چرا فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر را برای خرید انتخاب کنیم؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : فروشگاه باهِر، یکی از بزرگترین و کامل‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه‌ی فروش کاشی سرامیک و متریال‌های لوکس ساختمانی می‌باشد. این فروشگاه واقع در استان البرز بوده و با ارسال محصولات به سراسر ایران خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌نماید.

محصولات فروشگاه باهِر چیست؟

کاشی و سرامیک یکی از محصولات موجود در این فروشگاه می‌باشد که بیش از ۱۵ برند از برترین و باکیفیت‌ترین کاشی و سرامیک‌های ایرانی را گردآوری کرده تا انتخاب در این مجموعه برای مشتریان گرامی ساده‌تر شود.

شما می‌توانید در هنگام خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه باهِر، تمامی محصولات و ابزارهای مورد نیاز جهت نصب کاشی و سرامیک را نیز از این مجموعه تهیه فرمایید. محصولاتی همچون: چسب کاشی، پودر بندکشی، گیره و گوه یا همتراز کاشی و سرامیک و… با بالاترین کیفیت موجود می‌باشند.

همچنین باهِر، مجموعه‌ای از محصولات لوکس را تولید می‌کند. محصولات تولیدی شامل روشویی‌های سرامیکی، کانتر آشپزخانه، کانتر منشی و یا اداری، میز کنفرانس، انواع میز سرامیکی با کاربری‌های مختلف می‌باشد.

از دیگر محصولات می‌توان به انواع کفشور، توالت ایرانی، توالت فرنگی، وال‌هنگ، فلاش تانک و شیرآلات اشاره نمود.

چرا فروشگاه باهِر را برای خرید انتخاب کنیم؟ 

این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات باکیفیت بسیار بالا، دارای خدماتی فوق‌العاده برای خرید راحت و مطمئن مشتریان عزیز است. یکی از خدمات این مجموعه، طراحی رایگان با نرم‌افزار تخصصی می‌باشد. ابتدا فضای موردنظر شما را وارد نرم‌افزار می‌کنیم. در مرحله‌ی بعد طبق سلیقه‌ی مشتری و با راهنمایی کارشناسان، کاشی و سرامیک مناسب با فضا را انتخاب کرده و داخل فضا چیدمان می‌کنیم. با تغییرات مختلف در چیدمان کاشی و همینطور تغییر کاشی انتخابی به طرح چیدمان و سرامیک موردعلاقه‌ی مشتری دست پیدا می‌کنیم.

مزیت طراحی چیدمان این است که متراژ از طرف مجموعه باهِر به درستی محاسبه می‌شود و از خرید کم یا زیاد مشتری جلوگیری می‌شود. همچنین، با طرز چیدمان صحیح پِرت کاشی و سرامیک به حداقل می‌رسد. مشتریان هم با مشاهده‌ی فضای خود قبل از کاشیکاری و نصب، از خرید خود اطمینان کامل پیدا خواهند کرد.

محصولات کاشی و سرامیک

فروشگاه باهِر با گردآوری بیش از ۵۰۰ نمونه از برترین برندهای کاشی و سرامیک، انتخاب را برای شما بسیار ساده می‌نماید. شما می‌توانید با مقایسه‌ی تمامی مدل سرامیک‌ها، محصول مورد نظرتان را به‌راحتی پیدا نمایید.

برندهای موجود در فروشگاه باهِر عبارتند ار: کاشی تبریز، کاشی مرجان، کاشی الوند، کاشی پردیس، سرامیک پالرمو و چندین برند لوکس دیگر.

ابعاد و سایز کاشی و سرامیک‌ها بسیار متنوع می‌باشد. از اندازه‌های مینیاتوری برای کاشی استخری۲.۵ در ۲.۵cm ، تا سایز های بسیار بزرگ اسلب سرامیک مانند ۱۵۰ در ۳۰۰ cm در این فروشگاه موجود است.

کاربری کاشی و سرامیک‌های موجود برای حمام، سرویس بهداشتی، آشپرخانه(بین کابینتی و صفحه کابینت)، سرامیک کف، حیاط، استخر، پارکینگ و نمای ساختمان می‌باشد.

از جمله طرح‌های پرطرفدار و پرفروش کاشی و سرامیک با طرح پارکت، طرح سنگ و مرمر، طرح سیمان و بتون می‌باشد.

دیگر محصولات سرامیکی باهِر

روشویی سرامیکی: این روشویی یکی از جدیدترین و بهترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشند. روشویی‌های سرامیکی باهر (https://b2n.ir/f84517) دارای مزایای بسیار زیادی به نسبت دیگر روشویی‌های موجود در بازار هستند؛ البته به شرطی که در فرآِیند ساخت آنها از بهترین متریال‌ها استفاده شود و با دقت و ظرافت فراوان تولید شوند.

از مزایای این روشویی‌ها میتوان به موارد روبرو اشاره نمود: ۱- به علت اینکه جنس این روشویی ها از سرامیک پرسلان است، در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و با گذشت زمان زیبایی ظاهری‌اش را حفظ خواهد کرد- ۲- به دلیل وجود لعاب برروی سطح سرامیک، به هیچ عنوان لکه پذیر نیستند- ۳-مراقبت و شستوشوی آن‌ها بسیار راحت است- ۴- برای نصب، نیازی به متخصص ندارند و هرکسی می‌تواند به سادگی آن‌را نصب کند.

روشویی‌های سرامیکی بنا بر سفارش مشتری می‌تواند بهمراه کابینت یا بدون کابینت، بهمراه جا حوله‌ای و یا آینه باشد.

ظرفشویی سرامیکی: این ظرفشویی‌ها یکی از ظرفشویی‌های لوکس بازار بوده و بیشتر برای زمانی مناسب است که شما می‌خواهید سرامیک صفحه کابینت و یا بین کابینتی خود را با ظرفشویی سِت نمایید.

کانتر سرامیکی: کانتر ها با کاربری‌های مختلفی از جمله کانتر آَشپزخانه، کانتر منشی، کانتر ادارای و شرکت‌ها ساخته می‌شوند. این کانتر ها می‌توانند تمام سرامیک باشند یا بنا به درخواست مشتریان عزیز ترکیبی از سرامیک با PVC ، چوب و یا… باشند.

میزهای سرامیکی: این میزها یکی از بهترین انتخاب‌ها بعنوان میز کنفراس و جلسات اداری است. علاوه بر استفاده‌ی میزهای سرامیکی در شرکت‌ها و ادارات، می‌توان از آن‌ها برای منزل نیز استفاده نمود. بعنوان میز ناهارخوری، میزهای عسلی و… قابل سفارش هستند.

لازم به ذکر است تمامی محصولات تولیدی باهِر(روشویی سرامیکی، کانتر و میزهای سرامیکی) قابل سفارش در ابعاد و طرح‌های متنوع و مختلفی بنا به درخواست مشتریان می‌باشد. همچنین به علت تولید توسط شرکت و بدون هیچ واسطه‌ای جهت فروش، تمامی قیمت‌ها بسیار مناسب‌تر از قیمت‌های موجود در بازار می‌باشد.

دیگر محصولات بهداشتی ساختمان

کفشور: کفشور ها در سایزها و مدل‌های متنوعی وجود دارند و هر کدام از آنها برای محیط خاصی مناسب می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما برای محیطی که نیاز به تخلیه‌ی مقدار زیادی آب است، کفشور لازم دارید،(مانند حمام‌های بسیار بزرگ و یا پارکینگ) به شما پیشنهاد می‌شود تا از کفشورهای خطی استفاده نمایید. انواع کفشورهای لوکس با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه باهِر موجود می‌باشد.

وال‌هنگ: وال‌هنگ به توالت هایی گفته می‌شود که مستقیما به دیوار متصل می‌شوند. وال‌هنگ ها در مدلها و رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشند.

توالت فرنگی و ایرانی: توالت ها در مدل‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی در بازار موجود می‌باشند. بهتر است با یکبار هزینه بهترین کیفیت را تهیه کنید و تا مدتی طولانی به راحتی از آن استفاده نمایید.

نگاهی به دیگر خدمات باهِر

خدمات باهِر فقط به فروش محصولات بهداشتی و لوکس ساختمانی محدود نمی‌شود. متخصصان ما می‌توانند در زمینه‌ی طراحی ویلا و ساختمان، بازسازی و نوسازی ویلا، ساختمان، منزل، مطلب پزشکی، شرکت، مغازه و یا هر محیط دیگری شما را یاری کنند. طراحی و بازسازی فضای شما می‌تواند به سبک‌های مختلفی از جمله: مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، روستیک و یا سبک های دیگری مطابق با سلیقه‌ی شما انجام گیرد. قیمت ها با توجه به هر پروژه متفاوت می‌باشد. جهت هماهنگی بازدید و استعلام هزینه‌ها با ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از قیمت ها و سفارش محصولات با شماره‌ی ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ در تماس باشید.

همچنین برای مشاهده‌ی نمونه کارها می‌توانید به سایت و صفحه‌ی اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

آدرس سایت:bahertile.ir

صفحه‌ی اینستاگرام: bahertile_com

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد