توانند به راحتی به آن‌ها رجوع کنند، اما از میان تعداد زیاد پزشکان این حوزه پیدا کردن یک پزشک خوب کار چندان راحتی نیست.

به همین دلیل سایت دکتر با من اطلاعات بهترین پزشکان در این حوزه را جمع‌آوری کرده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید آدرس دکتر زنان و زایمان در تهران را پیدا کنید.

دکتر زنان و زایمان تهران در کجای این استان هستند؟

با مراجعه به سایت ما می‌توانید متخصص زنان و زایمان غرب تهران و دکتر زنان و زایمان شرق تهران را به راحتی بیابید. اگر در این دو قسمت از تهران زندگی می‌کنید، حتما به سایت ما سر بزنید که در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت و هزینه به یکی از این پزشکان مراجعه کنید.

از چه سنی باید به پزشکان زنان و زایمان مراجعه کنیم؟

دکتر زنان و زایمان تهران

متخصصان زنان و زایمان بیماری‌های مربوط به زنان که شامل دستگاه تناسلی و پستان می‌شود را درمان می‌کنند. زنان هر چند وقت یکبار باید به این پزشکان مراجعه کنند و خود را چکاپ کنند که اگر مبتلا به بیماری در این اعضا از بدن خود شده‌ باشند، به سرعت درمان شوند.

بیماری‌های مربوط به زنان اگر سریع‌تر تشخیص داده شوند، به سرعت نیز درمان می‌شوند و خطر جانی برای فرد ایجاد نخواهند کرد. بنابراین ضروری است که به پزشک این حوزه به راحتی دسترسی داشته باشید.

دختران نوجوان اگر سوالی در ذهنشان راجع به سلامت ناحیه تناسلی و مسائل مربوط به آن داشته باشند، می‌توانند در هر زمانی به این پزشکان مراجعه کنند. زنانی که بالای ۳۵ سال سن دارند، حتما باید برای چکاپ‌های سالیانه به این افراد مراجعه کنند. به خصوص اگر در خانوادشان سابقه سرطان پستان یا سرطان دستگاه تناسلی وجود داشته باشد.

بسیار دیده شده است که افراد این چکاپ‌ها را به دلایل متفاوتی پشت گوش می‌اندازند و در صورت ابتلا به بیماری‌های بدخیم از آن با خبر نمی‌شوند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته است.

ممکن است از خود بپرسید که چکاپ‌ها شامل چه مواردی می‌شود؟ این آزمایش‌ها شامل پاپ اسمیر، سونوگرافی و ماموگرافی می‌شود. انجام این آزمایش‌ها و مراجعه به پزشک زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. پس در انجام آن‌ها تعلل نکنید و آن‌ها را جدی بگیرید.

چه زمانی به پزشک زنان مراجعه کنیم؟

در این قسمت به ضرورت مراجعه شما به پزشک زنان و زایمان اشاره می‌کنیم. اگر در تهران اقامت دارید، حتما به سایتی که معرفی کردیم سربزنید و دکتر زنان و زایمان تهران در نزدیکی خود را پیدا کنید.

۱. منتظر علائم بیماری نباشید

در این قسمت لازم است تاکید کنیم که نباید لزوما یک علامت خطرناک مشاهده کنید یا احساس درد داشته باشید که به پزشک مراجعه کنید.

بسیاری از بیماری‌ها هیچ علامتی ندارند و زمانی علائم پدیدار می‌شوند که بیماری در بدن پخش شده است. اگر سابقه خانوادگی سرطان پستان یا دستگاه تناسلی داشته باشید، احتمال ابتلای شما به این بیماری‌ها نیز بالا می‌رود.

۲. مراجعه قبل از ازدواج

برخلاف تصور عموم خانم‌ها باید قبل از ازدواج نیز به پزشک مراجعه کنند، چرا که ممکن است مشکلات و بیماری‌هایی در قسمت دستگاه‌ تناسلی خود داشته باشند که از آن‌ها خبر نداشته باشند. این مشکلات شامل تنبلی تخمدان، دردها و اختلالات دوران قاعدگی و … است. بعضی از این مشکلات ممکن است منجر به ناباروری شود.

۳. پس از یائسگی

بسیاری از زنان تصور می‌کنند باید تا زمانی که جوان هستند و دوران قاعدگی را سپری می‌کنند، به متخصص زنان مراجعه کنند، اما این باور غلط است.

زمانی که دوران قاعدگی به پایان می‌رسد و دوران یائسگی آغاز می‌شود، زنان همچنان در معرض بیماری‌های مربوط به پستان و دستگاه تناسلی قرار دارند و باید همچنان به پزشک زنان و زایمان مراجعه کنند.

۴. پیشگیری از بارداری

یکی دیگر از دلایلی که زنان حتما باید مرتب به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند، پیشگیری از بارداری است.

 معرفی دکتر زنان و زایمان تهران و شناخت آنان

۵. احساس درد در پستان و دستگاه تناسلی

هر زمان در دوران قاعدگی یا خارج از این دوران در پستان یا دستگاه تناسلی خود احساس درد داشتید، حتما با پزشک صحبت کنید. ممکن است مشکل خاصی وجود نداشته باشد و این درد‌ها لزوما علائم بیماری نباشند، اما انجام آزمایش‌های متعدد می‌تواند بیماری‌های این قسمت از اعضای بدن را خیلی سریع تشخیص دهد.

هر ماه خودتان پستان خود را معاینه کنید و اگر متوجه یک توده یا تغییر در آن شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید که آزمایش‌های لازم را برای شما تجویز کند.

چه اتفاقی در مطب زنان و زایمان می‌افتد؟

این موضوع بستگی به مشکلی دارد که شما برای آن به پزشک مراجعه کرده‌اید. ممکن است دکتر با گفت و گو مشکل شما را تشخیص دهد و برای شما دارو تجویز کند یا ممکن است به معاینه فیزیکی شما بپردازد. قبل از مراجعه به متخصص زنان این موارد را در نظر داشته باشید:

  • با پزشک صادقانه صحبت کنید و از گفتن حقایق خجالت نکشید. تنها در این صورت پزشک می‌تواند به شما کمک کند. اگر اطلاعات اشتباه به او بدهید، سلامتی شما در خطر می‌افتد.
  • اگر در دوران قاعدگی هستید، آن را عقب بیندازید.
  • قبل از ویزیت دوش بگیرید.

در پایان

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با سایت دکتر با من بود که در آن شما می‌توانید تعداد زیادی دکتر زنان و زایمان تهران را بیابید. همینطور که توضیح دادیم، این پزشکان را از طریق این سایت در هر ناحیه‌ای از تهران می‌توانید پیدا کنید.

همچنین به دلایلی اشاره کردیم که هر خانمی نیاز دارد به این پزشکان مراجعه کند. به یاد داشته باشید که هر خانمی باید به طور مرتب تحت مراقبت یک متخصص زنان و زایمان باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد