از کجا بفهمیم لوازم آشپزخانه صنعتی بازار مطمئن هستند؟

0

از کجا بفهمیم لوازم آشپزخانه صنعتی بازار مطمئن هستند؟ امروزه افراد جهت تاسیس رستوران، کافی شاپ، کباب پزی و دیگر مراکز غذایی ابتدا باید لوازم آشپزخانه صنعتی بازار را تهیه کنند. زیرا تمامی این مراکز آشپزخانه های بزرگی دارند که نیازمند لوازم مختلفی جهت پخت و پز و سرو غذا هستند.

از کجا بفهمیم لوازم آشپزخانه صنعتی بازار مطمئن هستند؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : به همین دلیل اولین سوالی که صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها هنگام خرید لوازم آشپزخانه صنعتی می پرسند؛ این است که چگونه باید از سلامت و کیفیت این لوازم اطمینان حاصل کنیم؟ بنابراین ما در ادامه فاکتورهایی که جهت اطمینان از لوازم خود باید بررسی کنید را شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

برند لوازم آشپزخانه صنعتی بازار را بررسی کنید

یکی از مهم ترین فاکتورها جهت اطمینان به تجهیزات آشپزخانه صنعتی بررسی برند آن ها است. در این رابطه باید بدانید که شرکت های بسیاری در سراسر دنیا در زمینه تولید و توزیع انواع لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند.

به همین دلیل هنگام خرید این تجهیزات باید به برند آن ها توجه کنید. زیرا لوازمی قابل اعتماد هستند که برند تولیدکننده آن ها معروف و معتبر باشد. به طوری که تمامی مشتریان از تولیدات این شرکت رضایت داشته باشند.

بنابراین هرگز لوازم آشپزخانه صنعتی خود را از برند های نامعتبر حتی به دلیل قیمت مناسب، نخرید. زیرا در صورت عدم کیفیت محصول، شما مجبور هستید که مجدد هزینه ای را پرداخت کرده و وسیله مورد نظر را دوباره بخرید.

به برچسب اطمینان و استاندارد وسایل توجه کنید

جالب است بدانید که بیشتر شرکت های تولیدکننده لوازم آشپزخانه صنعتی بازار تلاش می کنند که محصولات آن ها برچسب اطمینان و استاندارد داشته باشد. چنان که در مرحله اول هرگز وسیله ای که این برچسب را ندارد، نباید بخرید. زیرا کیفیت و طول عمر آن قابل تضمین نیست.

همچنین باید این برچسب را بررسی کرده و لوازمی را بخرید که سطح کیفی آن ها بسیار بالا باشد. ضمن اینکه در خرید تجهیزات برقی آشپزخانه صنعتی باید به نمودار مصرف برق آن توجه کرده و مدلی را بخرید که در مصرف برق صرفه جویی شود.

هنگام خرید عملکرد لوازم آشپزخانه صنعتی را ارزیابی کنید

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی بازار این است که باید عملکرد وسیله مورد نظر را بررسی کنید. این امر زمانی که به صورت حضوری جهت خرید تجهیزات آشپزخانه اقدام می کنید نیز اهمیت بیشتری دارد.

زیرا در بسیاری از موارد لوازم را به صورت بسته بندی به شما می فروشند و ممکن است که هنگام استفاده از آن دچار مشکل شوید و فروشنده اعتراض شما را قبول نمی کند.

بنابراین پیش از خرید و استفاده از لوازم، از فروشنده بخواهید که عملکرد تجهیزات را پیش روی شما بررسی کند. به این شکل از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می شود و وسیله ای سالم و باکیفیت را تهیه خواهیدکرد.

لوازم آشپزخانه صنعتی قابل اطمینان گارانتی و خدمات پس از فروش دارند

اگر به دنبال یک مدرک و سند هستید که کیفیت و طول عمر تجهیزات مورد نظر شما را تضمین کند و اطمینان کامل داشته باشید؛ لوازمی را بخرید که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند. در این رابطه باید بدانید که بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه صنعتی بازار برای این تجهیزات گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر می گیرند.

زیرا نسبت به کیفیت تولید خود اطمینان دارند و با این کار اعتماد مشتریان را نیز جلب خواهندکرد. علاوه بر این با خرید لوازم گارانتی دار در صورت بروز هر گونه مشکل امکان تعمیز یا تعویض وسیله مورد نظر شما وجود دارد. به طوری که کارشناسان نمایندگی لوازم به آشپزخانه شما آمده و نوع خرابی وسیله را بررسی می کنند.

سپس در صورتی که قابل تعمیر باشد، در همان زمان و در محیط شما لوازم را تعمیر می کنند و در غیر این صورت براساس گارانتی آن لوازم را برای شما تعویض خواهندکرد.

لوازم آشپزخانه صنعتی را از مراکز معتبر بخرید

یکی از قابل توجه ترین فاکتورهای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی بازار این است که این تجهیزات را از مرکزی معتبر بخرید. بنابراین اگر جز افرادی هستید که با برندهای معتبر آشنایی ندارید؛ بهترین راه پیش روی شما خرید از مراکز معتبر است.

چنان که با مراجعه به این مراکز از برند، کیفیت، طول عمر، قیمت و بسیاری از ویژگی های دیگر لوازم مورد نظر خود اطمینان حاصل می کنید. در این رابطه باید بدانید که تعداد زیادی از فروشگاه های معتبر تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورتی هستند که سایت و خدمات آنلاین دارند.

به عنوان مثال یکی از این فروشگاه ها جیلیز است که بهترین لوازم را با برندهای معتبر و کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می کند. ضمن اینکه ما در جیلیز برای مشتریان مشاوره رایگان در نظر گرفته ایم که سوالات شما را به بهترین شکل پاسخ می دهند.

بنابراین با استفاده از مشاوره رایگان و خرید از سایت ما، وسیله مورد نظر خود را با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه خواهیدکرد.

در نتیجه

لوازم آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین وسایلی هستند که تمامی صاحبان رستوران ها جهت شروع کسب وکار خود باید آن ها را بخرند. به همین دلیل در این مقاله مهم ترین فاکتورها جهت خرید مطمئن لوازم آشپزخانه صنعتی بازار را برای شما شرح دادیم.

بنابراین متوجه شدید که جهت خرید لوازم باکیفیت و ماندگار آشپزخانه صنعتی باید به برند، مرکز فروش، برچسب اعتماد، گارانتی، خدمات پس از فروش و بسیاری دیگر از ویژگی های آن توجه کنید. علاوه بر این گفته شد که باید پیش از خرید، فروشنده عملکرد لوازم مورد نظر را پیش روی شما امتحان کند که از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

در نهایت نیز دانستید که بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را باید از معتبرترین مراکز بخرید. چنان که با خرید لوازم آشپزخانه صنعتی خود از ما در جیلیز نسبت به کیفیت، ماندگاری و قیمت مناسب آن ها اطمینان خواهید داشت.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد