برای نصب پرده پس از شستن آن چه باید کنیم؟

0

برای نصب پرده پس از شستن آن چه باید کنیم؟ یکی از نگرانی های همیشگی در شستن پرده ها، نصب پرده پس از شستن است. در بسیاری مواقع نگرانی نسبت به نصب پرده باعث می شود که در شستن پرده های خود تعلل کنیم. هنگام خانه تکانی یا جا به جایی که شستن پرده ها امری ضروری است، باید فکری به حال نصب پرده ها کرد.

برای نصب پرده پس از شستن آن چه باید کنیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : در این نوشتار به بررسی موضوع نصب پرده پس از شستن می پردازیم. شستشو و نصب برخی از انواع پرده در منزل امکان پذیر است؛ اما برای شستن و نصب بسیاری از انواع پرده ها نیاز به تخصص و تبحر خاص است. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

نصب پرده پس  ازشستن؛ پرده های توری، حریر و پارچه ای

شستن پرده های توری، حریر و پارچه ای در منزل نیز امکان پذیر است. هرچند در رابطه با این نوع پرده ها نیز بهتر است از خشکشویی استفاده کنیم.

در خشکشویی ها از دستگاه های مجهز برای شستشو استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت شستشو می شود. علاوه بر این اتوکشی و خشکشویی با دستگاه های پیشرفته و با کیفیتی بالا انجام می شود.

استفاده از مواد شوینده غیرقطبی خاص از قبیل پرکلرواتیلن و دی اکسید کربن مایع نیز باعث می شود که از نفوذ آب به داخل بافت پارچه، وارفتگی و به‌هم ریختگی بافت آن ها جلوگیری شود؛ بنابراین هرچند شستشوی این نوع پرده ها در منزل امکان پذیر است، اما توصیه می شود که شستشوی آن ها را به خشکشویی ها بسپارید.

با توجه به ساختار ساده تری که این پرده ها نسبت به انواع پرده های مدرن دارند، نصب این پرده ها راحت تر است.

نصب پرده پس از شستن ؛ پرده های زبرا

برای نصب پرده پس از شستن آن چه باید کنیم؟ پرده های زبرا از انواع پرده های مدرن هستند که به خوبی جای خود را در بین طرفدارانشان باز کرده اند؛ چراکه با وجود مدرن بودن این نوع پرده ها، پارچه ای که در این پرده ها استفاده می شود از طرح ها و رنگ های متنوع برخوردار است، علاوه بر این امکان تنظیم نور نیز در این پرده ها وجود دارد.

ساختار این پرده ها از دولایه تشکیل شده است و این دو لایه در یک رول باز و بسته می شوند.

این پرده ها به طور کامل در کارخانه مونتاژ می شوند. یعنی پرده و میل پرده در کارخانه به هم متصل می شوند. باز و بسته کردن میل پرده، کار آسانی نیست. نیاز به امکانات خاص، تجربه و مهارت است که باعث دردسر شما هنگام شستشو می شود؛ اما برخی از خشکشویی های معتبر مانند واش لین، خدمات نصب انواع پرده های مدرن از قبیل پرده های زبرا را ارائه می دهند.

بهترین کار برای شستشوی این نوع پرده ها این است که با سفارش شستشوی آن ها به خشکشویی ها، از خدمات جمع آوری و نصب آن ها نیز بهره مند شوید.

نصب پرده پس از شستن ؛ پرده های لوردراپه

پرده های لوردراپه (Lower drope)، پرده های مخصوص ادارات و مراکز تجاری هستند.

ساختار این نوع پرده ها به صورت پارچه های عمودی است که از میل پرده آویزان می شوند. میل پرده این پرده ها یک ریل آلومینیومی است. پرده توسط یک زنجیر با بند کنار زده می شود یا جمع می شود که راهی برای ورود نور به منزل باز شود.

با توجه به ساختار مخصوص و آویزان بودن پرده های لوردراپه از ریل آلومینیومی، نصب پرده پس از شستن کار راحتی نیست. بهتر است که شستشوی این نوع پرده ها را  نیز به خشکشویی هایی بسپارید که خدمات نصب نیز ارائه می دهند. به این ترتیب، کارکنان حرفه ای و متبحر که در نصب انواع پرده ها در این زمینه تجربه کافی دارند، پرده های شما را بعد از شستشو، نصب هم می کنند.

خشکشویی پرده شید

این نوع پرده ها نیز از انواع پرده های مدرن است. پارچه های این نوع پرده ضخیم هستند و توسط یک زنجیر یا بند باز و بسته می شوند. در بسیاری از مواقع در این نوع پرده ها، همانند بسیاری از پرده های رولی، یک موتور برقی در پرده تعبیه شده است. با وجود این موتور امکان باز و بسته کردن پرده از دور فراهم شده است؛ اما شستشو و نصب این پرده با توجه به ساختار خاصی که دارد، امکان پذیر نیست.

در رابطه با پرده شید نیز، نصب پرده پس از شستن نیز با توجه به تجهیزات خاص و تنظیمات حرفه ای، نیاز به تجربه کافی دارد. بنابراین با سپردن شستشوی آن به خشکشویی های معتبر مانند واش لین، علاوه بر خدمات رایگان جمع آوری از خدمات نصب نیز برخوردار می شوید. کارکنان حرفه ای واش لین، خدمات نصب را در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهند. به این ترتیب بدون دردسر پرده های مدرن شما جمع آوری و نصب می شود.

کلام آخر

نصب پرده پس از شستن، یکی از دغدغه های همیشگی هنگام شستن پرده است. در رابطه با برخی از انواع پرده ها مانند پارچه ای، توری و حریر علاوه بر امکان شستشو در منزل، نصب آن ها نیز نسبت به پرده های مدرن ساده تر و راحت تر است. هرچند در رابطه با این نوع پرده ها نیز توصیه می شود با توجه به مزایای زیادی که خشکشویی دارد، از خدمات خشکشویی برای شستشوی آن ها استفاده شود؛ چرا‌که در خشکشویی های پرده معتبر مانند واش لین،  جمع آوری و نصب پرده نیز انجام می شود.

در رابطه با پرده های مدرن با ساختار پیچیده و تنظیمات حرفه ای، به نظر می رسد بهتر است که فکر شستن آن ها در منزل را کلا از سر به در کنید. زیرا نصب این گونه پرده ها فقط توسط افراد حرفه ای و با تجربه و با استفاده از تجهیزات خاصی انجام می شود.

واش لین از معتبرترین خشکشویی های آنلاین است که خدمات متنوعی را به همشهریان ارائه می دهد. نصب انواع پرده های سنتی و مدرن بخشی از خدمات تیم تخصصی واش لین است. با سپردن شستشوی پرده های خود به واش لین با پرداخت تنها ۳۰ درصد فاکتور پرده های شما بدون دردسر توسط افراد با تجربه نصب می شود.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد