دستگیره کابینت کلاسیک و نئو کلاسیک

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : دستگیره کابینت کلاسیک یک عنصر مهم در افزایش زیبایی و جلوه دادن به کابینت‌های ممبران و چوبی به شمار می‌رود. انتخاب یک دستگیره مناسب برای کابینت‌ها از بین دستگیره‌های متنوع در بازار، کار راحتی نیست و به دقت زیادی احتیاج دارد. دستگیره علاوه بر باز و بسته کردن درب‌های کابینت، به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه هم کمک می‌کند و به نوعی جنبه تزئینی دارد. برای کابینت‌های مدرن ام‌دی‌اف و هایگلاس دستگیره کابینت مدرن مناسب است و برای کابینت‌های کلاسیک چوبی و ممبران دستگیره کابینت کلاسیک استفاده می‌شود. دستگیره‌های کلاسیک از لحاظ مدل، اندازه و رنگ تنوع بسیار زیادی دارند و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد دستگیره کابینت کلاسیک طلایی، قیمت دستگیره کابینت کلاسیک، مدل دستگیره کابینت کلاسیک و نحوه خرید دستگیره کابینت کلاسیک صحبت کنیم‌. برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

دستگیره کابینت کلاسیک برای چه کابینت‌های مناسب است؟

در طراحی و ساخت کابینت‌های مختلف از ابزارهایی مانند دستگیره استفاده می‌شود. این ابراز هم به افزایش زیبایی ظاهری کابینت‌ها کمک می‌کند و هم برای باز و بسته کردن درب‌های کابینت کاربرد دارد. بسیاری از افراد به کابینت‌های کلاسیک چوبی یا ممبران با مدل‌های آنتیک و قدیمی بیشتر از کابینت‌های مدرن علاقه دارند. دستگیره کابینت کلاسیک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب برای استفاده در درب‌های کابینت کلاسیک و کابینت ممبران طراحی و ساخته شده است. با توجه به دوام و ماندگاری بالای دستگیره کابینت کلاسیک می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید و ظاهری شیک و جذاب به آشپزخانه ببخشید. به کارگیری این نوع دستگیره در باز و بسته کردن کابینت بسیار راحت است و سال‌ها می‌توان بدون ایجاد هیچ مشکلی از آن استفاده نمود.

دستگیره‌های کلاسیک موجود در بازار در رنگ‌های سفید، طلایی، زیتونی، کروم و مات ارائه می‌شوند و از بین همه آن‌ها دستگیره کابینت کلاسیک طلایی طرفداران بیشتری دارد. اگر با در نظر گرفتن نوع کابینت مدل دستگیره کابینت کلاسیک را انتخاب کنید، زیبایی کابینت‌ها و در نهایت آشپزخانه شما بیشتر خواهد شد. مدل دستگیره کابینت کلاسیک بر روی سهولت استفاده و جذاب‌تر شدن طراحی تأثیر مستقیم دارد. رنگ و طرح دستگیره را طوری انتخاب کنید که با رنگ و طرح بدنه کابینت‌ها همخوانی داشته باشد. علاوه بر همخوانی رنگ و طرح دستگیره با رنگ و طرح بدنه کابینت به راحتی آن نیز توجه داشته باشید. قبل از خرید دستگیره کابینت به خوبی آن را لمس کنید و از لحاظ راحتی مورد بررسی قرار دهید چون شما بارها قرار است با لمس این دستگیره‌‌ها درب‌ها و کشوهای کابینت‌های خود را باز کنید.

انواع دستگیره کابینت کلاسیک

  • دستگیره کابینت کلاسیک خطی

به دستگیره‌های کلاسیک خطی دستگیره دو پیچ نیز گفته می‌شود. این دستگیره‌ها دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی هستند و اندازه آن را با توجه به اندازه درب‌ها انتخاب می‌کنند. قدرت و استحکام دستگیره کابینت کلاسیک خطی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و برای کابینت‌های سنگین با درب‌های بلند و بزرگ کاربرد بیشتری دارد. این دستگیره در دو نوع میله‌ای و مستطیلی تولید می‌شود‌.

  • دستگیره کابینت کلاسیک میله‌ای

این نوع دستگیره کابیت کلاسیک خطی به شکل میله است و برای کابینت‌های دارای تاج و برش‌های منحنی مناسب‌تر می‌باشد. روی این دستگیره‌ها را با طرح‌ها، خطوط و شیارهایی به شکل گل تزئین می‌کنند تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید و با کابینت‌های کلاسیک همخوانی داشته باشد.

  • دستگیره کابینت کلاسیک مستطیلی

این دستگیره در رنگ‌های مختلف برای کابینت‌های ممبران و کلاسیکی کاربرد دارد که لبه‌‌های زاویه‌دار و تیزی دارند. بر روی بدنه این دستگیره خطی مستطیلی شکل از طرح‌ها و نقش‌های شلوغ استفاده می‌کنند‌. دستگیره‌های مستطیلی برای درب‌های کابینت به شکل عمودی و برای کشوها به شکل افقی نصب می‌شوند.

  • دستگیره کابینت کلاسیک تک پیچ

برای نصب این نوع دستگیره روی درب‌های کابینت کلاسیک فقط به یک پیج نیاز دارید. این دستگیره‌های در اشکال دایره، مربع، نیم دایره و… ساخته می‌شوند و روی آن‌ها با طرح‌ها و نقش‌های زیبایی به شکل طرح‌های کلاسیک تزئین می‌شود.

  • دستگیره کابینت کلاسیک دکمه‌ای

این دستگیره‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای نصب روی درب کابینت‌های کلاسیک به یک یا دو پیچ نیاز دارند. دستگیره‌های کلاسیک دکمه‌ای به اشکال هندسی مختلف مانند دایره، مربع و… تولید می‌شوند. این دستگیره در کشوی کابینت و دراور کاربرد دارد. استفاده از دستگیره دو پیچ برای کشوهایی کاربرد دارد که وسایل سنگین در داخل آن قرار می‌گیرد.

تأثیر قیمت دستگیره کابینت کلاسیک بر روی قیمت تمام شده کابینت

 قیمت دستگیره کابینت کلاسیک به عنوان یک پارامتر بسیار مهم در زمان خرید از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت تمام شده کابینت‌های کلاسیک مانند کابینت‌های چوبی و ممبران هم به اندازه‌ و کیفیت ورق‌ها و هم به عواملی مانند قیمت دستگیره کابینت کلاسیک، ابعاد آشپزخانه و هزینه نصب بستگی دارد. با خرید بهترین دستگیره‌های کابینت با هزینه‌های زیاد، طبیعتاً قیمت‌ تمام شده کابینت‌های شما افزایش خواهد یافت‌. دستگیره‌های تولید شده توسط برندهای داخلی معمولاً از دستگیره‌های خارجی ارزان‌تر هستند. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید دستگیره‌های کلاسیک را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

خرید دستگیره کابینت کلاسیک از فروشگاه اینترنتی بارتو

برای خرید دستگیره کابینت کلاسیک با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید به فروشگاه دستگیره کابینت بارتو به آدرس اینترنتی https://bartu.ir/ مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترنتی دستگیره‌های کابینتی ایرانی و خارجی در مدل‌های دستگیره کلاسیک، دستگیره مدرن و در انواع خطی، میله‌ای، مستطیلی، تک پیچ، دو پیچ و دکمه‌ای با رنگ‌های طلایی، طلایی براق، زیتونی براق، زیتونی مات، کروم و مشکی به فروش می‌رسد. با توجه به این که طراحی، ساخت و نصب کابینت هزینه‌های زیادی در بر دارد، استفاده از لوازم جانبی مانند دستگیره برای افزایش طول عمر کابینت‌ها مهم است.

با خرید بهترین دستگیره برای کابینت کلاسیک خود از فروشگاه بارتو و نصب آن روی درب‌های کابینت‌های کلاسیک مانند ممبران، دکوراسیون آشپزخانه خود را زیباتر کنید و باعث افزایش طول عمر کابینت‌ها شوید. مشاوران فروشگاه بارتو همواره آماده ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم‌ به مشتریان خود هستند و به آن‌ها در انتخاب دستگیره با مناسب‌ترین قیمت کمک می‌کنند. در هنگام خرید دستگیره کابینت کلاسیک از فروشگاه بارتو همواره باید یک دستگیره بیشتر از تعداد مورد نیاز بخرید تا در صورت بروز مشکل برای یکی از دستگیره‌ها در هنگام مونتاژ از آن دستگیره استفاده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد