ارائه انواع کفپوش اپوکسی در ایران توسط آریو رنگ دماوند

0

ارائه انواع کفپوش اپوکسی در ایران توسط آریو رنگ دماوند

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : آریو رنگ دماوند از سابقه طولانی در زمینه تولید انواع کفپوش اپوکسی برخوردار می باشد. این کارخانه معتبر با ارائه کفپوش های اپوکسی متنوع و با کیفیت توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. کفپوش های اپوکسی به صورت خودتراز بر روی سطوح مختلف اجرا می شوند. مقاومت سایشی و خش پذیری این نوع کفپوش ها بسیار زیاد است. در صورتیکه آماده سازی سطح قبل از اجرای کفپوش اپوکسی به درستی انجام شود، کارایی کفپوش اپوکسی افزایش پیدا خواهد کرد. مقاومت شیمیایی کفپوش های اپوکسی بسیار زیاد است. کارخانه آریو رنگ دماوند با افزودنی های نانو و سایر افزودنی های خاص کفپوش هایی با مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و آتش سوزی تولید می کند. شما می توانید از انواع مختلف کفپوش اپوکسی آریو رنگ برای مصارف صنعتی و مسکونی استفاده کنید. یکی از کفپوش های تولیدی آریو رنگ دماوند، آنتی استاتیک است. از این نوع کفپوش در کارخانجات تولید کننده مواد منفجره استفاده می کنند، زیرا ضد جرقه است. از کفپوش های بهداشتی این کارخانه معتبر در محیط های بیمارستانی استفاده می شود. کفپوش های ضد اسید آریو رنگ دماوند مقاومت فوق العاده ای در برابر اسید و حرارت دارند. از کفپوش های ضد خش آریو رنگ دماوند در محیط های تجاری و دفاتر کار صنعتی استفاده می کنند. کفپوش پارکینگ به دلیل چسبندگی عالی بر روی سطوح مختلف از قبیل فلزی، سنگی، بتنی و سرامیکی قابل اجرا است. این نوع کفپوش ها در برابر مواد شیمیایی، باکتری و آتش سوزی مقاومت بسیار زیادی دارند.

مزایای استفاده از کفپوش های اپوکسی به جای کاشی و سرامیک

کفپوش اپوکسی سبب ایجاد سطح براق و یکنواخت می شود. این ویژگی در افزایش روشنایی محیط بسیار موثر است. مقاومت انواع کفپوش اپوکسی در برابر رطوبت، مواد اسیدی، لکه های نفت و دیگر آلاینده ها بسیار زیاد می باشد. کفپوش های اپوکسی از طول عمر و دوام طولانی برخوردار هستند. شما می توانید از کفپوش اپوکسی بر روی سطوح مختلف از قبیل بتن، موزاییک و سنگ استفاده کنید. ماندگاری بالای کفپوش های اپوکسی سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها شده است. کفپوش های اپوکسی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود هستند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی طرح و رنگ کفپوش را انتخاب کنید. کفپوش های اپوکسی به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی جلوه بسیار زیبایی به محیط شما می بخشند. همچنین این نوع کفپوش های اپوکسی به دلیل سطح یکپارچه و یکنواخت هیچگونه درز و شکافی ندارند، به همین دلیل امکان آلودگی این سطوح بسیار کم است. شما می توانید به راحتی سطح کفپوش را تمیز کنید.

تفاوت میان کفپوش اپوکسی دکوراتیو و اپوکسی ضد اسید

تفاوت کفپوش اپوکسی دکوراتیو و اپوکسی ضد اسید در ساختار آن ها است. جنس کفپوش اپوکسی دکوراتیو از رزین اپوکسی می باشد. سطح ایجاد شده توسط این نوع کفپوش یکپارچه است. هیچ نوع باکتری و کپکی در این نوع کفپوش رشد نخواهد کرد. استفاده از کفپوش اپوکسی دکوراتیو برای منازل بسیار کاربرد دارد. طرح و رنگ این نوع کفپوش بسیار زیاد است، بنابراین می توانید به راحتی آن را با دکوراسیون منزل ست کنید. کفپوش اپوکسی دکوراتیو از ضخامت کم اما مقاومت شیمیایی، گرمایی و الکتریکی بسیار بالا برخوردار است. در واقع کفپوش های دکوراتیو ترکیبی از زیبایی و مقاومتی فوق العاده را به شما ارائه می دهند. این نوع کفپوش ها کاملا امن و ضد لغزش هستند. شما می توانید هر طرح و شکلی را بر روی کفپوش های دکوراتیو ایجاد کنید.

کفپوش های ضد اسید یا ملات ضد اسید از هاردنر سیکلو آلیفاتیک پلی آمین تغییر یافته و رزین اپوکسی نوولاک تولید می شوند. برای ساخت این نوع کفپوش اپوکسی از حلال و رقیق کننده واکنشگرا استفاده نمی کنند. این ویژگی سبب ثابت ماندن ساختار پلیمری کفپوش اپوکسی ضد اسید شده است. به عبارت دیگر خصوصیات شیمیایی این نوع کفپوش به مرور زمان دچار تغییر نمی شود. کفپوش اپوکسی ضد اسید از مقاومت شیمیایی، مقاومت حرارتی و عدم نفوذپذیری برخوردار است. از کفپوش اپوکسی ضد اسید در صنایع نفت و پتروشیمی، مس، نظامی و … استفاده می کنند، زیرا این نوع کفپوش در برابر آلاینده ها و خوردگی بسیار مقاوم است.

بهترین انتخاب برای صنایع، کفپوش اپوکسی صنعتی میباشد!

کفپوش های اپوکسی صنعتی به دلیل ساختار ویژه ای که دارند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع کفپوش های اپوکسی از چسبندگی، مقاومت گرمایی، مقامت شیمیایی، مقاومت مکانیکی و مقاومت الکتریکی بسیار بالایی برخوردار هستند. خواص کفپوش های اپوکسی قابل تغییر است. با ترکیب کفپوش های اپوکسی با خواص مختلف می توان کفپوش اپوکسی با خاصیت جدید را ایجاد کرد. کارخانه آریو رنگ دماوند انواع کفپوش اپوکسی صنعتی را با خواص و کارایی متفاوت تولید می کند. شما می توانید بر حسب محیط مورد استفاده نوع کفپوش اپوکسی را انتخاب کنید. انتخاب کفپوش اپوکسی صنعتی متناسب با محیط کار سبب افزایش کارایی و عملکرد کفپوش اپوکسی خواهد شد.

انواع کفپوش اپوکسی در کارخانه آریو با کیفیت بالا تولید میشود

کارخانه آریو رنگ دماوند با تولید انواع کفپوش اپوکسی با کیفیت در میان رقبای خود متفاوت می باشد. این کارخانه معتبر با استفاده از متریال مرغوب و تجهیزات پیشرفته توانسته است کفپوش های اپوکسی با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. کفپوش های اپوکسی متنوع هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. کفپوش های اپوکسی از ساختار دو جزئی رزین اپوکسی و هاردنر تشکیل می شوند. هیچگونه حلال و رقیق کننده های غیر واکنشگر در این محصول استفاده نمی شود. کفپوش های اپوکسی به دلیل این ویژگی به مرور زمان تغییر شکل نخواهند داد. تمامی محصولات آریو رنگ دماوند با تنوع بیش از ۹ هزار رنگ و کارایی های مختلف تولید می شوند. ماندگاری و دوام محصولات این کارخانه معتبر بیشتر از ۱۰ سال است. لایه زیرین این نوع کفپوش ها به دلیل مقاومت بالای آن ها دچار ترک خوردگی نمی شود. هزینه نگهداری و ترمیم محصولات آریو رنگ بسیار پایین است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد