نکات مهم نصب پرده پس از خشکشویی که نباید نادیده گرفت

0

نکات مهم نصب پرده پس از خشکشویی که نباید نادیده گرفت : شستشوی پرده به تنهایی امری بسیار مهم و قابل توجه است. پرده زیبایی خانه را تکمیل می کند و زینت بخش فضای حاکم است. به همین دلیل هنگام شستشو باید دقت زیادی در آن صورت گیرد که دچار آسیب نشود. یکی از نکات مهم دیگر پس از خشکشویی، نصب پرده است.

نکات مهم نصب پرده پس از خشکشویی که نباید نادیده گرفت

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : بسیاری از افراد هستند که توانایی جدا کردن پرده را ندارند یا زمان نصب آن امکان دارد به پرده آسیب بزنند. نصب پرده پس از خشکشویی یکی از ارکان مهم است. اگر نصب و جدا کردن پرده برای شما بسیار مشکل است، بهتر است از خدمات متخصصان امر در خشکشویی آنلاین واش لین در این زمینه بهره مند شوید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که خواهان اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، در ادامه مقاله ما را همراهی کنید. امید که مثمر افتد.

چرا نصب پرده پس از خشکشویی اهمیت دارد؟

پرده ها جنس حساس و آسیب پذیری دارند. هنگام نصب این نوع پرده ها به دلیل ظرافتی که دارند، باید دقت زیادی صورت گیرد. زمانی که پرده شسته می شود، دارای چروک های زیادی است و اگر سریعا نصب نشود، این چروک ها باقی خواهند ماند. برای حل این مسئله بهتر است سریعا پس از شستشو آویزان شوند. البته این امر برای همه پرده ها که دارای جنس های متفاوتی هستند، صدق نمی کند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که برای نصب پرده پس از خشکشویی چه نکاتی باید مدنظر قرار گیرد.

پرده های توری

پرده های توری به دلیل اینکه دارای جنس حساسی هستند، زمان شستشوی پایینی دارند. در خشکشویی برای تمیز کردن آن ها از حلال های قوی استفاده نمی شود و برای خشک کردن آنها از خشک کن استفاده نمی شود. این نوع پرده ها را پس از خشکشویی آویزان می کنند که خشک شود. اگر این کار در منزل انجام می گیرد، برای اینکه از چروک پرده جلوگیری شود و جلوه بدی پیدا نکند، زمانی که نمناک است، باید فورا آویزان کنید. اما اگر خشکشویی ها به امر شستشویی این نوع پرده ها می پردازند، آن را آویزان خواهند کرد که نیازی به اتو نیز نداشته باشد. پرده های توری به این دلیل که سریع چروک می شوند باید در حالی که نمناک هستند، نصب شوند. به این صورت هم خشک می شوند هم حالت اتوکشیده به خود پیدا می کنند.

 زیبای پردردسر

پرده های زبرا نوعی دیگر از پرده ها هستند که در بیشتر خانه ها و ادارات استفاده می شوند. این پرده ها نصب خاص خود را دارند. یکی از نکاتی که در نصب پرده پس از خشکشویی پرده زبرا باید به آن توجه کرد، این است که این نوع پرده سنگین است. همچنین برای نصب آن به افراد کاربلد نیاز است. پرده های زبرا با بخارشویی تمیز خواهند شد و اکثر خشکشویی ها نیز بر این امر واقف هستند.

اگر پرده خود را به خشکشویی پرده می سپارید، وظیفه خود می دانند که بعد از اینکه به شستشو اقدام کردند، در زمان تحویل خود آن ها پرده را نصب کنند. پرده ها به دلیل اینکه دارای وزن بالایی هستند، نیازمند افراد متخصصی برای نصب است.

پرده های خاص

برخی پرده های خاص به دلیل جنسی که دارند، باید توجه بیشتری در نصب آن ها شود. پرده هایی که دارای چندین لایه هستند در ابتدای خرید نیز توسط خود افراد داخل پرده فروشی نصب می شوند.

یکی از مشکلات پرده های سنگین مانند مخمل، خیس بودن آن است. پرده های مخمل به دلیل اینکه هنگام شستشو دارای وزن سنگینی می شود، در خشکشویی اتو نمی شوند. این اتفاق منجر می شود که آن ها چروک بمانند. تنها کاری که برای جلوگیری از چروک ماندن آن ها می توانید انجام دهید، این است که سریعا آن ها را نصب کنید و اجازه دهید که چروک ها به مرور باز شوند.

پرده های لایه ای بهتر است توسط افرادی که از این کار اطلاع دارند، نصب شوند. خشکشویی آنلاین واش لین به شما کمک می کند که پرده های خود را در بهترین شرایط بدون آنکه آسیبی ببینند، نصب کنید.

برای نصب پرده به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای نصب پرده پس از خشکشویی شما به چند چیز نیاز دارید که باید به آن ها توجه کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تحویل پرده حتما گیره ها و زنجیره سرب را از پرده جدا کنید. قبل از اینکه پرده ها را نصب کنید، تمامی گیره ها را به پرده وصل کنید. به یاد داشته باشید که زنجیر سرب را پس از نصب پرده وصل کنید. این کار کمک فراوانی در نصب خواهد کرد.

برخی پرده ها به صورت حلقه ای هستند. نصب این نوع پرده آسان است، فقط کافی است پرده را پس از تحویل داخل لوله فلزی کنید و پرده را نصب کنید. اگر نگران ارتفاع هستید و توانایی کافی در نصب ندارید، بهتر است که هنگام تحویل از خشکشویی بخواهید که پرده شما را نصب کنند.

کلام آخر

زمانی که افراد قصد دارند پرده خود را به خشکشویی بسپارند، باید در نظر بگیرند که خشکشویی های معتبر به جنس پرده ها و نوع خشکشویی آنها اشراف کافی دارند. پرده ها عموما دارای جنس حساسی هستند و در شستشوی آن ها باید دقت زیادی شود.

علاوه بر شستشو، نحوه خشک کردن و نصب پرده پس از خشکشویی نیز اهمیت فراوانی دارد. پرده ها به دلیل اینکه از جنس خاصی برخوردار هستند، اتو نمی شوند؛ لذا اگر این امر در منزل صورت گیرد، باید همانطور که نمناک است، آویزان شود. شما برای اینکه پرده ها را صاف نگه دارید، حتما آن ها را نصب کنید. خشکشویی های معتبر نظیر واش لین در این زمینه یاری رسان شما خواهند بود. به همین دلیل فقط به خشکشویی اکتفا نمی شود. نصب پرده نیز یکی از آیتم هایی است که برای این نوع از خشکشویی ها باید در نظر گرفت.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد