خشکشویی پرده های تزیینی در مقایسه با شستن آنها در خانه

0

خشکشویی پرده های تزیینی در مقایسه با شستن آنها در خانه : خشکشویی پرده های تزیینی کار هرکسی نیست. با وجود ظرافت و زیبایی خاصی که دارند، باید در شست و شوی آن ها کمی دقت و حوصله را به خرج دهید. به نظر شما خشکشویی پرده بهتر است یا شستن آن با دست؟ پرده یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده خانه به حساب می آید.

خشکشویی پرده های تزیینی در مقایسه با شستن آنها در خانه

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این کالا علاوه بر زیباسازی منزل وظیفه حفاظت از حریم خصوصی شما را نیز برعهده دارد. پرده ها به دلیل اینکه به پنجره نزدیک هستند با آلودگی هایی نظیر گرد و غبار، دوده وسایل گرمایشی و بوهای مختلف مواجه می شوند. بنابراین پاکیزگی این کالا و حفظ ساختار آن بسیار حائز اهمیت است.

امروزه خشکشویی پرده به دلیل حفظ فرم پارچه بسیار بین مردم رواج پیدا کرده است و افراد زیادی ترجیح می دهند که پرده های منزل خود را به خشکشویی های معتبر بسپارند. در دوران گذشته خانم ها به شستشوی پرده ها با دست معتقد بودند.

آن ها بر این باور بودند که هرچه این پروسه طولانی تر و پرزحمت تر باشد پرده تمیزتری خواهند داشت، اما این نکته را نمی دانستند که این امر ساختار پارچه را در معرض خطر قرار می دهد و ظاهر بدی برای پرده به وجود می آورد. با مرور زمان و عدم فضای کافی رفته رفته وظیفه شستشوی پرده به خشکشویی ها واگذار شد.

حال اگر می خواهید بدانید شست و شو با دست بهتر است یا خشکشویی،  این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه کنید.

خشکشویی پرده های تزیینی یا شست و شو با دست؟

پرده های تزیینی به دلیل جنس خاصی که دارند ممکن است با شست و شوی نادرست دچار تغییر رنگ و آسیب دیدگی شوند. اگر پرده شما جنس حساسی دارد، به شما پیشنهاد می کنیم که هرگز آن را با دست نشویید؛ زیرا احتمال دارد دیگر این امکان را نداشته باشید که از پرده استفاده کنید.

بهترین روش برای شست و شوی این پرده ها استفاده از خدمات خشکشویی است. در این مراکز پرده های تزیینی شما وارد دستگاه های مخصوصی می شوند که تمام لکه ها و آلودگی های آن از بین بروند. ماده شوینده مناسب باید برای شست و شو انتخاب شود که پرده ها هیچگونه صدمه ای نبینند.

در روش دستی اکثرا از ماده شوینده معمولی استفاده می شود که چندان مناسب نیست. در این روش آب ماده اصلی شست و شو به حساب می آید. در حالی که در خشکشویی آب چندان نیاز اساسی محسوب نمی شود و حلال های مخصوص به خود را می طلبد. بنابراین نتیجه می گیریم که شستشو با دست فرق زیادی با خشکشویی دارد.

هزینه خشکشویی در مقایسه با شستشو با دست

هزینه شستشو پرده های تزیینی بستگی به سایز و اندازه آن ها دارد. اگر کمی در سایت های خشکشویی بچرخید، متوجه خواهید شد که هزینه کمی را باید متقبل شوید. با اینکه شستشوی دستی هزینه ای ندارد، اما در طولانی مدت باید هزینه پزشکی دیسک کمر و آرتروز دست را بپردازید.

وقتی که امکانات خشکشویی واش لین با بهترین و مناسب ترین قیمت در دسترس ماست، چرا سلامتی خود را فدای نظافت پرده ها کنیم؟

مزایای استفاده از خشکشویی پرده ها

دلایل زیادی وجود دارد که بر اساس آن افراد باید پرده های منزل را به خشکشویی بسپارند. شستشوی بعضی از پرده ها به دقت زیادی نیاز دارد که این کار برعهده خشکشویی هاست. باید متوجه شده باشید که شستشوی پرده و پتو از نمونه کارهایی است که باید در خشکشویی انجام شود.

به همین دلیل است که خشکشویی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. زیرا شست و شوی پرده ها در منزل کار ممکنی نیست و احتمال دارد به الیاف آن ها آسیب وارد کنید. همچنین شستشوی این مدل پارچه ها نیاز به فضای باز دارد که امروزه افراد از آن بهره مند نیستند.

با مزایای خشکشویی پرده های تزیینی در ادامه آشنا شوید.

  • به طور موثری روی لکه‌ها، مخصوصا لکه‌ های روغنی و چرب اثر می‌گذارد و آن ها را نابود می کند؛
  • کمترین میزان رنگ دهی را با خشکشویی مشاهده خواهید کرد؛
  • از مواد نگه‌دارنده موجود در الیاف پارچه محافظت می کند.

مقایسه کیفیت شست و شو با دست و خشکشویی

در این جمله که خشکشویی پرده ها بهترین گزینه برای به دست آوردن درخشندگی مجدد آن هاست، هیچ شکی نیست، اما گاهی افراد فکر می کنند شستشوی دستی پرده ها مناسب تر است. شاید در برخی مواقع شست و شو با دست جوابگو باشد، اما از کیفیتی نیز برخوردار است؟

کیفیت در شست و شو همیشه حرف اول را می زند. شاید پرده شما با دست و با استفاده از ماده شوینده معمولی تمیز به نظر بیایند، اما شک نکنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهند بود.

خشکشویی واش لین به جنس پرده، رنگ، و حتی بافت آن توجه زیادی می کند که کالای شما هیچگونه آسیبی نبیند. این مرکز به گونه ای پرده های شما را می شوید که هیچ نشانه ای از لکه روی آن باقی نمی ماند؛ بنابراین کیفیت کار بسیار بالا می رود.

سخن آخر

خشکشویی با تضمین کیفیت شست و شو، پرده شما را مانند روز اول تمیز و شیک می کند. خشکشویی پرده های تزیینی نیاز به مهارت و تجربه کارکنان خشکشویی دارد. خشکشویی واش لین با بهترین خدمات، پرده شما را از کثیفی و آلودگی ها نجات خواهد داد.

همچنین با خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، موردپسند خانم های خانه دار قرار گرفته است. با تضمین کیفیت شست و شوی پرده در واش لین، شک و تردید را از خود دور کنید. با واش لین زیبایی و تمیزی را به پرده خود خواهید بخشید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد