صنایع چوبی آرشیوود

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : صنایع چوبی آرشیوود از بدو تاسیس در زمینه طراحی ساخت و تولید انواع محصولات چوبی سفارشی برای بیشتر سفارت خانه ها، دربار، سالن های سینما و بارها و منازل مسکونی تا به امروز نیز همین رویه را ادامه می دهد و با ساخت درب، کمد، کابینت کلاسیک،  میز بار و مبلمان کلاسیک مشغول می باشد.

پیشنینه

صنایع چوبی آرشیوود با بیش از یک قرن پیشینه در زمینه تولید انواع صنایع چوبی با کیفیت و سفارشی به درخواست مشتریان ، از چوب خالص در تولید محصولات خود استفاده کرده و محصولات تولید شده توسط ما کاملا عاری از سایر مواد می باشد که این مسالع باعث می شود ما بهترین کیفیت برای محصولات چوبی را ارائه بدهیم.

همچنین با بهره گیری از بهترین و باتجربه ترین متخصصین طراحی و نجاری همیشه سعی برای آن داشته ایم که با بهترین کیفیت محصولات را تولید و طراحی کنیم تا مشتریان از رضایت کامل برخوردار شوند.

تولید محصولات کاملا چوبی

نخستین تعهد صنایع چوبی آرشیوود  به مشتریان خود ضمانت کیفیت و اصالت کالاها می باشد. تمامی محصولات توسط خود ما با بهره گیری از بهترین چوب ها از جمله افرا، توسکا و بلوط و گردو  محصولات را تولید می نماییم . در ادامه به کاربرد و مزایا و معایب هر کدام از این چوب ها بیشتر می پردازیم.

  • چوب بلوط

یکی از بهترین انواع چوبی است که برای تولید و استفاده در مبلمان بسیار مناسب می باشد و با رنگ هایی معمولا قرمز و طیف هایی مختلف سفید هم هماهنگی بسیار خوبی دارد. از این چوب برای الگوهای کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

برای بسیار سوال است که این چوب ها ممکن است در طول زمان خورد و نابود شوند و استفاده از مصنوعات چوبی بسیار مناسب تر است و عمر طولانی تری دارد. اما باید بدانیم این چوب ها علاوه بر استعداد ذاتی در زیبا و ماندگاری از سایر مصنوعات بسیار ماندگارتر بوده و علاوه بر آن زیبایی دو چندان نیز دارند.

  • چوب توسکا

با دارا بودن رنگ کرم در طراحی انواع میز بار و المان های مخصوص اتاق نوزادان استفاده می شود و ماندگاری و کیفیت آن نیز بسیار عالی می باشد که در سایر تولیدات مختلفی از آن بهره گرفته می شود. برای دانستن انواع کاربردها این چوب می توانید با آرشیوود تماس بگیرید، تا بهترین کاربردها از انواع چوب ها ارا به شما معرفی نماید.

  • چوب گردو

درخت گردو نیز از انواع درخت هایی می باشد که چوب نسبتا کلفت و توانمندی برای صنایع چوبی دارد که با استفاده از آن می توان محصولات چوبی بسیاری را تولید نمود و با به کار بردن آن در صنایع چوبی، زیبایی دو چندانی به محصولات بخشید.

  • چوب افرا

چوب افرا به چند صورت نرم و سفت طبقه بندی می شود که هر دوی آنها از بیشتر انواع دیگر چوب راحت تر به محصولات چوبی زیبایی تبدیل می شوند و کاربردهایی فراوان در تولید کابینت و مبلمان دارند.

مزایای استفاده از چوب

  • بدون آلرژِی

استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون منزل و مجتمع ها برای بسیاری از افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است، زیرا این چوب ها از دل طبیعت جدا شده اند و برای همین امیختگی بین انسان و طبیعت برقرار می کنند که باعث جلوگیری از موارد آلرژیک می شود.

  • ماندگاری بالا

چوب طبیعی بسیاری از درختان دارای ماندگاری بسیار بالاتری حتی از مصنوعات چوبی و ام دی اف و غیره می باشند که این به سبب خاصیت این چوب ها که در استعداد آفرینش آن ها می باشد.

  • مقاومت و استحکام بالا

از دیرباز از مهم ترین دلایل بکارگیری چوب ها در تولید و دکوراسیون و حتی ستون منازل استحکام بالای آنها در بسیاری موارد بوده که باعث شده است ازاین موارد در انواع ساخت وساز و دکوراسیون استفاده شود.

بسیاری از چوب ها دارای استحکام بسیار زیادی می باشند که این باعث شده است بسیاری از اهل فن و نجاران با تشخیص آن ها در تولید و طراحی و بکارگیری انواع کمد و کابینت و میزبار بهره بگیرند.

  • نقش و نگار

خاصیت چوب ها در پیاده کردن نقش و نگار و طراحی زیباگونه آنها همچنین باعث پیدایش انواع طراحان و نقوش معرق شده که زیبایی بصری بسیار جذابی را در چوب ها پیاده می کنند. و چوب های به ذات توانایی پذیرش این نقوش را داشته و به بهترین شکل این نقش ها را به رخ بیننده می کشند.

  • ضربه گیر وصدا گیر

چوب ها علاوه بر این که عایق بوده و از بسیاری از ضربه ها و صدا ها جلوگیری می کنند می توانند در پوشش در دکوراسیون منزل و شرکت ها و استودیو موسیقی نقش مهمی را ایفا کنند. زیر خاصیت طبیعی بودن و جلوه زیبای آنها باعث شده است تا با بهره گیری از این ویژگی در برابر صدا و ضربه جلوگیری شود. که اصطلاحا به آن آکوستیک صدا می گویند.

  • سازگار با محیط زیست

چوب ها از دل طبیعت آمده اند و اگر روزی محصولاتی که با آنها ساخته شد قرار باشد به دل طبیعت برگردد. باعث می شود تا زودتر تجزیه و به عمق خاک بروند. اما سایر محصولات که مصنوعات چوبی باشند شاید حتی تا چند سال طول بکشد تا به خاک بازگردند و تجزیه شوند.

چرا آرشیوود؟

چرا با وجود شرکت ها و نجاری های مختلف کوچک و بزرگ باید با آرشیوود کار کنیم و محصولات خود را از این مجموعه تهیه و سفارش دهیم؟

  • پیشینه طولانی

آرشیوود با بیش از صد سال تجربه و فعالیت در زمینه عرضه چوب ها و انواع محصولات چوبی در تمام این سال ها رضایت مشتریان را اولویت خود قرار داده و اعتماد مردم و مشتریان را به خود جلب کرده است و به حدی در زمینه طراحی و ارائه محصول خوب حساسیت به خرج داده است که در این مدت تمامی مشتریان از محصولات و طراحی های ما رضایت کامل داشته اند.

  • تعهد به مشتریان

متا به مشتریان خود متعهد شده ایم تا اصالت کالا را به آنها ارائه دهیم و در مورد جنس چوب های بکار برده شده، هر نوع چوبی استفاده شود همان نوع چوب به مشتری معرفی می شود یا مشتریان هر نوع چوبی را درخواست کنند همان به آنها ارائه می شود و این مساله باعث رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان به ما شده است.

  • تعهد به طبیعت

آرشیوود با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع محصولات از صنایع چوبی، تعهد بزرکی را در خود دیده و طبیعت را مادر خود می دانیم و با افتخار می گوییم که بیشتر از درختانی که صرف تولید صنایع چوبی کرده ایم، درخت کاشته ایم، زیرا درختان را هدیه ی بزرگ طبیعت و مایه آرامش زمین و برکت کسب و کار خود می دانیم.

تولید و طراحی انواع محصولات چوبی

ما در تمامی زمینه هایی که به نوعی با تولید چوب طبیعی در ارتباط است دستی بر آتش داشته و با استفاده از چوب تمامی انواع محصولات چوبی را تولید می نماییم. در ادامه با برخی از زمینه های فعالیت ما آشنا خواهید شد.

طراحی روستیک

 

طراحی روستیک باعث افزایش زیبای منازل می شود، آرشیوود بهترین قیمت را برای این محصول ارائه می دهد و همیشه در تلاش بوده ایم تا با جبران کاستی ها و افزایش هرگونه زیبایی با استفاده از خلاقیت، رفاه برای مشتریان ایجاد نماییم.

صنایع روستیک علاوه بر دل نشین بودن و سعی در ترکیب طبیعت و مدرنیسم جلوه ی زیبایی به خانه می دهند و باعث می شوند از محیطی که در آن از روستیک استفاده شده لذت دوچندان ببریم.

بسیاری سعی می کنند که طبیعت را به خانه خود بیاورند، گل و گیاه و روف گاردن از این نمونه هاست که می بینیم، روستیک از جمله این موارد است که در زیبایی و طراحی منازل بسیار پرکاربرد بوده که باعث  زیبایی دو چندان دکوراسیون شما می شود.

کابینت کلاسیک

آرشیوود با طراحی منحصر به فرد انواع کابینت چوبی کلاسیک با بهترین کیفیت ها و بهترین چوب آن هم به طریق سفارشی در راستای زیبای دکوراسیون و منزل قدم برداشته و با ارائه آن قدمی مهم در زمینه طراحی کابینت منزل شما برداریم.

ما ابتدا نمونه کارهای قبلی خود را به مشتریان نمایش می دهیم. اگر از بین آنها طرحی را پسند کردند، همان طرح را به آن ها ارائه می دهیم. اما اگر نه، طرحی که مدنظر آن هاست را ارائه می دهیم.

انواع میز بار

میز بار از جمله صنایع چوبی می باشد که زیبایی محل مورد نظر شما را دو چندان  می کند. این میزها دارای فضایی که هستند که تمامی بطری ها و ظروف خود را قرار دهید و از این طریق باعث دو چندان شدن زیبایی آن محل می شوند.

ما در آرشیوود با طراحی ویژه میز بار ماهور و میز بار ماهان، مهارت خاصی در این زمینه داریم و مشتریان بسیار زیاد از این محصولات راضی هستند و اغلب برای خرید میز بار به صورت حضوری مراجعه می کنند.

کمد

برای بسیاری از منازل استفاده از کمدها از ضروری ترین نیاز است، برای اینکه بسیاری از لوازم خود را در این ها قرار دهند و از طرفی دیگر زیبایی دو چندانی به منزل آن ها می بخشد. پس طراحی یک کمد زیبا برای استفاده در منازل از ضروری ترین موارد نیز می باشد.

 

ما در آرشیوود با طراحی انواع کمدها برای انواع کاربردها می توانیم به جرات بگوییم بهترین کمدهای عرضه شده در بازار را با چوب طبیعی ارائه  میدهیم و طراحی ما کاملا منحصر به فرد می باشد و همچنین مشتریان ما برای خرید کمد به صورت حضوری به ما مراجعه می کنند.

درب

ما همچنین در زمینه تولید انواع درب کلاسیک و مدرن و درب چوبی ضد سرقت با سال ها تجربه فعالیت، بهترین درب ها را برای آپارتمان ها، رستوران ها و بنای سنتی ما قهوه خانه ها و غیره تولید می نماییم که با بهترین طراحی ها و نقش و نگارهای زیبا روی درب ها نظر بسیاری را به خود جلب کرده ایم.

کلام آخر

صنایع چوبی آرشیوود با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولید انواع محصولات از چوب کاملا طبیعی همیشه رفاه و رضایت مشتریان خود را اولویت قرار داده و بر این باور است که رضایت مشتری سازنده آینده کسب و کار ماست و همیشه در جهت رفع این موهن می کوشیم. برای سفارش انواع محصولات با چوب طبیعی حتما حضوری به آدرس تهران، گاندی شمالی، پلاک ۴، واحد ۳ از مجموعه ما دیدن نمایید یا می توانید از سایت https://archiwood-ind.ir/ دیدن نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد