پارتیشن بندی با بلوک شیشه ای

0

پارتیشن بندی بدون کاهش نور

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این روز ها وارد هر شرکت یا واحد اداری که بشوید، می بینید که فضای کلی آن دفتر را به بخش های مستقل کوچکتری تقسیم کرده تا اتاق های مجزایی برای کارمندان فراهم باشد. اما تصور کنید که بخش هایی که ممکن است پنجره نداشته باشند، چگونه باید نور مورد نیاز خود را تأمین کنند؟ شاید پاسخ شما به سوال من این باشد که: از لامپ ها و مهتابی ها استفاده کنند. اما در دورانی که هر روزه دچار قحطی برق می شویم، این کار درستی است؟ پاسخ قطعاً منفی است. اما استفاده از وسایلی که در کنار پارتیشن بندی محیط، نور را نیز از خود عبور دهد، راه چاره است.

بلوک شیشه ای یا همان آجر های شیشه ای، بهترین گزینه برای این منظور هستند. این بلوک ها از شیشه های دوجداره ای تشکیل شده اند که در بین آن ها فضای خالی وجود دارد. همین فضای خالی باعث می شود که این بلوک ها عایق حرارت، رطوبت، سرما و صدا باشند. آجر های شیشه ای زیبایی و مدرن بودن دکوراسیون شیشه ای و استحکام دیوار های معمولی را در کنار یکدیگر عرضه می کند.

استفاده از این بلوک های شیشه ای این روز ها بسیار پرکاربرد شده اند. استخر ها، کافی شاپ ها، نورگیر ها و برای پارتیشن بندی خانه ها، اداره جات و سرویس های بهداشتی و … همگی از این بلوک ها استفاده می کنند.

قیمت بلوک شیشه ای

مزایای بلوک های شیشه ای:

  • تأمین نور بالا
  • سبک بودن در برابر دیوار های معمولی
  • شستشوی آسان
  • قابلیت نصب با سرعت بالا
  • استحکام بالا و تأمین امنیت

 

انواع بلوک های شیشه ای:

  • بلوک شیشه ای رنگی: تنوع بالای شیشه های رنگی باعث پرطرفدار شدن این بلوک ها شده است. این بلوک ها در رنگ های قرمز، نارنجی، سبز، زرد، بنفش، آبی و … قابل عرضه هستند و به راحتی قابلیت ست شدن با دکوراسیون محیط شما را دارند.
  • بلوک های مات: این بلوک ها به علت مات بودن نور کمتری را از خود عبور می دهند و معمولا برای پارتیشن بندی سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بلوک های نشکن: این مدل از بلوک ها، امنیت بالایی دارند و عموماً برای نورگیر ها در سقف و فضای بیرونی ساختمان و مناطقی که بیشتر خطر شکستگی وجود دارد استفاده می شود.
  • بلوک های شفاف: بلوک های شفاف همان بلوک های شیشه ای بدون طرح و ساده هستند که نور را به خوبی از خود عبور می دهند.
  • بلوک های توپر: از آنجایی که آجر های شیشه ای یا همان بلوک های شیشه ای در کف نیز مورد استفاده قرار می گیرند، می توان بلوک های توپر را به دلیل مقاوت بالاتر نسبت به باقی مدل ها، برای کف مورد استفاده قرار داد.
  • بلوک های طرح دار: بلوک های طرحدار، دید کمتری نسبت به بلوک های بدون طرح و ساده دارند.

قیمت بلوک شیشه ای نسبت به انواع دیگر دیوار ها بسیار پایین تر و استفاده از آن بسیار به صرفه تر است.

اگر نیاز به بلوک هایی دارید تا ضمن پارتیشن بندی فضای محیط، از نور کافی نیز بهره مند شوید، کارخانه شیشه نگین شرق، مجری طراحی و ساخت بلوک های شیشه ای، با کیفیت ترین نوع این بلوک ها را با قیمت بسیار مقطوع به شما ارائه خواهد داد.

قیمت بلوک شیشه ای

در صورتی که در رابطه با قیمت و خرید بلوک شیشه ای و نرده شیشه ای سوال یا درخواستی دارید می توانید با گروه صنعتی نگین شرق و با شماره تلفن  ۰۵۱۳۷۱۲۳۶۵۴ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد