لوستر ریموت دار چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟

0

لوستر ریموت دار چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟ در فضای داخلی بسیاری از آپارتمان های مدرن و خانه های خصوصی لوستر ریموت دار برای کنترل از راه دور وجود دارد. این وسایل نه تنها به اتاق ها روشنایی کافی را می بخشند، بلکه باعث افزایش زیبایی و جلوه دکوراسیون می شوند.

لوستر ریموت دار چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : لوسترهای ریموت دار برای فضای داخلی اتاق خواب ایده آل هستند؛ زیرا وجود عملکردهای داخلی به شما امکان می دهد فضایی رمانتیک و آرامش بخش ایجاد کنید. به خصوص جذابیت نور پس زمینه خاموش و آرام LED ها را دارد. نورافشان هایی از این نوع همچنین برای نصب در اتاق هایی با اهداف دیگر، به عنوان مثال در آشپزخانه ها، اتاق های نشیمن و راهروها خریداری می شود.

اگر شما هم قصد خرید این وسایل دکوراتیو را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. با مطالعه این مقاله متوجه می شوید که لوسترهای دارای صفحه کنترل چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه کار می کنند و چه مزایایی دارند؟ با ما همراه باشید.

لوستر ریموت دار چگونه کار می کند؟

از نظر مشخصات خارجی، دستگاه های کنترل از راه دور (PDU) شباهت زیادی به لوسترهای سنتی دارند. تفاوت ها فقط در ویژگی های ساختاری است که از دید پنهان است.

تفاوت لوستر با صفحه کنترل با یک لامپ سقفی معمولی در یک واحد رادیو کنترل ویژه است که به عنوان یک سوئیچ بی سیم عمل می کند.

یک لوستر با کنترل از راه دور از عناصر زیر تشکیل شده است:

  • فلز پایه؛
  • یک کنترل از راه دور که توسط باتری تغذیه می شود و فرستنده رادیویی داخلی دارد؛
  • یک دیفیوزر که شکل بلورهای کریستال یا سایه های شیشه ای دارد؛
  • یک کنترل کننده نصب شده در داخل پایه؛
  • سیم برق؛
  • ترانسفورماتور پایین آورنده از نوع القایی یا الکترونیکی.

برخی از نسخه ها دیمر یا سنسور داخلی دارند که حرکت را تشخیص می دهد. برای اینکه دیمر به درستی کار کند، فقط باید از لامپ های کم نور LED استفاده کرد.

برای کنترل همزمان چندین چراغ روشنایی، می توانید لوستر با کنترل از راه دور خریداری کنید. لوسترهای LED  با صفحه کنترل مانند ساختارهای تزئینی روشنایی هستند که بر روی پایه سقف ثابت شده اند. کنترل کننده توانایی تنظیم منبع نور از راه دور را فراهم می کند. در بعضی از مدل های لوستر، برد کنترل از راه دور به ۱۰۰ متر می رسد. چنین سیگنال قوی قادر است از طریق دیوارها عبور کند که به شما امکان می دهد، حتی از اتاق دیگر نیز نور را تنظیم کنید.

لوستر ریموت دار چه مزایایی دارد؟

مزیت اصلی این نوع لوستر امکان تنظیم سطح نور با استفاده از کنترل از راه دور است. برای تنظیم روشنایی لوستر نه تنها از کنترل از راه دور، بلکه از سوئیچ ثابت نیز می توان استفاده کرد. به لطف صفحه کنترل قادرید همه چراغ ها یا فقط بخشی از آن ها را روشن کنید یا نور اتاق را کمتر کنید. لوسترهای از راه دور نوری چشم نواز تولید می کنند که به راحتی از هر جای اتاق قابل کنترل است.

دیگر مزایای لوستر ریموت دار عبارت اند از:

  • صرفه جویی در مصرف برق؛
  • نورپردازی یک نواخت و راحت برای شخص؛
  • خروجی نور زیاد؛
  • عمر طولانی؛
  • سیستم عملیاتی راحت؛
  • چند منظوره؛
  • عملی بودن.

سخن آخر

لوسترهای کنترل از راه دور ضمن ایجاد روشنایی، زیبایی و صمیمیت در محیط اطراف ما، راحتی را نیز با خود به همراه دارند. با خیال آسوده بر روی کاناپه خود تکیه دهید و نور خانه را از راه دور تنظیم کنید. این لوسترها مزایای دیگری مانند خروجی نور زیاد، صرفه جویی در مصرف برق، عمر طولانی و سیستم عملیاتی راحت دارند.

ما در فروشگاه اینترنتی خوگر، می خواهیم مطمئن شویم که بهترین کالاهای خانگی را هنگام خرید آنلاین پیدا می کنید. ما با تنوع و کیفیت بالا در ارائه لوستر ریموت دار به شما کمک می کنیم که لوستر مناسب با سبک و دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد