مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران که باید خرید!

0

مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران که باید خرید! برپایی یک رستوران نیازمند طی کردن مراحل مختلف و برآوردهای لازم است. مدیر و موسس رستوران باید پیش از انجام این کار تمامی جوانب آن را بسنجد و پس از آن نسبت به راه اندازی رستوران اقدام کند. در غیر این صورت ممکن است در روند برپایی آن دچار مشکل شود و از راه اندازی آن پشیمان شود.

مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران که باید خرید!

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : یکی از مسائلی که این افراد باید به آن بپردازند تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران است. هر رستورانی آشپزخانه ای دارد و هر آشپزخانه ای به تجهیزات خاص خود برای آماده کردن غذا ها نیاز دارد. بنابراین، مدیران و موسسان رستوران برای راه اندازی آشپزخانه خود در ابتدا باید به شناسایی تجهیزات لازم و سپس خرید آنها اقدام کنند.

به همین جهت ما قصد داریم در این مقاله مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برای هر آشپزخانه ای نیاز است را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در فکر راه اندازی رستوران خود هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و موارد زیر را به خوبی به خاطر بسپارید و در زمان خرید از این نکات بهره ببرید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران

همانطور که در ابتدا اشاره شد، راه اندازی یک رستوران نیازمند بررسی های لازم برای کسب بهترین نتیجه است. موسس رستوران باید عوامل مختلفی را برای برپایی بهتر رستوران در نظر داشته باشد. یکی از مهم ترین بخش های هر رستوران آشپزخانه آن است. تجهیزاتی که در آشپزخانه رستوران قرار می گیرد موجب حصول نتیجه ای رضایت بخش خواهد شد.

در نتیجه، افراد باید به شناسایی مهم ترین تجهیزات و در نهایت خرید آنها اقدام کنند. به عبارتی دیگر، غذاهای خوشمزه و لذیذ رستوران شما تا حد زیادی به تجهیزات آشپرخانه رستوران وابسته است. بنابراین لازم است نهایت دقت را در انتخاب و خرید آنها به خرج دهید. به همین جهت در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته ایم و موارد زیر از جمله مهم ترین مواردی است که باید آنها را خریداری کنید.

فر صنعتی

یکی از تجهیزاتی که باید به فکر خرید آن باشید فر صنعتی مخصوص آشپزخانه های رستوران ها است. این دسته از محصولات کاربرد های زیادی دارند و برای رستوران ها بسیار مناسب هستند. این کالاها پختن یا بخارپز کردن مواد غذایی را به خوبی انجام می دهند و مناسب آشپزخانه های صنعتی هستند.

اجاق گاز

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران که باید آن را برای آشپزخانه رستوران خود تهیه کنید اجاق گاز است. توجه داشته باشید که اجاق گاز رومیزی یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران است.

لازم به ذکر است که این اجاق گازها با اجاق گازهای خانگی تفاوت دارند و حرارت زیادی به محیط منتقل نخواهند کرد. علاوه بر آن، با استفاده از این اجاق گازها غذا در زمان کوتاه تری پخته می شود و در نتیجه، دیگر نگرانی بابت مصرف بی رویه انرژی وجود نخواهد داشت.

مایکروویو صنعتی

مایکروویو زمانی استفاده می شود که غذاهایی که در آشپزخانه از قبل آماده شده بودند را بهتر و سریع تر گرم کنید. از آنجا که تهیه بسیاری از غذاها زمان زیادی می برد، بنابراین لازم است برخی از غذاها از قبل آماده شوند و در صورت سفارش مشتریان، تنها در مایکروویو گرم شوند.

سرخ کن صنعتی

یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران که باید تهیه شود سرخ کن مخصوص آشپزخانه های صنعتی است. از آنجا که یکی از اعمال اصلی تهیه غذا سرخ کردن است، بنابراین حتما باید دو عدد سرخ کن صنعتی را خریداری کنید. لازم به ذکر است که یکی از این سرخ کن ها باید مخصوص غذاهای دریایی و دیگری مختص غذاهای غیر دریایی است. با این کار از عوض شدن طعم غذاها جلوگیری خواهد شد.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از آن تجهیزاتی است که باید در هر آشپزخانه صنعتی موجود باشد. به این دلیل که در رستوران ها ظرف های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و شستن آنها در دست کار سختی به نظر می آید. بنابراین، استفاده از یک ماشین ظرفشویی مناسب موجب جلوگیری از بروز این مشکل خواهد شد و ظرف های کثیف به راحتی شسته می شوند.

هود صنعتی

از جمله مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران که برای هر آشپزخانه ای لازم و ضروری است، هواکش یا هود صنعتی است. از آنجا که در طول شبانه روز غذاهای مختلفی در این آشپزخانه ها آماده می شوند، بنابراین انواع بو و دود نیز از مواد غذایی مختلف به فضای اطراف منتقل می شود. با استفاده از هواکش دیگر جای نگرانی بابت بوی نا مطبوع و بخار غذا نخواهد بود. در نتیجه، در لیست خرید خود این مورد را از یاد نبرید.

گریدل صنعتی

یکی دیگر از لوازمی که برای آشپزخانه های صنعتی نیاز است گریدل رومیزی است. بسیاری از رستوران ها در پخن غذاهای خود از روغن استفاده نمی کنند. به همین جهت برای پختن این دسته از غذاها باید گریدل رومیزی موجود باشد و به دنبال آن غذایی لذیذ طبخ شود.

یخچال صنعتی

یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران یخچال و فریزر مخصوص آشپزخانه های رستوران ها است. از آنجا که مواد غذایی آشپزخانه باید در جایی مناسب نگه داری شوند خرید یخچال باید انجام شود. زیرا در غیر این صورت ممکن است مواد غذایی فاسد شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

ساندویچ ساز

ساندویچ ساز یا اسنک ساز یکی از مواردی است که در تهیه غذاهای سبک به کمک شما می آید. برای پختن غذاهایی نظیر کیک، لازانیا یا مواردی از این دست خرید دستگاه گریل یا اسنک ساز لازم است. بنابراین، با خرید این دستگاه قادر به آماده کردن غذاهای ساده خواهید بود.

دستگاه های گرم کننده

یکی دیگر از مواردی که در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران باید به آن توجه داشته باشید دستگاه های گرم کننده است. این دستگاه ها در واقع محفظه هایی هستند که در جهت تسریع خدمت رسانی و بالا بردن کیفیت آماده شده اند. در نتیجه، خرید آنها خالی از لطف نخواهد بود.

سخن پایانی

راه اندازی یک رستوران نیازمند برنامه ریزی و بررسی تمامی جوانب است. با انجام این کار کارها بر طبق برنامه پیش می رود و مدیر رستوران با آرامش خاطر به اقدامات دیگر رسیدگی می کند. یکی از مواردی که موسسان رستوران ها باید به آن توجه داشته باشند خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران است.

ما در این مقاله مهم ترین تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی را ذکر کرده ایم. امید است با مطالعه آنها خرید بهتری را تجربه کنید. شما همچنین بهتر است به فروشگاه جیلیز مراجعه کنید و از خدمات مختلف آن برای تکمیل تجهیزات آشپزخانه رستوران خود بهره مند شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد