انواع محصولات لوازم الکتریکی و قیمت‌های آنها

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : برای خرید یا فروش لوازم الکتریکی چه ایده‌ای در ذهن دارید و در نهایت از چه راهی اقدام به تهیه این‌گونه لوازم خواهید کرد؟ همانطور که می‌دانید انواع و اقسام لوازم الکتریکی وجود دارد که بنا به نیاز در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبیعتاً از معمول‌ترین وسایل الکتریکی که برای فروش در نظر گرفته می‌شود، می‌توان به تجهیزات جانبی و محافظ‌های برق، سیم و کابل، لوله و اتصالات، لوازم جانبی موبایل، وسایل روشنایی، کلید و پریز، داکت و تجهیزات شبکه و مواردی از این دست اشاره کرد.

به طور کلی فروش لوازم الکتریکی استاندارد که دارای قیمت‌های مناسب باشد حق همه‌ی مشتریان است که در وهله‌ی اول باید آن را از فروشگاه‌های معتبر درخواست کرد. حال در ادامه به توضیح برخی از تجهیزات الکتریکی با برندهای معتبر خواهیم پرداخت.

انواع محصولات الکتریکی پارس شعاع توس بهمراه قیمت‌های آن

برند پارس شعاع از جمله بزرگ‌ترین برندها در زمینه تولید لامپ و پنل LED است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه به برخی از محصولات این برند و بررسی کیفیت و قیمت‌های آن خواهیم پرداخت:

  • پنل LED فولادیت

از پنل‌های LED در بحث نورپردازی استفاده‌های زیادی می‌شود و از زمانی که این تکنولوژی به بازار عرضه شده مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. پنل‌های LED دارای انواع و اقسام هستند که بنا به نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های منحصربفرد این‌گونه پنل‌ها می‌توان با بازدهی عالی نور و مصرف بهینه انرژی اشاره کرد.

ضمناً ناگفته نماند که نصب پنل‌های LED به آسانی قابل انجام است و برای انواع دکوراسیون‌، محیط‌های بیمارستان و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. از لحاظ قیمتی نیز کاملاً بصرفه هستند و دارای گارانتی یکساله نیز خواهند بود. گفتنی است که برای استعلام قیمت و خرید محصولات پارس شعاع توس مانند فروش لوازم الکتریکی پنل ال ای دی باید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

  • پروژکتور SMD

برای این که بتوان محیط‌های بزرگی مانند ورزشگاه‌ها را روشن کرد، استفاده از پروژکتور در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین پر واضح است که برای هر محیط باید از پروژکتور مختص به آن بهره برد. از این رو توصیه می‌شود که بر اساس متراژی که برای محیط مدنظر بررسی شده است نوع دلخواه پروژکتور انتخاب شود. محصول ایرانی پروژکتورSMD پارس شعاع توس یکی از لوازم الکتریکی با کیفیت است که در توان ۵۰ وات و رنگ نور آفتابی ۳۰۰۰ کلوین در دسترس مشتریان قرار داده شده است. با این وجود این محصول در رنگ‌های دیگری مانند مهتابی، آبی، سبز، قرمز و غیره آماده فروش شده است. ضمناً ناگفته نماند که قیمت‌های این محصول بر اساس کیفیت‌شان متفاوت خواهد بود.

  • چراغ اضطراری هوشمند

از دیگر محصولات الکتریکی شرکت پارس شعاع توس می‌توان به چراغ اضطراری هوشمند اشاره کرد. کارآیی این محصول در زمان‌های قطعی برق است که به شکل اتوماتیک روشن خواهد شد و به خوبی می‌تواند تا حداقل ۳ ساعت روشنایی را تأمین کند. از خصوصیات این محصول می‌توان به باتری لیتیوم یون ۲۵۰۰ میلی آمپر آن اشاره کرد که دارای کیفیت بسیار خوبی است. گفتنی است که فروش لوازم الکتریکی مانند چراغ اضطراری هوشمند که دارای انواع و اقسام هستند با توجه به کیفیت و زمان روشنایی در نظر گرفته برای آنها از قیمت‌های مختلفی برخوردار خواهند بود.

  • چراغ مهتابی LED

این محصول ایرانی از برند پارس شعاع توس دارای انواع مختلفی است که بر اساس نیاز خریداری و استفاده خواهد شد. از مزیت‌های بکارگیری از این محصول می‌توان به بازدهی عالی و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. گفتنی است که از این محصول می‌توان در مجتمع‌های تجاری، نورپردازی‌های داخی و حتی در دکوراسیون‌ها بهره برد. ضمناً توجه داشته باشید که به دلیل تنوع در چراغ‌های مهتابی که ممکن است هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های دیگری مانند ضد نم و یا ضدغبار باشند، قیمت‌های مختلفی را نیز می‌توان برای آنها متصور بود. این محصول از برند پارس شعاع توس نیز دارای ۱ سال ضمانت تعویض است.

  • چراغ LED سقفی

از دیگر محصولات برند پارس شعاع چراغ سقفی LED است که نوع پایه‌ی آن سیمی و روش نصب آن نیز روکار خواهد بود. حداقل توان این نوع از چراغ LED 18 وات بوده و رنگ نور آن نیز آفتابی طبیعی است. این محصول ایرانی به عنوان فروش لوازم الکتریکی در فروشگاه‌های معتبر در دسترس همگان قرار داده شده است که می‌توانید با مراجعه به این‌گونه فروشگاه‌ها که یکی از معتبرترین آن را در ادامه معرفی می‌کنیم، اقدام به خرید آن کنید. قیمت و خرید انواع چراغ سقفی

انواع UPS و قیمت‌های آن

اگر نیاز به دستگاه‌های تأمین برق هستید، می‌توانید از انواع دستگاه‌های UPS بهره ببرید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • دستگاه  یو پی‌ اسLIFT200 فاراتل

این دستگاه UPS یکی از بهترین دستگاه‌های منبغ تغذیه است که با برزوترین تکنولوژی تولید شده و به خوبی می‌تواند برق مصرفی در هنگام قطعی برق را تأمین کند. حداقل توان این دستگاه ۱۳۰۰ و راندمان کاری آن نیز ۹۵ درصد است و از تعداد ۲ باتری در آن استفاده شده است. برای استعلام قیمت و خرید انواع UPS می‌توانید به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنید.

  • یو پی اس مدل Netz 3kVA L بدون باتری

کاربرد یو پی اس‌ها در موارد مختلفی است که این نوع خاص بدون باتری خواهد بود. بیشترین استفاده از این UPS نیز برای تأمین برق شهر خواهد بود. با توجه به اینکه کیفیت این نوع دستگاه بسیار بالاست معمولاً قیمت زیادی هم دارد. خرید و فروش لوازم الکتریکی مانند UPS باید در فروشگاه‌های معتبر انجام شود تا خرید محصولات تقلبی کمتر شود.

خرید انواع لوازم الکتریکی از فروشگاه اینترنتی الکتروتک

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به هر یک از لوازم الکتریکی مانند باتری و شارژر، تهویه هوا، سیستم‌های حفاظتی، تجهیزات برق و مواردی از این دست داشتید می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند الکتروتک استفاده کنید. فروش لوازم الکتریکی نام‌برده توسط این فروشگاه با قیمت‌های بسیار عالی برای مشتریان در نظر گرفته شده است که هر کدام دارای ضمانتنامه‌ی حداقل ۶ ماهه نیز خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای خرید هر یک از محصولات عنوان شده، ابتدا به سایت الکتروتک مراجعه کنید و با استفاده از راه‌های ارتباطی که در نظر گفته شده است، با مشاوران این سایت به جهت خرید راحت‌تر تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://electro-tech.ir/ مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد