جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر را چگونه با هدایا چیدمان کنیم؟

0

جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر را چگونه با هدایا چیدمان کنیم؟یکی از دغدغه های مهم خانم ها و دختران جوان این است که چیدمان هدیه های دوست پسر را چطور انجام دهند. بدون شک همه ما می دانیم که تزیین هدیه به میزان زیادی جذابیت آن را بیشتر می کند.

جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر را چگونه با هدایا چیدمان کنیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : تهیه جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر نکته های مهمی دارد که با رعایت آنها جلوه بیشتری خواهد داشت.

برای اینکه چیدمان جالبی را داشته باشید، باید آن را بر اساس خریدهای خود انجام دهید. حتما کادوهایی را دیده اید که در باکس گل قرار داده شده اند و البته این ایده برای کادوهای کوچک کاربرد دارد. برای هدیه هایی که بزرگ هستند، باید باکس جداگانه تهیه کنید و چیدمان را انجام دهید. اگر نمی دانید کادو را چگونه تزئین و سپس به صورت یک پک زیبا به همسر یا دوست پسر خود هدیه کنید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

چگونه جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر را دوست داشتنی کنیم؟

همانطور که می دانید معمولا خریدی که برای ولنتاین و شریک عاطفی خود انجام می دهید، بیش از یک قلم است و باید آن را در جعبه کادو بچینید. انواع مختلفی از این نوع جعبه ها در بازار وجود دارد که باید آن را همراه با مواد تزئینی تهیه کنید.

جعبه کادوهای چوبی از نظر وزنی نسبت به بقیه جنس ها کمی سنگین تر هستند و برای موارد خاص یا کوچک استفاده می شوند. جنس دیگری از جعبه که برای چیدمان کادوها انتخاب می شوند، طلق شیشه ای است و نمای شفافی دارد که محتویات داخل را نشان می دهد.

نمونه باکس های مقوایی و کارتونی ضخیم که در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند هم برای کادوی ولنتاین مناسب هستند. اگر قصد دارید خرید کادو ولنتاین را به صورت اینترنتی انجام دهید، سایت ویستور برای این کار ایده های جذابی دارد.

نکته جالبی که برای تزئین هدایا در جعبه کادو پر اهمیت جلوه می کند، وسایل جانبی آن است. ممکن است بخواهید در کنار کادوهای خود عروسک های کوچک، شکلات، قلب، پوشال، بطری های کوچک شیشه ای و… قرار دهید. تمام این اجزا در کنار یکدیگر هستند که جعبه کادو ولنتاین را برای دوست پسر یا همسر جذاب می کند.

در خصوص فروشگاه اینترنتی ویستور این امکان را هم دارید که انواع جزئیات را به باکس هدیه خود اضافه کنید. کارت تبریک کاغذی و سخنگو به همراه کیک یا بادکنک از وسایل تکمیلی کادو به حساب می آیند و در ویستور وجود دارند.

جعبه هدیه خاص برای مخاطب خاص

بدون شک برای کادویی که تهیه کرده اید، حساسیت زیادی به خرج داده اید. اینکه تمام هدایا برای مخاطب، خاص به نظر برسند بدون شک خواسته شماست. به همین دلیل می خواهید از ابتدا تا انتهای کار بی نقص و زیبا به نظر برسد. یکی دیگر از نمونه بسته بندی هایی که مردم برای جعبه هدیه خود انتخاب می کنند، استفاده از ساک های دستی مقوایی است.

قبل از انتخاب جعبه باید به کادوی خود نگاهی بی اندازید و بهترین گزینه را داشته باشید. آنچه در این خصوص جالب جلوه می کند، این است که شریک عاطفی شما متوجه می شود چقدر برای شما مهم است. ممکن است برخی از افراد ندانند ولی زمانی که از باکس برای هدیه دادن استفاده می کنید، نباید خرید خود را کادو کنید و معمولا این کار انجام نمی شود.

در روزهای کرونایی که شرایط برای گشتن در بازار و انتخاب یک هدیه مناسب به همراه جعبه کادو مناسب نیست، بهتر است آن را غیرحضوری انجام دهید. در این صورت جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر یا همسر خود را هم اینترنتی سفارش می دهید.

نکته دیگر برای آنکه خرید اینترنتی کادو شب یلدا به یک باکس رویایی تبدیل شود، این است که سعی کنید به سلیقه مخاطب خود آن را آماده کنید. به طور مثال اگر عشق شما عاشق موسیقی است، موزیک باکس آن را فراموش نشدنی می کند. تصور کنید اگر قرار بود هدیه ای به شما بدهند، دوست داشتید چطور آن را چیدمان کنند. آیا دوست نداشتید آن را مخصوص شما آماده کنند؟

چطور جعبه کادو را متناسب با کادو انتخاب کنیم؟

چند بار برای همسر یا دوست پسر خود کادو گرفته اید؟ بیش از یک بار؟ در این صورت کار پر چالشی نخواهید داشت اما در روزهای قرنطینه به راحتی امکان خرید در مغازه های مختلف وجود ندارد. از طرفی بهتر است در چنین شرایطی طوری خرید کنیم که جعبه کادو هم متناسب با کادو آماده شود.

وب سایت ویستور علاوه بر ارائه انواع متنوعی از کادوهای مناسبتی، بسته بندی های شیک را هم برای مشتری انجام می دهد. از این جهت دیگر از بابت متناسب نبودن یا مغایرت سایز جعبه کادو با هدیه خود نگرانی ندارید. قصد دارید از باکس های طرح دار استفاده کنید؟ چنانچه پاسخ شما مثبت است بنابراین انواع باکس هدیه طرح دار در جنس های مختلف چوبی یا مقوایی هم می بایست با مناسبت هماهنگی داشته باشد.

سخن پایانی

حتما می دانید که در مناسبت های مختلف خانم یا آقا برای همسر یا شریک عاطفی خود هدیه های متفاوتی می خرند. در مراسمات ما ایرانی ها یکی از این مناسبت ها شب یلدا و ولنتاین است که به نام روز عشاق آن را می شناسیم.

در این بین باید نکاتی را رعایت کنیم و هدیه شیک و جذاب تری برای پارتنر خود داشته باشیم. اگر هدیه خود را از قبل آماده کرده اید و فقط بسته بندی آن را می خواهید انجام دهید، باید با رعایت جزئیات زیبایی آن را دو چندان کنید.

معمولا در این شرایط توصیه می شود جعبه کادو ولنتاین برای دوست پسر یا همسر خود را با هدیه ای که در نظر دارید، از یک جا تهیه کنید. در این صورت نه تنها نیازی به گشتن در بازار را ندارید؛ بلکه انتخاب های مناسب تری پیش روی شما قرار دارد.

روزهایی که همه موظف به رعایت حفظ قرنطینه و پروتکل های بهداشتی هستیم، خرید غیر حضوری درست ترین راه به نظر می رسد. سایت ویستور صفر تا صد این خدمات را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد