برای خرید لوستر راهرو چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

0

برای خرید لوستر راهرو چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟ لوسترها روشی عالی برای افزودن سبک و روشنایی به راهرو، سرسرا یا ورودی شما هستند. چه یک سرسرای بزرگ، چه ورودی کوچک یا سقف طاق دار داشته باشید، گزینه های مختلفی مانند مدرن، روستایی و معاصر برای هر یک وجود دارد.

برای خرید لوستر راهرو چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با سبک هایی که از لوسترهای قفسی تا لوسترهای کلاسیک و حبابی متغیر است، به دنبال وسیله ای باشید که عناصر دکوراسیون منزل شما را داشته و با آن هماهنگ باشد مانند رنگ و ساختار لوستر و از همه مهم تر، نوع روشنایی مورد نیاز فضای شما. عدم هماهنگی بین اجزای دکوراسیون منازل از زیبایی آن می کاهد. اگر قصد خرید لوستر راهرو دارید، با ما در این مقاله همراه باشید که معیارهای مناسب با انواع فضای راهروها را بررسی کنیم.

معیارهای خرید لوستر راهرو

به راحتی می توان گفت که بیشتر خانه ها با یک راهرو شروع می شود. در واقع، نقش اصلی به راهرو اختصاص داده شده است؛ زیرا حروف الفبای منازل است. در نتیجه باید توجه زیادی در تناسب لوستر راهروها با فضای کل منزل کنیم. برای انتخاب لوستر مناسب با فضای راهرو باید سبک، فضا، اندازه، رنگ درب ورودی وغیره را در نظر بگیریم. در ادامه به برخی از این معیارها اشاره می کنیم:

راهرو با سبک روستایی

یک راهرو با سبک روستایی را با یک لوستر زیبا که چند طبقه و نور روشن درخشان دارد، به راهرو خود اضافه کنید. با استفاده از نورافشان های زیبا که با سبک زیبای شما مطابقت داشته باشد، یک لوستر راهرو با طراحی مدرن تر برای افزودن کنتراست و علاقه خود انتخاب کنید.

برای یک راهرو مدرن در خانه های کشاورزی، یک ردیف از لوسترهای قفس دار صنعتی برای تأکید بر درهای قوسی و سقف های بلندتر بسیار مناسب است. پس لوسترهای مدرن صنعتی مکمل اصلی برای دکوراسیون روستایی شماست و نور کلی محیط را به فضای گرم و جذاب خانه شما می افزاید.

راهرو مدرن

برای یک راهرو مدرن و مینیمالیستی، به دنبال یک چلچراغ با یک شبح زیبا و برجسته و یک طراحی ابتکاری باشید. برای روشنایی بالا و پایین، یک لوستر با آویزهای متعدد و طبقات مختلف انتخاب خوبی است. ضمن اینکه نور محیطی مناسب را برای فضای شما فراهم می کند. همچنین یک لوستر شمعدان با لبه معاصر، زیبایی طراحی یک راهروی مینیمالیستی را افزایش می دهد.

راهرویی با سبک قرن میانه

یک لوستر زیبا و کاربردی بهترین گزینه برای سرسرای مدرن قرن میانه شماست. با لوستری که ویژگی هایی از جذابیت، یکپارچه سازی و هنرمندی مدرن را با شیشه های حبابی شفاف و لامپ های سبک ادیسون دارد، به هر فردی که وارد منزل شما می شود، خوش آمد بگویید.

سقف طاق دار معلق

برای یک سقف طاق دار معلق، یک لوستر مدرن در قفس با یک شمعدان داخلی انتخابی عالی برای راهروی شما است. با وجود خطوط تمیز و نور گرم محیط، این نوع وسایل، فضایی راحت و جلوه ای شیک به راهروی شما می بخشد.

راه پله

یک لوستر خوشه ای دراماتیکی روشی عالی برای روشن کردن راه پله باز است. برای فضایی با زیبایی صنعتی و ساختار سنگی، فلزی و چوبی، لوستری را انتخاب کنید که رنگ و بوی روستایی داشته باشد؛ بنابراین پلکان را با لوستری خوشه ای که به نظر می رسد از ارتفاعات یک ورودی گنبدی می چکد، برجسته کنید. این نوع لوسترهای راه پله ضمن تأمین نور محیط، توجه همه را به ویژگی های معماری فضای خانه شما جلب می کند.

حرف آخر

در مقاله فوق از مزایای لوستر در راهروها و راه پله ها سخن گفتیم و معیارهای انتخاب لوستر برای چنین فضایی را بررسی کردیم. وقتی از زیبایی دکوراسیون منازل و طراحی داخلی صحبت می شود، در گام نخست خرید لوستر راهرو بهترین اقدام است. نصب لوستر در راهروها، راه پله ها و ورودی ها بازتاب واقعی سبک منزل شما است. مطمئنا لوسترهای مدرن و معاصر تا صنعتی و روستایی بیانگر افکار، احساسات و تمایلات شما در هر فضایی هستند.

در آخر پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ایده های بیشتر در این زمینه به سایت خوگر مراجعه کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد