تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری؛ جلوه ای شیک و متفاوت!

0

تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری؛ جلوه ای شیک و متفاوت! تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری بهترین تولیدات را در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران ها، کافی شاپ و تجهیزات هتلی ارائه می دهند.

تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری؛ جلوه ای شیک و متفاوت!

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : اگر مایل به راه اندازی یک کسب و کار آشپزی هستید بهتر است از تجهیزات حرفه ای برای آشپزخانه صنعتی خود استفاده کنید. تجهیزاتی نظیر یخچال و فریزرهای بزرگ و صنعتی، اجاق گازهای صنعتی، تستر، دستگاه گریل و بستنی ساز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که طول عمر بالایی داشته باشند.

تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند، جلوه ای شیک و متفاوت را به رستوران و کافی شاپ شما می بخشند و مشتریان زیادی را به سمت شما می کشانند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تجهیزات آشپزخانه بلوری آشنا کنیم.

توصیه می کنیم برای خرید این تجهیزات بهتر است از سایت جیلیز بازدید کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. جالب است بدانید که فروشگاه اینترنی جیلیز، تجهیزات دست دوم شما خریداری کرده و به فروش می رساند.

هر آنچه باید از تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری بدانید!

بهتر است ابتدا تعریفی از آشپزخانه صنعتی به شما ارائه دهیم و سپس تجهیزات آن را نام ببریم. منظور از آشپزخانه صنعتی، آشپزخانه های بزرگی است که به پخت غذاهای مختلف در تعداد بالا مشغول هستند. برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی  باید تجهیزاتی نظیر تجهیزات آماده سازی و نگهداری غذا، تجهیزات طبخ غذا و وسایل شستشو را تهیه کنید.

قبل از تاسیس یک آشپزخانه صنعتی، بهتر است اطلاعات لازم را درباره تجهیزات مورد نیاز به دست آورید؛ سپس با توجه به منوی غذایی رستوران یا کافی شاپ خود تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید.

برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه و مطابق با آنچه که می خواهید، پیشنهاد ما خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری است؛ زیرا بهترین مواد اولیه را در تولید کالاهای خود به کار برده است. این گروه علاوه بر اینکه لوازمی با کیفیت تولید کرده است، زیبایی و مدرنیته را در کالاها و تجهیزات خود قرار داده است و لوازمی شیک و به روز را به شما ارائه می دهد.

توجه داشته باشید تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه صنعتی بسیار زیاد است، بهتر است قبل از گرفتن مشاوره های لازم در این خصوص اقدام به خرید نکنید.

لیست تجهیزات صنعتی آشپزخانه

اگر مایل هستید یک لیست کامل از تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری برای خود تهیه کنید، توصیه می کنیم از سایت جیلیز در این زمینه راهنمایی بگیرید.

در این لیست مواردی نظیر میز دورچین، میز وردنه و خمیر، گاری برای حمل دیگ، میز کار استیل، دستگاه کباب زن، دستگاه خمیر گیر، انواع چاقو، ظروف سرو غذا، چرخ گوشت صنعتی، اجاق گاز صنعتی، دستگاه یخ ساز، دستگاه سبزی خردکن، دستگاه بستنی ساز،کباب پز، هود، گرمخانه و دیگر تجهیزات صنعتی وجود دارد که با توجه به منوی غذایی آشپزخانه خود باید تهیه و خریداری کنید.

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی مدرن را دارید بهتر است از لوازمی استفاده کنید که هنگام سرو غذا، دارای خلاقیت بوده و چشم مشتریان را به خود خیره می کند.

آشپزخانه های سنتی، ار تجهیزاتی بهره می گیرند که نوستالژیک باشد و از طرح و نقش های سنتی و ایرانی بهره ببرد.

تجهیزات پخت

در فرآیند پخت غذا باید از تجهیزاتی استفاده کنید که قابلیت تحمل حرارت بالا را داشته باشد. تجهیزاتی نظیر دیگ پخت برنج و خورش، سرخکن های صنعتی، کباب پز، گرمخانه های خشک و مرطوب و دیگر تجهیزات پخت غذا در این لیست قرار دارد.

تجهیزات آماده سازی

پیش از اینکه به پخت غذا مشغول شوید باید تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری را برای مرحله آماده سازی غذا تهیه کنید. این تجهیزات شامل چرخ گوشت، دستگاه خلال ساز سیب زمینی، سماور، دستگاه سیخ گیر و دیگر لوازم آماده سازی غذا است.

تجهیزات برودتی

برای انجماد و سرد کردن مواد غذایی و دسر ها باید این تجهیزات را خریداری کنید. محصولاتی نظیر یخچال، فریزر، یخ ساز و آب سرد کن مورد نیاز است. به عنوان مثال دسر ها قبل از سرو باید سرد شوند و اقلامی مانند گوشت و مرغ باید منجمد شده که از افساد آن ها جلوگیری شود.

تجهیزات سرو

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری که زیبایی و جذابیت را به سالن های پذیرایی رستوران، هتل و کافی شاپ ها می آورد، تجهیزات سرو است. این تجهیزات باید استیل باشد؛ زیرا قابل شستشو در ماشین ظرف شویی بوده و بهداشتی باشد.

تجهیزات شستشو

در بخش شستشوی آشپزخانه تجهیزات مورد نیاز مانند ماشین ظرف شویی های صنعتی و بزرگ و سینک آشپزخانه با جنس استیل باید خریداری شده و نصب شوند.

تجهیزات حمل و نقل غذا و ظروف

یکی از تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری که هنگام سرو غذا و حمل ظروف در آشپزخانه مورد نیاز است، تجهیزات حمل و نقل است.این تجهیزات علاوه بر استحکام بالا و کیفیت خوب، باید زیبایی قابل توجهی داشته باشند که مشتری با دیدن آن ها به شوق بیاید.

لازم به ذکر است تجهیزات صنعتی آشپزخانه بلوری، لوازم مورد نیاز رستوران و کافی شاپ را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. تجهیزاتی نظیر یخچال و فریزر، تجهیزات شستشوی ظروف، سینک ظرفشویی، تجهیزات پخت و پز برقی، گرمخانه های شیشه ای و ویترینی، دستگاه سرخ کن، کانتر گرم گازی و هرآنچه که مورد نیاز یک آشپزخانه صنعتی است را در اختیار شما قرار می دهد.

کلام آخر

هنگامی که قصد راه اندازی یک رستوران یا کافی شاپ را دارید، به تجهیزات صنعتی آشپزخانه براساس استانداردهای بهداشتی و ایمنی نیاز دارید.

توصیه می کنیم قبل از تاسیس یک رستوران، حتما تحقیقات لازم را برای خرید لوازم مورد نیاز خود انجام دهید. سپس با توجه به منوی غذایی رستوران و کافی شاپ خود، تجهیزات مورد نیاز را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

یک آشپز حرفه ای قصد دارد غذایی لذیذ را در اختیار مشتریان خود قرار دهد؛ اگر تجهیزات مورد نیاز نیز حرفه ای باشند، در سریع ترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه می دهد.

پیشنهاد می دهیم با مراجعه به سایت جیلیز تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را خریداری کنید. این فروشگاه اینترنی هر آنچه که نیاز دارید برای شما فراهم کرده است و با مناسب ترین قیمت به فروش میرساند.

جالب است بدانید فروشگاه جیلیز، لوازم دست دوم شما را نیز خریداری می کند. اگر بودجه کافی برای خرید تجهیزات نو ندارید، پیشنهاد می دهیم لوازم دست دوم تجهیزات آشپزخانه در سایت جیلیز را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد