تاثیر گچ برگ در دکوراسیون

0

طراحی دکوراسیون زیبا با گچ برگ (کناف)

تاثیر گچ برگ در دکوراسیون : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده چنانچه قصد بازسازی یا اجرای یک دکوراسیون بی نظیر و تکرار نشدنی را دارید گچ برگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ما برای داشتن دکور زیبا برای محیط زندگی همواره در حال جا به جای اشیاء میباشیم.

برای بازسازی منزل یا محیط کار ابتدا یک لیست تهیه میکنیم و قدم به قدم اون قسمتها را تزِئین میکنیم. لیست ما میتواند به شکل زیر باشد:

  1. تخریب و بازسازی دیوار
  2. باز سازی سقف
  3. پنجره
  4. برقکاری و لوله کشی
  5. گچ کاری
  6. کاشی کاری

طبق لیست بازی سازی دیوار و سقف از اهمیت بیشتری برخوردار است. چون بیشترین فضا و زیبای منزل به این دو بخش اصلی وابسته است. گچ برگ یا همان کناف میتواند این بخش را به بهترین شکل برای ما ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی بازسازی منزل کلیک کنید.

گچبرگ یا کناف چیست ؟

یک صفحه روکش دار گچی میباشد که از ترکیب گچ و مواد افزودنی خاص در بین دو صفحه کاغذی یا فلزی قرار میگیرد. این صفحات در دسته بندی پانل قرار میگیرد. که از جمله مزایای آن نسبت به روش های قدیمی ۱سرعت کار  ۲-کیفیت و زیبای میباشد

استفاده نور مخفی در گچ برگ زیبایی دو چندان به دیوار و سقف منزل می بخشد. لازم به ذکر است که نصب و اجرای گچبرگ توسط تیم متخصص انجام میشود.

گچ برگ در ایران با نام کناف شناخته میشود البته نامهای دیگری چون پانل گچی، صفحه روکش دار گچی شناخته میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی گچ برگ چیست کلیک کنید.

 

نمونه  دکور با کناف

به راحتی میتوانیم با گچ برگ به دکور مورد نظر رسید.

decoration plaster bord

خوب گچ برگ را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟؟؟

تولید کنندگان گچ برگ در ایران 

نحوه تولید گچ برگ درکارخانه ها به این صورت است که گچ سبک شده و افزودنی های آن ما بین دو عدد کاغذ مقاوم، بنام کرافت پرس و سایز (ضخامت و عرض آن مشخص شده می شود) می شوند سپس بر روی نوار نقاله طول استاندارد آن اندازه گیری و برش داده می شود. در انتها داخل خشک کن رطوبت اضافه آن گرفته می شود.

صنعت ساختمان سازی ایران وسعت بسیار بزرگی دارد از این رو تولید کنندگان زیادی هم در این زمینه کار می کنند اما گچبرگ یک محصول نوین و جدید در صنعت ساختمان سازی ایران میباشد و به محض ورودش در بازار غواغا به پا کرد و جایگزین خیلی از روش های قدیمی شد.

از گچبرگ میتوان به عنوان دیوار، سقف یا کف پوش استفاده کرد همانطور که مشخص است یک محصول تمام عیار و کاربردی میباشد که علاوه بر آن مزایای بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.

از این رو بعضی از سرمایه داران که توانایی تولید داشتند شروع به تولید گچبرگ کردند اما متاسفانه در ایران یک سری افراد سود جو محصولاتی نامرغوب به بازار عرضه می کنند که باعث میشه مردم از گچبرگ ناراضی شوند بنابراین پیشنهاد میشه که از شرکت هایی که برند شده اند و محصولات مرغوب به بازار عرضه می کنند خرید کنید در ادامه شرکت های معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکوراسیون با کناف

معتبرترین تولید کنندگان گچ برگ در ایران 

۱- آریا کنف برد : این شرکت واقع در شهر سمنان میباشد که از سال ۹۸ با بکارگیری دستگاه های تمام اتومات شروع بکار کرده و در این مدت کوتاه پیشرفت چشم گیری از آن دیده شده است. که حتی محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

۲- کناف ایران (وال برد سابق) :  از سال ۱۳۷۴ با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا شروع بکار کرده استو این شرکت نیز محصولات خود به کشورهای همسایه صادر می کند.

۳- باناسان (بانا) : این شرکت واقع در شهر شیراز میباشد. از سال ۱۳۹۰ با بکار گیری از دستگاه های تمام و نیمه اتومات شروع بکار کرده است.

۴- گچبرگ یزد : این شرکت واقع در استان یزد (شهرستان مهریز) میباشد. که از سال ۱۳۸۶ با بکارگیری دستگاه های روزدنیا شروع بکار کرده است. محصولات خود را به داخل و خارج کشور عرضه می کند.

 

تولید کنندگان گچ برگ در جهان 

۱- knauf  : در سال ۱۹۳۲ دو برادر (هر دو مهندس معدن بودند) به نام های کارل و آلفونس کناف توانستند معدن گچ اوبرموصل موجود در آلمان را استخراج کنند آنها با تلاش فراوان به موفقیت دیگری رسیدند که توانستند در سال ۱۹۳۳ اولین کارخانه گچ کناف در موصل المان را تاسیس کنند.

در آغاز سال ۱۹۸۰ نیکلاس و بالدوین کناف ، فرزندان بنیانگذاران یاد شده پیشرفت چشم گیری در زمینه کناف (گچ برگ) داشتند که تلاش آنان اکنون باعث شده دارای ۲۲۰ مرکز تولید و سازمان فروش در بیش از ۸۰ کشور جهان باشند.

 

۲- ABS Alci VeBlok : یک شرکت ترکیه ای است که در سال ۱۹۷۹ تاسیس شده است این شرکت تعدادی شرکت دیگر در زمینه های مختلف گچ دارد که یکی از آنها کارخانه تخته گچ ABS Gölbaşı است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است.

 

۳- و…

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد