۱ نکته مهم قبل از انتخاب موکت اداری

0

موکت اداری

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : آنچه در بازار به عنوان موکت اداری مطرح می شود، موکتی با الیاف و بافت متفاوت است. این موکت ها در برابر تردد مقاومت بالاتری دارند، الیاف آن ها به گونه ای بافته می شود و در کنار هم قرار می گیرد که کمترین آسیب را در برابر اجسام سنگین و رفت و آمد زیاد می بینند. شستشو و نظافت این موکت ها بسیار آسان است و وقت زیادی نخواهد گرفت. اگر از شرایط قیمت و خرید موکت اداری آگاه شوید، ممکن است به نظرتان این رقم در برخی مدل ها کمی بالا باشد، اما واقعیت این است که این قیمت بالاتر بی دلیل نیست و به خاطر ویژگی های مثبت این نوع موکت در کاربری اداری است.

موکت دسو

قیمت و خرید موکت اداری یک تصمیم مهم برای فضای کاری شماست. با نصب موکت در محیط اداری، به میزان قابل توجهی سر و صدای فضای شما کم خواهد شد و محیطی ساکت تر و آرامتر را تجربه خواهید کرد. همچنین وجود موکت باعث خواهد شد کارکنان و مراجعین شما در فضایی آرامتر قرار بگیرند و راندمان کاری بالاتری را تجربه کنید. از این گذشته وجود موکت برای برخی فضاها نه تنها مهم، که واجب است. به عنوان مثال برای کتابخانه های عمومی، نمایشگاه های دائم و موقت، ادارات با حجم ترددی بسیار بالا، سالن های کنفرانس و مرکز همایش ها، سینما ها و مراکز سمینار ها می توانند با استفاده از موکت اداری، فضایی خوب و حرفه ای داشته باشند. کتابخانه ای را تصور کنید که به جای موکت از کفپوش هایی مانند سنگ یا سرامیک استفاده کرده باشد. صدای صندلی ها، رفت و امد افراد و حتی افتادن یک مداد روی این کفپوش ها، می تواند تمرکز سایرین را بر هم زند و دیگر از آرامش و آسایش مورد نظر در فضای مطالعه خبری نخواهد بود. پس فراموش نکنیم که استفاده از موکت اداری برای برخی فضاها، از واجبات است.

اگر به نظر شما موکت اداری به نسبت موکت مسکونی کمی زبر تر است بدانید که در این احساس تنها نیستید، اصولا نیازی نیست موکت های اداری نرم و لطیف باشند چرا که روی این موکت ها با کفش تردد می شود و حتی اگر این موکت ها بسیار نرم و دلپذیر باشند، کسی آن را احساس نخواهد کرد. پس در موکت های اداری به جای استفاده از الیاف نرم، از الیاف مقاومت تر استفاده می شود. همچنین یکی از دلایل نرم بودن موکت های مسکونی، نوع بافت الیاف آن و ارتفاع الیاف است. در موکت های مسکونی الیاف به صورت کات در کنار هم قرار می گیرند و ارتفاع الیاف معمولا بلندتر در نظر گرفته می شود. برای همین احساس نرمی و لطافت بیشتری از موکت های مسکونی می گیریم اما در موکت های اداری الیاف به صورت لوپ با ارتفاع کم در کنار هم بافته می شوند. به همین دلیل در برابر تردد، تغییر شکل کمتری خواهند داشت و به اصطلاح کوبیده نمی شوند.

موکت اداری

موکت اداری خارجی

قیمت و خرید موکت خارجی برای کاربری اداری حتی از نمونه های داخلی و موکت های ایرانی نیز بالانر است. حتی برخی از نمونه ها و برندهای موجود در بازار ایران، قیمت را به صورت ارزی اعلام می کنند. این کار بی دلیل نیست. موکت های خارجی به ویژه برای کاربری اداری استانداردهای زیادی دارند و آزمایشات مختلفی روی آن ها انجام شده است. از تولید الیاف گرفته یا ماشین آلات بافت و تولید، همه و همه زیر نظر بالاترین استانداردهای روز اروپا و دنیا قرار دارند و حساسیت ویژه ای روی کیفیت محصول نهایی قرار دارد. تمامی این نظارت ها و حساسیت ها، باعث شده است که محصولات تولید شده، بالاترین درجه کیفیت را داشته باشند و علامت استانداردهای روز دنیا را دریافت کنند. هرگز کیفیت اتفاقی نخواهد بود و برای این درجه از کیفیت، زحمت فراوانی کشیده شده است.

پیش از آگاهی از قیمت و خرید موکت خارجی، نگاهی به لیست استانداردهای این موکت ها بیاندازید تا بدانید بهایی که پرداخت می کنید بابت چه کیفیتی است. استانداردهایی مانند استاندارد ایمنی و آتش سوزی، مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن، استاندارد دوستدار محیط زیست و غیره از جمله این موارد هستند. برای کسب تک تک این عناوین به ظاهر ساده، تیمی در تلاش و تحقیق و آزمایش است تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

بسیاری از مدیران موفق در شرکت های بزرگ، قیمت و خرید موکت خارجی را برای فضای اداری خود یک سرمایه گذاری می دانند. این افراد به خوبی می دانند که هزینه ای که امروز پرداخت می کنند، آن ها را تا سالهای سال از خرید مجددو تعویض کفپوش بی نیاز خواهد کرد. خرید یک موکت با کیفیت و عمر بالا، باعث می شود که شما دو یا سه سال بعد نیازی به خرید کفپوش جدید نداشته باشید و نیاز نخواهد بود هزینه ای مضاعف پرداخت کنید. این نکته مهم را فراموش نکنید که برخی هزینه ها برای شما صرفه جویی محسوب خواهد شد.

انواع موکت دسو

خرید بهترین موکت

چه خواهان قیمت و خرید موکت اداری باشید چه قیمت و خرید موکت خارجی، کفپوشان یکی از بهترین، مطمئن ترین و آسان ترین راه ها برای انجام این کار است. یکی دیگر از مواردی که همیشه قبل از خرید به مشتریان عزیز پیشنهاد میدهیم بررسی قیمت و خرید موکت تایل است. ما در فروشگاه اینترنتی کفپوشان، کاملترین کاتالوگ ها را از بهترین برندهای داخلی و خارجی داریم. شما با مراجعه به سایت کفپوشان، می توانید کاملترین لیست از بهترین محصولات را با به روزترین قیمت ها ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید، مزیتی که شاید در دیگر مراجع فروش موکت مانندش را نداشته باشید. پس تعلل نکنید و همین حالا با کفپوشان تماس بگیرید. ما به طور کاملا رایگان و نامحدود به شما مشاوره خواهیم داد، از محل پروژه شما دیدن خواهیم کرد و برای ارسال انواع سمپل و نمونه برای آشنایی بهتر شما اقدام خواهیم کرد. مهم نیست که شما در کدام شهر ایران ساکن هستید، خدمات کفپوشان در سرتاسر ایران قابل دسترس است. می توانید با خیال راحت در منزل خود در هر نقطه از ایران بنشینید و از بازارهای جهانی خرید کنید و در محل پروژه خود دریافت کنید. با خرید از کفپوشان می توانید یک خرید راحت، سریع و ایمن را تجربه کنید، خریدی که هرگز مانندش را تجربه نکرده اید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد