اقامت در رامسر شهری پر از جاذبه دیدنی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : استان مازندران که در حاشیه دریای خزر واقع شده برای اغلب مردم ایران شناخته شده است. این استان سبز و آبی، با چشم اندازهای خیره کننده‌ای که برای گردشگرها می‌سازد، به یکی از محبوب‌ترین مناطق ایران بدل شده است. رامسر یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که انواع اقامتگاه را در آن می‌توان تجربه کرد.

اقامت در رامسر، شهری زیبا

شهر رامسر و تمام روستاهای اطراف آن، به طرز شگفت انگیزی در تمام فصل‌های سال خیره کننده هستند. رامسر با بافت زیبای شهری که دارد جایی میان کوه‌های سبز، جنگل و دریا واقع شده است. بعضی مناطق اطراف رامسر نیز برای افراد اهل سفر، نامی آشنا و شاید تجربه‌ای دل انگیز هستند. از میان این مناطق می‌توان به ساحل متل قو و یا ییلاق جواهرده اشاره کرد.

ییلاقات رامسر که در ارتفاعات واقع شده‌اند در فصل پاییز و زمستان هوای خیلی سردی دارند اما اقامتگاه‌ها و ویلاهای ساحلی و جنگلی در فصل سرد سال هم هوای مطبوعی دارند. طبیعت رامسر و نواحی اطرافش در پاییز به هزار رنگ در می‌آید که منظره شگفت انگیزی را برای مسافران این اقلیم زیبا پدید می‌آورد.

انواع اقامتگاه در رامسر

هر کدام از شهرها، روستاها و ییلاقات رامسر دارای جاذبه‌های گردشگری خاص خود هستند. گردشگرها در سفر خود به رامسر سعی می‌کنند چندین محل اقامت را در چند نقطه جغرافیایی تجربه کنند. از آنجا که جاهای دیدنی رامسر خیلی زیاد هستند، بهتر است پیش از سفر به این منطقه با جاذبه‌های رامسر و اطراف آن آشنا باشیم تا بهترین برنامه ریزی را برای بازدید از آنها انجام دهیم.

اجاره ویلا در رامسر یکی از بهترین راه‌ها برای اقامت در شهر یا ییلاقات اطراف آن است. ویلاهای رامسر که بسیار زیبا طراحی شده‌اند، در موقعیت‌های جغرافیایی گوناگونی بنا شده‌اند. هم در مرکز شهر، هم در ساحل و هم در روستاها یا در دل طبیعت روی کوه، ویلاهای متنوعی ساخته شده‌اند که هر کدام دارای امتیازهایی هستند. مسافران رامسر با توجه به الویت‌های خود و همسفرانشان ویلاهای رامسر را در جاباما اجاره می‌کنند.

ویلاهایی که دارای امکانات و تجهیزات خاصی مانند استخر، سونا و زمین ورزش هستند، اغلب اجاره بیشتری دارند ولی قیمت اجاره در فصل‌های مختلف سال متغیر است. پس اگر قصد اجاره ویلا در جاباما را دارید، بهتر است اول به فهرست کلی ویلاهای رامسر در جاباما نگاهی بیندازید. اگر قیمت ویلاهای مجهز بیشتر از بودجه سفر شما بودند، با استفاده از فیلتر بازه قیمتی برای هر شب، فهرست جاباما را به خواسته خود محدود کرده و گزینه‌های مناسب را برای خود پیدا کنید.

با توجه به اینکه فرهنگ بومی مردم شمال بسیار جذاب و دوست داشتنی است، اقامت در اقامتگاه‌های بوم گردی رامسر نیز یکی از پیشنهادهای جاباماست. خوردن صبحانه محلی تازه در جایی رو به دریا و یا میان جنگل، وقتی صدای گاوها و پرنده‌های گوناگون فضا را پر کرده، لذتی ناب دارد که فقط به تجربه قابل درک است. هزینه اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی نسبت به ویلا و هتل خیلی کمتر است و برای افرادی که می‌خواهند ارزان سفر کنند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. کیفیت خدمات و رفتار میزبانان در اقامتگاه‌های بوم گردی طوری است که هم رفاه حال مسافر تامین می‌شود و هم رابطه‌ای صمیمانه میان میزبان و میهمان صورت می‌گیرد. تجربه اقامت در چنین اقامتگاه شیوه تازه‌ای را برای مسافرت در مسیر زندگی مسافران قرار می‌دهد.

تنوع اقامتگاه‌های بوم گردی در جاباما بسیار زیاد است و مسافران برای انتخاب این نوع محل اقامت در رامسر، گزینه‌های زیادی را در فهرست جاباما ملاحظه می‌کنند. گردشگرها با مشاهده جزییات مربوط به هر گزینه می‌توانند به صورت اینترنتی اقامتگاهی بومگردی را برای سفر خود انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن در جاباما اقدام کنند.

از دیگر انواع اقامتگاه در رامسر می‌توان به کلبه جنگلی و کلبه ساحلی اشاره کرد. کلبه‌های رامسر نیز مانند ویلاها و اقامتگاه‌های بوم گردی دارای تنوع زیادی هستند. امکانات کلبه‌های چوبی در جنگل یا نزدیک به دریا لزوما کم نیست. شاید با تصور کلبه، ذهنیت افراد پیرامون محدودیت در امکانات اولیه و خاص سیر کند اما بسیاری از کلبه‌هایی که در جاباما برای اجاره قرار داده شده‌اند، امکانات کافی برای اقامت در دل طبیعت را دارند و بعضی از آنها فاصله کمی تا فروشگاه‌های بزرگ دارند.

متل قو، یکی از جاهای دیدنی رامسر

متل قو یا سلمانشهر یکی از مناطق بسیار جذاب اطراف رامسر است که طرفداران زیادی در جاباما دارد. انواع اقامتگاه و رزرو متل قو را می‌توانید به سادگی در سایت یا اپلیکیشن جاباما مشاهده کرده و بهترین محل اقامت را در این شهر ساحلی زیبا انتخاب کنید.

در جاباما می‌توانید هتل، ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله و اقامتگاه را برای مدت زمان اقامت خود در متل قو رزرو و اجاره کنید. این شهر دیدنی در سال‌های اخیر یکی از مقصدهای پر طرفدار گردشگرها به شمار می‌آید. ویلاها و سوئیت‌های متل قو از امکانات بسیار خوبی برخوردارند و فاصله اغلب آنها تا جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا بسیار کم است. این شهر ساحلی بی‌نظیر پر از شهرک‌های خوش ساخت است که در هر کدام ویلاها و سوئیت‌هایی با طراحی خاص ساخته شده‌اند. محیط این شهرک‌ها برای گردش، دوچرخه سواری و هر کدام از ورزش‌های هوازی بسیار مناسب است. اگر قصد سفر به رامسر را دارید حتما چند شب را در متل قوی دیدنی بگذرانید و لذت ببرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد