انتخاب صحیح یک کشور اروپایی برای تحصیل در سال ۲۰۱۹

0

انتخاب صحیح یک کشور اروپایی برای تحصیل در سال ۲۰۱۹ : همۀ شمایی که قصد تحصیلات خارج از کشور را دارید بهتر است به کشوری در اروپا فکر کنید، حتی اگر خودتان اروپایی هستید. چرا؟ چون اروپا قدیمی‌ترین قارۀ جهان است و هر کشور با ویژگی‌های منحصر به فرد در دل تاریخ ریشه دارد. صرف نظر از اینکه کدام کشور را برای تحصیل انتخاب می‌کنید، همیشه چیزی جدید و جالب پیدا می‌کنید.

به علاوه، اگر کارشناسی ارشد بخوانید، قطعا زبان جدیدی هم می‌آموزید. رازهای فرهنگ جدید و متفاوت را کشف می‌کنید و جذاب‌تر از همه اینکه، بسیاری از نقاط گردشگری جذاب دنیا را می‌بینید.

از نظر مزایای تحصیلی، بسیرای از کشورهای اروپا، مهد دانشگاه‌های بزرگ جهان هستند. دانش‌جویان می‌توانند از محیط‌های حمایت‌گر و چندفرهنگی بهره‌مند شوند و همیشه می‌توانید برنامه‌ای انگلیسی بیابید. در بعضی از موارد، حتی نیاز نیست هزینه‌ای بپردازید. ولی کدام کشور‌های اروپایی بهترین مقاصد تحصیلی هستند؟

۱۲ تا از بهترین کشورهای اروپا برای تحصیلات

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : به غیر از دانشگاه‌های بریتانیا که برای مدارک انگلیسی‌شان در بین عموم شناخته‌ شده‌اند و در کنار تعداد رو به افزایش دانشجویان بین‌‌المللی، بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی، دوره‌های تحصیلی دارند که کاملا یا تا حدی به زبان انگلیسی است. خبر خوبی که برایتان داریم این است که هر سال، تعداد دانشگاه‌های برتر اروپایی که دوره‌های انگلیسی دارند بیشتر و بیشتر می‌شود.

لیستی که در ادامه خواهید دید، تعدادی از برترین کشور‌ها و شهر‌های اروپایی هستند که می‌توانید با سفر به آن‌ها همزمان از تحصیلات مناسب و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید:

تحصیل در دوره‌ی کارشناسی ارشد در آلمان

چه بخواهید در برلین درس بخوانید، چه مونیخ، چه کلن، چه فرانکفورت یا هر کدام دیگر از شهر‌های آلمان، می‌توانید مطمئن باشید که تحصیلاتی با استاندارد‌های بسیار بالا خواهید داشت. به اضافۀ امکانات پژوهشی سطح یک بین‌المللی. دانشگاه‌های آلمان، برای عملکرد آکادمیک‌شان شهرت جهانی دارند، تسهیلات دانشجویی مدرن و نرخ بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها زبان‌زد است. آلمان مهد برخی از برترین دانشگاه‌های جهان است، هم از منظر آموزش عالی و هم رضایت دانش‌جویان.

به علاوۀ همۀ این‌ها، فاکتور مهم دیگری که باعث محبوبیت جهانی آلمان در بین دانشجویان شده، این حقیقت است که دانشگاه‌های این کشور هیچ هزینه‌ای برای تحصیلات دریافت نمی‌کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد